..: Aktualizováno: spadlá trolej v Úvalech zastavila provoz na koridoru :..

Úvaly - Dnes dopoledne kolem 11. hodiny se opět zastavila doprava na páteřním koridoru z Prahy do České Třebové. Tentokrát ji ochromila stržená trolej na všech třech traťových kolejích ve stanici Úvaly na trati 011. K nehodě došlo při průjezdu vlaku EC 107, který dle vyjádření mluvčího ČD Ondřeje Kubaly strhl troleje v celé stanici. Dálkové vlaky jezdïly až do 15:35 odklonem po trati 231 přes Lysou nad Labem a Nymburk, kde nabíraly značná zpoždění. Vlaky z Německa dále na východ a opačně jely kvůli úvrati ve stanici Praha-Libeň v druhé půli své trasy v opačném řazení. Osobní vlaky mezi Prahou a Úvaly převzala náhradní autobusová doprava; celá dopravní situace se normalizovala až během večera.

Zdroj: ČT24. Aktualizace: JTB


Nick Poslat mail autorovi | 31.5.2008 (14:19)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Web 
02.06.2008 (14:35)  
MZ opět prokazuje jaká je tvrdá modrá guma :-) Aneb co je mi po cestujícím, kterýmu ujedu, hlavně že držím technologii. Změnou čísla technologii zcela rozhodím a posunovač se pujde oběsit, zatímco když mu tam budou jezdit čísílka správně, jenom o 50 minut zpožděná, bude si výskat internacionálu :-)

Vy máte fakt jediný štěstí, že pořád fungujou ČD.

PS: Pokud nechápete, asi ne tak - půjdu na nádraží včas na vlak co jezdí každou hodinu, jenže ten předtím byl opožděn 55 minut (jel cca 2 minuty než jsem přišel) a ten další pojede zase za 55. Jojo, to je VŠ matika.
02.06.2008 (13:50)  
Milý Tomáši Zárubo, chápu že to je k naštvání, ale číslo vlaku je jako jeho jméno (Vaše nebo moje), podle něhož se holt řídí technologie – oběhy, čistění, pracovní doba strojvedoucího nebo vlakové čety apod. Takže tím přečíslováním by vznikl dost velký zmatek. Ten vlak přečíslujete v Praze a než dojede do Pardubic, tak se tam změní směna a těm může z jakýchkoli důvodů přečíslování uniknout a je o malér postaráno.

(Podobná kritika nezaznívá poprvé.)

Co byste říkal třeba tomu, že budete čekat u zubaře, pan Zikmund bude mít zpoždění, tak zubař který tam bude na "substituci = nezná ani jednoho z pánů" vezme na čas pana Zikmunda pana Zárubu a podle diáře bude trhat panu Zárubovi zdravé zuby, protože tytéž zuby má pan Zikmund určeny k vytržení ...

Ono stačí, když musíte neplánovaně obracet soupravy. S vlakovou četou to celkem není problém, ta nahopká do autobusu a jede se dál, pracovní doba strojvedoucího je striktně hlídána, takže ten strojvedoucí musí někdy taky autobusmo, aby dodržel turnus (hodiny), proto se čeká s autobusem, až odstaví lokomotivu nebo EJ z provozu. Protijedoucí strojvedoucí zase musí vozidlo uvést do provozu a zase se čeká ... A nedej černokněžník Zababa, aby za "výlukou" byl motorový vůz, který strojvedoucí neumí (842,843) ...
Při plánované výluce se s tím počítá ...

Neuvádíte o jakou stanici šlo ? To byla Masaryčka ?
Problém se jmenuje jinak : ve stanicích Praha Masarykovo, Libeň, Běchovice, Úvaly, Český Brod, Poříčany, Pečky, Velim, Záboří nad Labem, Řečany, Přelouč, Pardubice hl.n. nevypravuje vlaky výpravčí, ale souhlas k odjezdu strojvedoucímu dává obsluha vlaku.
Pokud cestující nastoupí a vystoupí, dá vlaková četa souhlas k odjezdu a vlak odjede. I když je na odjezdovém návěstidle stůj, tak strojvedoucí může potáhnout až k odjezdovému návěstidlu a na návěst dovolující jízdu pokračuje. Takhle to dělají běžně v Pečkách, když se osobák bere na čtvtou kolej a po druhé předjíždí "vlak vyšší kategorie". Než se osobák doplazí k odjezdovému návěstidlu, je na něm "dvakrát" a může jet. Doba, kdy se čekalo, až je na odjezdu "dvakrát" a pak to teprve výpravčí zvedl je už minulostí ...

A je tu taková zlovolná otázka – když ty vlaky přečíslujete, tak jaké číslo dáte tomu poslednímu ?

A pak tady nastane již ten zmíněný problém se zpožděnkami …

Popis situace v ČB z provozni svodky
Č.Budějovice, po bouřce celkový výpadek ZZ. Zavedena NAD v trati Č.Budějovice - Hluboká nad Vltavou a Č. Budějovice - Hluboká nad Vltavou - Zámostí. ( firma Dopravní podnik města Č. Budějovice ).
V 10,20 hod. výhybna Nemanice obsazena výpravčím, výměny uzamčeny přenosnými zámky. Obnoveny jízdy vlaků směr Hluboká n. Vlt. po I. TK. + na OP., směr Hluboká n. Vlt. Zámostí po II. TK. + na OP. V 11,04 hod. - 11,48 hod. v Českých Budějovicích výpadek napájení TV nad SK č. 3 až 12. Celkový vliv nahlásí AJŘ RCP Plzeň.
Výh.Nemanice opravena v 17,25 hod.


