Úvaly - Dnes dopoledne kolem 11. hodiny se opět zastavila doprava na páteřním koridoru z Prahy do České Třebové. Tentokrát ji ochromila stržená trolej na všech třech traťových kolejích ve stanici Úvaly na trati 011. K nehodě došlo při průjezdu vlaku EC 107, který dle vyjádření mluvčího ČD Ondřeje Kubaly strhl troleje v celé stanici. Dálkové vlaky jezdïly až do 15:35 odklonem po trati 231 přes Lysou nad Labem a Nymburk, kde nabíraly značná zpoždění. Vlaky z Německa dále na východ a opačně jely kvůli úvrati ve stanici Praha-Libeň v druhé půli své trasy v opačném řazení. Osobní vlaky mezi Prahou a Úvaly převzala náhradní autobusová doprava; celá dopravní situace se normalizovala až během večera.
Zdroj: ČT24. Aktualizace: JTB


Lokomotiva by se vykouzlila ve Vršovicích (v Libni často postávají, ale bohužel Cargo), s fírou by mohl být problém. Na druhou stranu by šla vzít od vlaků, které přitáhne z ONJ na kusou k 2. nástupišti a tam pak hodinu čeká. Tyto vlaky jezdily přes Vítkov, takže vlastně nebyly potřeba a tyto loko přebývaly. Ale jejich využití by zavánělo moc velkou operativou ;-)
Btw: třeba se to podle mého návrhu dělalo, v Praze jsem nebyl, tak nevím ;-)
Ta myšlenka není zase nic nového pod sluncem, před hodně dlouhou dobou na to padl dotaz při nějaké "seanci" ohledně "Nového spojení" a jeden z vedoucích pracovníků Stavební správy Praha (jméno mi vypadlo z hlavy) na ten dotaz odpověděl v duchu "nikdo to nepožadoval" ...
Ono nejde ani tak o nějakou osobní dopravu, ale o nákladní dopravu a možné odklony nebo alternativní trasy.
Nick : jsou potřeba dva posunovači. Fajn. A jeden kouzelník, který je vykouzlí... Posunovači v Libni jsou zaměstnanci společnosti ČD Cargo a.s., takže pokud budou ochotni věnovat se osobní dopravě, tak to udělají až poté, co splní povinnosti vůči svému chlebodárci. A pokud je tam Cargo v nějakou dobu nepotřebuje, tak tam prostě nejsou...
Takže to nakonec skončí na strojvedoucím ...
Nezapomeňte, že se taky musí spočítat zpráva o brzdění ...
Pokud jde o tu neproblematickou sobotní lokomotivu. Tu si zase musíte vykouzlit, včetně strojvedoucího. Pokud není lokomotiva v turnuse nebo předem objednána, tak máte problém strojvedoucího sehnat, protože pohotovosti se jako neproduktivní výkony neosazují.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
