..: Aktualizováno: Omezení provozu mezi Lysou nad Labem a Prahou :..

Praha-Vysočany - Krátce před půlnocí došlo k nehodové události poblíž odbočky Skály, která se nachází mezi stanicemi Praha-Horní Počernice a Praha-Vysočany na trati 231. Při průjezdu nákladního vlaku došlo k sesunutí sestavených kolejových polí z transportních podvozků na trať. Pravděpodobnou příčinou nehody je technická závada. Mezi stanicemi Praha-Vysočany a Praha-Satalice na trati 070 byl provoz obnoven kolem šesté hodiny ranní. V půl desáté dopoledne byla zprovozněna jedna kolej do Prahy-Horních Počernic, což umožnilo zrušení náhradní autobusové přepravy za osobní vlaky z/do Lysé nad Labem. Úplné zprovoznění trati se předpokládá v průběhu odpoledne, rychlíky z Hradce Králové a odklonové rychlíky z Brna přes Havlíčkův Brod budou do té doby jezdit po odklonové trase z Nymburka přes Sadskou po trati 060 do Poříčan a dále po trati 011 do Prahy.

Doplněno: Od 16:45 by měla být trať již plně průjezdná, v inkriminovaném úseku by vlaky měly projíždět jen s minimálními zpožděními.

zdroj: ČD


Nick Poslat mail autorovi | 10.6.2008 (11:04)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer cool 
11.06.2008 (10:02)  
jo díky
10.06.2008 (23:35)  
cool: K snadnějšímu zapamatování slouží babitron.ic.cz
10.06.2008 (23:30)  
Registrierter Benutzer cool 
10.06.2008 (23:14)  
Otázka tak trochu mimo. Jaká je adresa když chci zjistit akzuální zpoždění vlaků na síti ČD? Dřív to bylo myslím že babitron.cz ne? Dnes tato stránka slouží ovšem již něčemu jinému.
Registrierter Benutzer cool 
10.06.2008 (23:10)  
Ještě že tímto směrem do Prahy vedou dvě tratě. Když před časem spadly dráty v Úvalech, trať 231 jako když najdeš. Ale poslední 2 nehody na 231ce zase prověřily 011 a zejména 060. Trať Vysočany-Lysá je celkem poklidná a nic se tam neděje. Ale poslední týden tu bylo celkem živo:-)
Registrierter Benutzer Petr Nemec  mail  
10.06.2008 (23:05)  
Jel sem R 952, zastavovali jsme v Sadské kvůli přednosti vlaku od Poříčan, v Libni a pak také na pražském Vítkově před semaforem do tunelu. Zpoždění na hlaváku 15 minut, zpátky R 956
zastavovali jsme v Libni a v Poříčanech na čekání na protijedoucí vlak z Nymburka, zpoždění 10 minut, ale upřímně lituji průvodčí, která musela za 2 minuty zbývající do odjezdu oběhnout všech 6 vagónů vlaku, zda cestující nenasedli blbě.
10.06.2008 (22:58)  
Docela sranda byla se zajištěním přestupu mezi náhradním OS z Počernic a odklonovým rychlíkem R651...v Nymburku,užil jsem si tam se zaměstnanci ČD své;o) Jinak jízdní doba přez 011 a 060 byla časově stejná jako po 231.
10.06.2008 (21:48)  
Ono není tak jednoduché dávat dohromady strojvedoucí z ONJ, Nymburka a Kolína, kteří jezdí na uvedeném vozebním rameni. Strojmistr na ONJ má svých starostí dost i bez nehody, lokomotivní dispečeři nejsou, provozní dispečer je na tom stejně jako ten strojmistr.
Upravit personální tusnusy na plánovanou výluku dá samo o sobě dost práce, zpravidla to stojí lidí navíc, kteří se musí nakomandovat předem. Dělat to doslova na koleně jako "vedlejšák" to je celkem odsouzeno k zániku.

Při standardním průběhu by měl strojvedoucí, který dojede do Vysočan z Masaryčky zamknout mašinu, klíče dát výpravčímu, odejít na NAD, v další stanici vzít klíče od výpravčího, oživit mašinu a pokračovat v jízdě s jinou soupravou podle turnusu.

Na takovýchto nehodách se ukazuje stupidita převelení části lokomotiv a personálu do Carga, protože do Carga přešli i strojvedoucí mající jízdní zácvik jak na 451/452, tak 471, takže strojmistr má problém sehnat někoho i doma, kdo by mohl jezdit na 451/452 & 471. Prostě ty lidi nemá.
10.06.2008 (21:11)  
Dle stop na pražcích vypadl jen jeden podvozek a to směrem dovnitř oblouku(vlevo ve směru jízdy).
Registrierter Benutzer maaaca 
10.06.2008 (19:41)  
Aha, tak takhle to bylo, ja si rikal proc R654 (po druhe z hradce) jede odklonem...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko