..: Aktualizováno: spadlá trolej v Úvalech zastavila provoz na koridoru :..

Úvaly - Dnes dopoledne kolem 11. hodiny se opět zastavila doprava na páteřním koridoru z Prahy do České Třebové. Tentokrát ji ochromila stržená trolej na všech třech traťových kolejích ve stanici Úvaly na trati 011. K nehodě došlo při průjezdu vlaku EC 107, který dle vyjádření mluvčího ČD Ondřeje Kubaly strhl troleje v celé stanici. Dálkové vlaky jezdïly až do 15:35 odklonem po trati 231 přes Lysou nad Labem a Nymburk, kde nabíraly značná zpoždění. Vlaky z Německa dále na východ a opačně jely kvůli úvrati ve stanici Praha-Libeň v druhé půli své trasy v opačném řazení. Osobní vlaky mezi Prahou a Úvaly převzala náhradní autobusová doprava; celá dopravní situace se normalizovala až během večera.

Zdroj: ČT24. Aktualizace: JTB


Nick Poslat mail autorovi | 31.5.2008 (14:19)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Středočeský Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
01.06.2008 (13:40)  
noo teda všechny nee .. ten co sem potřeboval aby měl zpoždění tak jel kua na čas, blb :-/
01.06.2008 (13:39)  
ahaa tak proto měl např. EC DETVAN ve stanici Ostrava-Vítkovice zpždění 95 minut!! .. a nejenon on, zrovna včera když sem po delší době jel vlakem tak měli zpoždění všechny!!
31.05.2008 (21:42)  
Co se týče spojky Vysočany-Holešovice, po zprovozmnění Nového spojení nebude tolik potřebná. Naopak v uplynulých 25 letech by se hodila mockrát. Nejlépe se dala postavit při stavbě, napojovat ji teď na hotovou libeňskou estakádu by byl problém.
Registrierter Benutzer Pjetro 
31.05.2008 (21:18)  
Jak je to vůbec s modernizací Úval? Už je to nějaký ten pátek, co jsem se dočetl, že zdejší obyvatelé jsou zásadně proti (tuším, že problémy spojené se stavbou - zvýšený provoz, prašnost, pak taky nesouhlasili s protihlukovými stěnami). Jak se tam tedy pokročilo? Už jsou nějaké termíny, kdy by se mohlo začít nebo je to pořád ve stádiu "mrtvý brouk"?
31.05.2008 (21:02)  
Já bych nejraději celé Holešovice zrušil.. Všechny mezinárodní vlaky a rychlíky bych přesunul na hlavní nádraží. I za cenu další modernizace a zvětšení hlavního nádraží..směrem k "terminálu", kde najíždějí osobní auta na vlaky... Když chceme centrum prokopat "durch" i pro automobilovou dopravu, tak proč ne pro železniční, která slouží všem. Behm:-) jistě o nějakých prostředcích ví, když chce v Praze ty hry... Hry zmizí, ale nádraží zůstane.
Registrierter Benutzer koyot 
31.05.2008 (19:54)  
Tak jsem to schytal taky Pardubice Olomouc, sekyra 50 minut...jeste, ze jsem nejel tim predtim, ktery mel 2 hodiny :D Jinak uz kvuli temhle vypadkum bymohli aspon trochu do te trati Kolin - Lysa hrabnout... prazce v Nymburce uz maji sva leta hodne davno za sebou :D
31.05.2008 (19:07)  
Zmeškaný EC 107 dotiahol do kolína peršing karga...
Editor oder ŽP Admin Nick  mail  
31.05.2008 (18:53)  
MZ: A byla by ta spojka jen pro účel těchto mimořádností, nebo by měla i nějaký jiný praktický význam? Neříkám, že je to nesmysl, jen mě to zajímá ;-)

Lokomotiva by se vykouzlila ve Vršovicích (v Libni často postávají, ale bohužel Cargo), s fírou by mohl být problém. Na druhou stranu by šla vzít od vlaků, které přitáhne z ONJ na kusou k 2. nástupišti a tam pak hodinu čeká. Tyto vlaky jezdily přes Vítkov, takže vlastně nebyly potřeba a tyto loko přebývaly. Ale jejich využití by zavánělo moc velkou operativou ;-)

Btw: třeba se to podle mého návrhu dělalo, v Praze jsem nebyl, tak nevím ;-)
31.05.2008 (18:22)  
V rámci těch miliard, které se proinvestují, včetně finančních prostředků, které se vyhazují "pánu bohu do oken" (finanční prostředky na budování zbytečných protihlukových stěn) by se jednokolejná spojka Vysočany = Holešovice dala pořídit.

Ta myšlenka není zase nic nového pod sluncem, před hodně dlouhou dobou na to padl dotaz při nějaké "seanci" ohledně "Nového spojení" a jeden z vedoucích pracovníků Stavební správy Praha (jméno mi vypadlo z hlavy) na ten dotaz odpověděl v duchu "nikdo to nepožadoval" ...
Ono nejde ani tak o nějakou osobní dopravu, ale o nákladní dopravu a možné odklony nebo alternativní trasy.

Nick : jsou potřeba dva posunovači. Fajn. A jeden kouzelník, který je vykouzlí... Posunovači v Libni jsou zaměstnanci společnosti ČD Cargo a.s., takže pokud budou ochotni věnovat se osobní dopravě, tak to udělají až poté, co splní povinnosti vůči svému chlebodárci. A pokud je tam Cargo v nějakou dobu nepotřebuje, tak tam prostě nejsou...
Takže to nakonec skončí na strojvedoucím ...
Nezapomeňte, že se taky musí spočítat zpráva o brzdění ...
Pokud jde o tu neproblematickou sobotní lokomotivu. Tu si zase musíte vykouzlit, včetně strojvedoucího. Pokud není lokomotiva v turnuse nebo předem objednána, tak máte problém strojvedoucího sehnat, protože pohotovosti se jako neproduktivní výkony neosazují.
31.05.2008 (18:04)  
legranda je, ze od uval je to jiz modernizovane...avsak samotne Uvaly jeste ne...Typuji to na standard...usek Uvaly-Liben ceka rekonstrukce, takze se o to uz nikdo nestara radu let, at to klidne spadne, nez se to postavi znovu
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko