Lužná u Rakovníka - Stěží uvěřitelná nehoda se stala ve čtvrtek 19. června večer u hlásky Merkovka na trati 120. Pravidelnému Pn 65780 s vápencem z Nučic do Kadaně totiž vykolejil sedmý vůz od konce a i v ostrých obloucích nerušeně pokračoval v jízdě po pražcích. Zastavila jej až výměna na zhlaví v Lužné u Rakovníka, kterou už stihl jen posunout o několik desítek centimetrů z její původní osy. Stanice byla de facto paralyzovaná do následujícího dne, kdy se podařilo alespoň s omezeními provoz obnovit.
Nehoda na frekventované jednokolejné trati spustila doslova manévry. Z Prahy vyrazil přes Beroun nehodový vlak tažený 751.004, který zůstal v Lužné až do 20.6.2008. Přední část postižené soupravy s 24 vozy Faccs odjela z Lužné až dopoledne v normální trase, zatímco druhá část se musela vrátit do Řevničova a nakonec i na Kladno. A nehodový vlak se dvěma poškozenými vozy zase vyrazil zpět přes Rakovník a Beroun. Provoz sníženou rychlostí byl obnoven až v pátek ve 12:45.
Zdroj: ŽelPage

kazdopadne z toho kouka aspon tyden vyluky na trati, ktera zrovna nezahali... :- (
kolik vlastne merkovka - luzna cca dela? myslim kilometrove?
vím,že to není prdel ale..
Úplně stejný případ na trati Plzeň - Cheb cca 1978 před výhybnou Ošelín. Wapky ložené lupkem s postrkem. Při kontrole proužku se zjistilo, že se vlak zpomalil asi o 3 km/h, což je pro fíru nepostřehnutelná hodnota. Výsledek 2km tratě do obnovy, všechny betonové pražce rozlomené, naštěstí v tunelu byly dřevěné.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.

