A jen tak na doplnění ze soboty 31.5.
Břeclav, EC 74 v trati Břeclav-Praha jako Sv, závada Lv č.680.004-9, frekvence EC 278
02.06.2008 (12:22)  
Ad Qaws a MaF: Asi toho bylo na Jihozápadě víc. Nefunkční Budějice byly ve zprávách, ale ještě do toho výluka na Plzeň - Domažlice, což schytaly téměř všechny 45X a na Klatovy se to rozhasilo také, ale nepostřehl jsem jakým způsobem. První co jelo včas byl Junák z Brna do Plzně a 457 z Mnichova. Rychlíky na trati Plzeň - Cheb byly úplně normálně v pohodě (dá-li se takto nazvat výlukový stav)
02.06.2008 (9:00)  
MirekM -To přečíslování se občas provozuje na Hradecku. Tak se občas stalo, že jsem jedním vlakem (číselně) odjel a následujícím dojel, přitom jsem z vlaku nevytáhnul patu. Problém potom byl se zpožděnkami - ČD odmítali vydat zpožděnku na vlak, do kterého jsem nastoupil.
registrovaný uživatel MirekM  mail  
02.06.2008 (7:50)  
Tomáš Záruba: Naprosto souhlasím, už jsem si říkal, že by se něco takového mohlo dělat, když byla NAD Hradec Králové–Poděbrady. Vycházelo to skoro přesně na hodinu zpoždění a vlak vezl to zpoždění dál až někam do Mariánských Lázní…
Řešení s přečíslováním se asi moc nepoužívá, otázka je proč?
registrovaný uživatel MaF 
02.06.2008 (7:30)  
Qaws: Jestli myslíš v neděli dopoledne, tak to mohlo souviset s výpadkem ZZ (úder blesku) v Budějkách. Údajně 2:30 - 10:30 se nejezdilo na Hlubokou ani na Zámostí. Takže se možná trochu nahromadili cestující...

Čekal jsem o tom nějakou newsku od místních. Sám mám jen informace z druhé ruky, takže bych nerad šířil nějaké bludy a naopak bych ocenil bližší informace. Stejně tak o údajném podemletí trati u Radotína (a následně přerušení provozu) po včerejší bouřce v Praze.
01.06.2008 (22:55)  
Normálně to nedělám, ale tentokrát mi to nedá nenapsat:

Kterej DEBIL dělal toho dne dispečera?! V hodinovém taktu nechat jet asi 3 vlaky skoro hodinu zpožděné (tj. z hlediska cestujících jdoucích na další vlak jakoby 2 minuty s náskokem), to je fakt ukázka práce slepičího mozku. Pokud snad přečíslování (nebo rozkaz "Vlak 930X jede dle časů pro vlak 930(X+2)" aby se nemusely vracet dotace) zakazuje nějaký předpis, je debil jeho autor.
01.06.2008 (20:47)  
Peter100 : na hlavním nádraží už nic nedokážete postavit. U koleje "pod zdí" (kolej 34) byste mohl udělat jenom jedno poloviční nástupiště, další kolej tam už stavebně nedostanete.
Navíc v rámci modernizace kolejiště se likviduje nástupištní hrana u koleje číslo 12, takže zase nic a kolej číslo 16 se zkracuje na 39 metrů, takže bude sloužit pouze jako vjezdová pro lokomotivy. Další "ránu" kapacitě stanice dá zkrácení koleje číslo 11a (místo koleje tam bude promenáda) na 101 metr, čili maximálně jedna 471 nebo čtyřdílný žabotlam, resp. Lv + 3 vozy. Koleje 13a a 13b budou dlouhé 120 metrů, takže taky nic moc (kolej 13a se dnes vůbec nepoužívá, kolej 13b fakticky neexistuje – bude tam nové nástupiště I.b.

Nick : koukal jsem na oběhy E1-E6 (TS 106 a 107) a moc těch hodin tam nevidím. Na kusé koleji to Ečko pročeká nějakou dobu než ta souprava, kterou přivezlo odjede, u souprav ze Smíchova jsou to odjezdy v "x.16", čili pobyt 26 minut. Takže na nějaké velké extravagance není čas... lokomotiva se musí vrátit do oběhu.
Posun od II. nástupiště se musí dělat přes vršovickou skupinu, protože od Smíchova se na koleje u nástupišť 5,6 a 7 nedostanete.
registrovaný uživatel Qaws 
01.06.2008 (20:04)  
Otázečka trošku mimo Úvaly: Nevíte někdo, proč jezdily Rychlíky Brno-Plzeň (a zpět) tak nehorázně zasekaný? Je možný, že za to mohl zdechnutý Rožmberk v Třebíči, který tam stál skoro dvě hodiny? Předem díky ;-)
01.06.2008 (14:09)  
AŘ, ohlášená doba zpoždění se může změnit. ;)
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko