Úvaly - Dnes dopoledne kolem 11. hodiny se opět zastavila doprava na páteřním koridoru z Prahy do České Třebové. Tentokrát ji ochromila stržená trolej na všech třech traťových kolejích ve stanici Úvaly na trati 011. K nehodě došlo při průjezdu vlaku EC 107, který dle vyjádření mluvčího ČD Ondřeje Kubaly strhl troleje v celé stanici. Dálkové vlaky jezdïly až do 15:35 odklonem po trati 231 přes Lysou nad Labem a Nymburk, kde nabíraly značná zpoždění. Vlaky z Německa dále na východ a opačně jely kvůli úvrati ve stanici Praha-Libeň v druhé půli své trasy v opačném řazení. Osobní vlaky mezi Prahou a Úvaly převzala náhradní autobusová doprava; celá dopravní situace se normalizovala až během večera.
Zdroj: ČT24. Aktualizace: JTB
| 31.5.2008 (14:19)
Vy máte fakt jediný štěstí, že pořád fungujou ČD.
PS: Pokud nechápete, asi ne tak - půjdu na nádraží včas na vlak co jezdí každou hodinu, jenže ten předtím byl opožděn 55 minut (jel cca 2 minuty než jsem přišel) a ten další pojede zase za 55. Jojo, to je VŠ matika.
(Podobná kritika nezaznívá poprvé.)
Co byste říkal třeba tomu, že budete čekat u zubaře, pan Zikmund bude mít zpoždění, tak zubař který tam bude na "substituci = nezná ani jednoho z pánů" vezme na čas pana Zikmunda pana Zárubu a podle diáře bude trhat panu Zárubovi zdravé zuby, protože tytéž zuby má pan Zikmund určeny k vytržení ...
Ono stačí, když musíte neplánovaně obracet soupravy. S vlakovou četou to celkem není problém, ta nahopká do autobusu a jede se dál, pracovní doba strojvedoucího je striktně hlídána, takže ten strojvedoucí musí někdy taky autobusmo, aby dodržel turnus (hodiny), proto se čeká s autobusem, až odstaví lokomotivu nebo EJ z provozu. Protijedoucí strojvedoucí zase musí vozidlo uvést do provozu a zase se čeká ... A nedej černokněžník Zababa, aby za "výlukou" byl motorový vůz, který strojvedoucí neumí (842,843) ...
Při plánované výluce se s tím počítá ...
Neuvádíte o jakou stanici šlo ? To byla Masaryčka ?
Problém se jmenuje jinak : ve stanicích Praha Masarykovo, Libeň, Běchovice, Úvaly, Český Brod, Poříčany, Pečky, Velim, Záboří nad Labem, Řečany, Přelouč, Pardubice hl.n. nevypravuje vlaky výpravčí, ale souhlas k odjezdu strojvedoucímu dává obsluha vlaku.
Pokud cestující nastoupí a vystoupí, dá vlaková četa souhlas k odjezdu a vlak odjede. I když je na odjezdovém návěstidle stůj, tak strojvedoucí může potáhnout až k odjezdovému návěstidlu a na návěst dovolující jízdu pokračuje. Takhle to dělají běžně v Pečkách, když se osobák bere na čtvtou kolej a po druhé předjíždí "vlak vyšší kategorie". Než se osobák doplazí k odjezdovému návěstidlu, je na něm "dvakrát" a může jet. Doba, kdy se čekalo, až je na odjezdu "dvakrát" a pak to teprve výpravčí zvedl je už minulostí ...
A je tu taková zlovolná otázka – když ty vlaky přečíslujete, tak jaké číslo dáte tomu poslednímu ?
A pak tady nastane již ten zmíněný problém se zpožděnkami …
Popis situace v ČB z provozni svodky
Č.Budějovice, po bouřce celkový výpadek ZZ. Zavedena NAD v trati Č.Budějovice - Hluboká nad Vltavou a Č. Budějovice - Hluboká nad Vltavou - Zámostí. ( firma Dopravní podnik města Č. Budějovice ).
V 10,20 hod. výhybna Nemanice obsazena výpravčím, výměny uzamčeny přenosnými zámky. Obnoveny jízdy vlaků směr Hluboká n. Vlt. po I. TK. + na OP., směr Hluboká n. Vlt. Zámostí po II. TK. + na OP. V 11,04 hod. - 11,48 hod. v Českých Budějovicích výpadek napájení TV nad SK č. 3 až 12. Celkový vliv nahlásí AJŘ RCP Plzeň.
Výh.Nemanice opravena v 17,25 hod.
A jen tak na doplnění ze soboty 31.5.
Břeclav, EC 74 v trati Břeclav-Praha jako Sv, závada Lv č.680.004-9, frekvence EC 278
Řešení s přečíslováním se asi moc nepoužívá, otázka je proč?
Čekal jsem o tom nějakou newsku od místních. Sám mám jen informace z druhé ruky, takže bych nerad šířil nějaké bludy a naopak bych ocenil bližší informace. Stejně tak o údajném podemletí trati u Radotína (a následně přerušení provozu) po včerejší bouřce v Praze.
Kterej DEBIL dělal toho dne dispečera?! V hodinovém taktu nechat jet asi 3 vlaky skoro hodinu zpožděné (tj. z hlediska cestujících jdoucích na další vlak jakoby 2 minuty s náskokem), to je fakt ukázka práce slepičího mozku. Pokud snad přečíslování (nebo rozkaz "Vlak 930X jede dle časů pro vlak 930(X+2)" aby se nemusely vracet dotace) zakazuje nějaký předpis, je debil jeho autor.
Navíc v rámci modernizace kolejiště se likviduje nástupištní hrana u koleje číslo 12, takže zase nic a kolej číslo 16 se zkracuje na 39 metrů, takže bude sloužit pouze jako vjezdová pro lokomotivy. Další "ránu" kapacitě stanice dá zkrácení koleje číslo 11a (místo koleje tam bude promenáda) na 101 metr, čili maximálně jedna 471 nebo čtyřdílný žabotlam, resp. Lv + 3 vozy. Koleje 13a a 13b budou dlouhé 120 metrů, takže taky nic moc (kolej 13a se dnes vůbec nepoužívá, kolej 13b fakticky neexistuje – bude tam nové nástupiště I.b.
Nick : koukal jsem na oběhy E1-E6 (TS 106 a 107) a moc těch hodin tam nevidím. Na kusé koleji to Ečko pročeká nějakou dobu než ta souprava, kterou přivezlo odjede, u souprav ze Smíchova jsou to odjezdy v "x.16", čili pobyt 26 minut. Takže na nějaké velké extravagance není čas... lokomotiva se musí vrátit do oběhu.
Posun od II. nástupiště se musí dělat přes vršovickou skupinu, protože od Smíchova se na koleje u nástupišť 5,6 a 7 nedostanete.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










