..: Vykolejený vůz s vápencem se projel po pražcích od Merkovky až do Lužné :..

Ilustrační obrázekLužná u Rakovníka - Stěží uvěřitelná nehoda se stala ve čtvrtek 19. června večer u hlásky Merkovka na trati 120. Pravidelnému Pn 65780 s vápencem z Nučic do Kadaně totiž vykolejil sedmý vůz od konce a i v ostrých obloucích nerušeně pokračoval v jízdě po pražcích. Zastavila jej až výměna na zhlaví v Lužné u Rakovníka, kterou už stihl jen posunout o několik desítek centimetrů z její původní osy. Stanice byla de facto paralyzovaná do následujícího dne, kdy se podařilo alespoň s omezeními provoz obnovit.

Nehoda na frekventované jednokolejné trati spustila doslova manévry. Z Prahy vyrazil přes Beroun nehodový vlak tažený 751.004, který zůstal v Lužné až do 20.6.2008. Přední část postižené soupravy s 24 vozy Faccs odjela z Lužné až dopoledne v normální trase, zatímco druhá část se musela vrátit do Řevničova a nakonec i na Kladno. A nehodový vlak se dvěma poškozenými vozy zase vyrazil zpět přes Rakovník a Beroun. Provoz sníženou rychlostí byl obnoven až v pátek ve 12:45.

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Zdroj: ŽelPage


Honza Beránek / JTB | 21.6.2008 (18:00)
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registered user milos  mail  
23.06.2008 (0:23)  
dobra dobra - prvky nonverbalni komunikace jsme tu tedy probrali, smajlik je samozrejme slusnost, ale ja to pochopil i bez nej. a dyk je to vlastne jedno, ne? :- )
kazdopadne z toho kouka aspon tyden vyluky na trati, ktera zrovna nezahali... :- (
kolik vlastne merkovka - luzna cca dela? myslim kilometrove?
Registered user Werkie  mail  
22.06.2008 (22:08)  
milos: klidne at se i vtipkuje, ale kdyz proste u toho není videt člověkův postoj, ton hlasu a podobné věci, prostě neverbalní komunikace, tak z toho člověk prd pozná. Jako nevim no já bych za to dal aspoň smajlíka a bylo by to jasne, ale když to je holý text...
22.06.2008 (21:51)  
milos, nemudruj, písemná komunikace je prosta neverbálních podnětů, které by vyjadřovaly emoce. Já osobně toto předchůdcovo prohlášení bral za vážně míněné, a vážně jsem si o něm myslel něco nelichotivého. O takových věcech se prostě nevtipkuje.
Registered user milos  mail  
22.06.2008 (21:49)  
werkie: no tak kdyz nepoznaj srandu, tak jsou sami troubove...
Registered user Werkie  mail  
22.06.2008 (21:36)  
předchůdce: ono sice jako vtip by to mohlo být, ale když to je napsaný tak z toho člověk nic nepozná jak to je myšlený a když za tím není ani žádný smajlík tak to vypadá jako že je to myšleno vážně. Takový troubové co jsou schopný napsat toto naprosto vážně se tady objevujou...
22.06.2008 (13:22)  
kladno: to byl jako fór chápeš každej by se měl občas zasmát

vím,že to není prdel ale..
22.06.2008 (12:49)  
Jirka Panther: U toho Chebu to tenkrat nepoznal ani fira v postrkovy masine?
22.06.2008 (11:30)  
Koukám nyní na poslední foto - podvozek se docela dobře držel, takže betonové pražce jsou narušené v tlačené části a ještě tak rok mohou vydržet. Nejpozději před zimou by měla proběhnout obnova.
22.06.2008 (11:26)  
Ad Kladno a Mustafa. Vypadlý podvozek už nenakolejíš, na výhybce to celé vyletí. Kdyby to bylo prázdné a jelo po dřevěných pražcích, tak se spraví jen ta výhybka a okolí. Když je to ložené a jede po betonových pražcích, tak se hezky vymění celých X kilometrů, po nichž to jelo.

Úplně stejný případ na trati Plzeň - Cheb cca 1978 před výhybnou Ošelín. Wapky ložené lupkem s postrkem. Při kontrole proužku se zjistilo, že se vlak zpomalil asi o 3 km/h, což je pro fíru nepostřehnutelná hodnota. Výsledek 2km tratě do obnovy, všechny betonové pražce rozlomené, naštěstí v tunelu byly dřevěné.
Registered user aron 
21.06.2008 (21:16)  
Podobná nehoda se stala v devadesátých letech mezi Týništěm n/O a Česticemi.Poslední vykolejený vagon nákladního vlaku tam rozbil pražce po celý trase a půlku nástupiště v Česticích.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko