..: Vykolejený vůz s vápencem se projel po pražcích od Merkovky až do Lužné :..

Ilustrační obrázekLužná u Rakovníka - Stěží uvěřitelná nehoda se stala ve čtvrtek 19. června večer u hlásky Merkovka na trati 120. Pravidelnému Pn 65780 s vápencem z Nučic do Kadaně totiž vykolejil sedmý vůz od konce a i v ostrých obloucích nerušeně pokračoval v jízdě po pražcích. Zastavila jej až výměna na zhlaví v Lužné u Rakovníka, kterou už stihl jen posunout o několik desítek centimetrů z její původní osy. Stanice byla de facto paralyzovaná do následujícího dne, kdy se podařilo alespoň s omezeními provoz obnovit.

Nehoda na frekventované jednokolejné trati spustila doslova manévry. Z Prahy vyrazil přes Beroun nehodový vlak tažený 751.004, který zůstal v Lužné až do 20.6.2008. Přední část postižené soupravy s 24 vozy Faccs odjela z Lužné až dopoledne v normální trase, zatímco druhá část se musela vrátit do Řevničova a nakonec i na Kladno. A nehodový vlak se dvěma poškozenými vozy zase vyrazil zpět přes Rakovník a Beroun. Provoz sníženou rychlostí byl obnoven až v pátek ve 12:45.

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Zdroj: ŽelPage


Honza Beránek / JTB | 21.6.2008 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel milos  mail  
21.06.2008 (20:19)  
to asi budou muset vymenit i celou tu kolejovou trasu, co tam ma ted prazce trochu vytunene...?
dopisovatel nebo člen ŽP mouka  mail  
21.06.2008 (20:03)  
kladno: Nechápeš žádnou srandu, co?
21.06.2008 (19:48)  
Tak toto bych chtěl vidět na vlastní oči... Oblouky, akcelerace, brzdění...
Už jen ty pražce vypadají luxusně... :)
registrovaný uživatel kladno 
21.06.2008 (19:27)  
pro předchůdce - to by mne zajímalo, jak u 32 vozového nákladního vlaku, loženého vápencem chcete poznat, že sedmý vůz je vykolejený. Jednou se mi stalo něco podobného - vůbec to nepoznáte. Staří železničáři moc dobře věděli, proč dát do předpisů, že zaměstnanci, kteří se podílejí na organizování drážní dopravy musí sledovat vjíždějící, projíždějící, nebo odjíždějící vlaky. Toto je v předpise i v současné době. Tím se může zamezit velkým škodám. Hláskaři, stavědláři, hradláři, výpravčí, strojvedoucí atd. sledováním jiného projízdějícího vlaku můžou zavčas zjistit nějakou závadu, která můžu způsobit ohrožení dopravy apd. A navíc strojvedoucí určitě netáhne vykolejený vlak za sebou aby to někam dojel - takovéto a podobné hovadiny napadnou akorát laickou neznalou veřejnost.
21.06.2008 (18:49)  
škoda, že ta výhybka byla na druhou stranu. Kdyby byla obraceně, tak by se třeba nakolejil :-D nebo aspon takhle se mi to většinou stávalo, když sem si jako malý pívo hrál s vláčkama :-D
21.06.2008 (18:17)  
no tak to je frajer chtěl to dotáhnout co nejdál
akorát to za sebou pěkně pohnojil
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko