..: Interview ČT24: Rozhovor s Luďkou Hnulíkovou :..

Ilustrační obrázekPraha - V pořadu Interview ČT24 byla v pondělní odpoledne přítomna Luďka Hnulíková, ředitelka odboru osobní dopravy a přepravy Českých drah. Během rozhovoru se probíralo hned několik témat, mezi nimiž bylo například zdůvodnění nedávno ohlášené změny tarifu, k čemuž Hnulíková například uvedla, že za existenci nově zrušené nabídky In-gold All inclusive byla dosud prodána pouze jediná takováto aplikace. V pořadu zazněl i důvod ukončení nabídky SC Net: je daleko výhodnější si koupit pouze místenku na spoj SC a k němu celodenní síťovou jízdenku.

Další probíranou věcí byl odprodej majetku SŽDC za 12 miliard Kč, kdy tato uváděná suma má být pouze strop, jaký by odprodávaný majetek neměl překročit. Od toho se plynule přešlo k úhradám za dopravní obslužnost a modernizaci vozového parku, jehož stav je prý nejkritičtější ve Středočeském kraji a v hlavním městě Praze. ČD by zde totiž momentálně potřebovaly ještě dalších 70 nových vozidel pro regionální dopravu. Na dotaz moderátora, zda-li jsou si tyto vlaky na sebe schopné samy vydělat bez dotací, Hnulíková uvedla, že například jeden CityElefant, který stojí přes 220 milionů korun, si na sebe při 20ti letém odpisování v současné době nevydělá a poukázala na ceny za příměstskou dopravu jinde ve světě.

Na konci potom rozebírala těžkosti s vypravováním speciálních vlaků, jako jsou spoje pro fanoušky na různá fotbalová utkání. Tyto spoje jsou totiž prý vždy ztrátové, ale nutné, aby fanoušci neobtěžovali běžné cestující. Jako další příklad uvedla to, že tuto sobotu několik fanoušků Baníku jelo na fotbal běžným spojem IC, ve kterém poškodili vnitřní vybavení vlaku. Dotyčný vagon pak nakonec musel být vyřazen ze soupravy.

Na rozhovor se můžete podívat v archivu pořadu na webu ČT24, nebo si z našich stránek stáhnout přepis celého rozhovoru.

zdroj: ČT24


JiříK. | 15.5.2008 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Reportáže

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
15.05.2008 (18:58)  
Boreček:jo tak ja bych si tu kasičku a uniformu pučil mile rád stačilo by kdyby průvodčí měli šálu Baníku místo třeba kravaty a 1200:30=40 jízdenek na skupinu zpáteční a to už je echt majlant a víš jak bys sis je získal kdyby si třeba 10% z toho co vybereš dal fanklubu na choreo a pyrotechniku ala Vlakem za Sportem a ještě by si dostal dýško.
Jak jednoduchý.
Kdo jde dotoho se mnou?
15.05.2008 (18:39)  
Víš ty co Jirko Vosečku,můžeš to zkusit sám,když máš takový ramena. Dráhy ti půjčí osobní pokladnu,směnné a můžeš si vzít i bráchu. Uvidíme kolik vybereš. Tyhle magoři čekaj jen na malou záminku ke rvačce a ty by si pro ně byl jenom malej problém. Teď se ty ptáci chtěj soudit za to,že hulili v představku a jeden pitomec vypadl. A to se k tomu přiznaj. Jenom na pokutách je to balík "imaginární".
15.05.2008 (18:37)  
To Jiri Vosecek:
To je ale velký omyl. Žádnou policii k výběru jízdného ČD nemají. Policie pouze při nejlepším zjistí totožnost černého pasažéra (a i s tím jsou problémy někdy k tomu policii vůbec dostat), dál si to musí ČD vyřešit v právním sporu.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
15.05.2008 (17:10)  
A co vysvětlení pro zrušení slevy Léto 26 a pro zdražení síťovek, SONE a KB? Taky si je nikdo nekupuje, nebo existuje něco výhodnějšího? :-D
15.05.2008 (16:46)  
Jak může být vlak vezoucí 1200 cestujících na trase 400 kilometrů ztrátový? To je problém ČD, jestli nevyberou jízdné odevšech, mají k tomu policii.
registrovaný uživatel M 
15.05.2008 (16:09)  
MHD (nebo aspon metro) v Londyne je sverene (komplet vcetne vagonu) do rukou firmy, ktera vyhraje VR a tato firma si na sebe musi vydelat jen z jizdneho (a max reklamy treba) a od mesta nedostane nic.
Je to pravda?
editor nebo admin ŽP RaPa  mail  
15.05.2008 (16:06)  
Tak to by mě zajímalo, kdo byl ten jediný šťastlivec, co si koupil IN-G-AI :)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko