..: Jednotka 680 003 se vrací do pravidelného provozu :..

Ilustrační obrázek Praha - Jednotka Pendolina 680.003, která vykolejila 1. prosince 2007, se po dlouhých osmi měsících znovu objeví na pravidelných linkách. Po nehodě, při které se mimo koleje ocitlo šest ze sedmi vozů, podstoupil vlak kompletní opravu podvozků. Vyměněny byly brzdové kotouče a součásti magnetické brzdy. Provedena byla defektoskopie náprav, rámů, dvoukolí a dalších klíčových dílů, monobloky dvoukolí byly přesoustruženy. Zkušební jízdu souprava absolvovala na trase Praha - Přerov - Břeclav - Brno - Česká Třebová - Praha a shledala jednotku schopnou provozu. Proto se od zítřka flotila souprav ČDT680 opět naplní do plného stavu.

Nehoda se stala začátkem prosince v úseku Praha-Kyje a Praha-Dolní Počernice. Důvodem byla nalomená kolejnice a pravděpodobně i "obuté" Pendolino. Technici Českých drah odhadovali trvání oprav na několik týdnů s tím, že by se jednotka měla vrátit do provozu koncem ledna 2008. Nakonec se však oprava protáhla na 8 měsíců. Délka opravy byla způsobena nutností objednat mnoho dílů přímo u výrobce, neboť na trhu nejsou běžně dostupné a dodací lhůty se pohybovaly v řádu měsíců.

Na svou první cestu po opravě a s cestujícími, se vydá zítra 2. srpna na expresu 573 „Punkva“ do Brna s odjezdem v 6:33 z nádraží Holešovice a příjezdem na brněnské Hlavní nádraží v 9:15.

Zdroj: TK České dráhy


Jik | 1.8.2008 (13:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer M 
06.08.2008 (0:07)  
Vlakosexual - konecne rozumne (a hluboce pravdive) reseni problemu
05.08.2008 (18:07)  
IdeeSaK: radeji jsem investoval do notebooku s batekou, co vydrzi 4-5h. Svuj prispevek nize jsem myslel v legraci. Navhoval bych ale zpoplatnit WC papir a uterky, mozna i samotne uziti WC (papir zpoplatnit dle odtocenych metru, uterky dle odebranych kusu a WC po minutach). Ocekaval bych rychle a radikalni zlepsni vsech popsanych kriterii a postupnou ziskovost celeho projektu.
05.08.2008 (15:21)  
Vlakosexuál - Trváš-li na zásuvkách v Pendolinu, připlať si na 1. Ve voze č. 2 je jich více než dost, ve voze č. 1 je to trochu horší, ale taky se to dá přežít.
05.08.2008 (11:54)  
ad zasuvky pro NTB: navrhuji zadat spol. Pars-Nova natazeni kabelu a pripevneni zasuvek do 2. tr. jednotek pendolino. Oblozeni se nemusi demontovat - kabely mohou vest v listach bile barvy po strope a nad kazdou radou sedadel by vetveni kabelu zajistila bakelitova krabice hnede barvy, se svodem opet v liste az mezi okna, kde by byly zasuvky upevenene. Vrtat netreba, staci vse nalepit epoxidovym lepidlem. Mezi nadstandardni SC sluzby muze patrit pujcovani rozdvojek.
Registrierter Benutzer M 
04.08.2008 (12:27)  
sAd - to je prave ten problem. Ty mas zada standartni a vsichni ostatni je maji standardni (tj. tak, jak je popsal Spock:-)

Spock - jako asi jo, na tohle sem asi vyvolanej nebyl:-)) Kazdopadne jsou prohnuty vickrat nez sedacka v 680:(
Registrierter Benutzer sAd 
04.08.2008 (11:37)  
M: Vy mi zřejmě musíte oponovat vždy a za každou cenu, co? Když říkám, že mi sedačky v 680 vyhovujou, tak to tak prostě je a tečka. A moje záda jsou zcela standartní.
Registrierter Benutzer Spock 
04.08.2008 (11:22)  
M: Páteř se uvádí prohnutá buď dvojitě, nebo esovitě, ne oboje najednou. To má leda paragraf.
Za tohle jsem to taky schytal při zkoušení na gymplu a už si to tak nějak pamatuju :)
04.08.2008 (8:57)  
Problém obsazenosti jednotky je také "papírový" problém, proč nechtějí pustit jednotku 680 na německé koleje. Oproti záměru méně vozová jednotka s třemi sedačkami v řadě nedává velký počet obsazenosti.
Registrierter Benutzer M 
03.08.2008 (23:58)  
milos - zalezi samozrejme na uhlu pohledu... Ciste jako cestujici by bylo super tam mit jenom dve kresla vedle sebe jako v OeBB-IC. Jakozto obcan, ktery to "plati" se ale musim zajimat i druhou stranu veci...

sAd - by mne zajimalo, jaky tvar maji tvoje zada. Lide metsinou maji pry nejake dvojte S nebo co. No a sedacky v pendolinu jsou spis jako drevena lavice, prinejmensim, co se tyce toho spodniho prohnuti, ktere zcela absentuje. Samozrejme nerikam, ze drevena lavicka neni pohodlna, ale v praci pouzivam spise tvarovane kreslo nez drevenou desku:) Podobne neprirozeny tvar maji jeste sedadla v novych MHD busech (v Brne teda konkretne - ty nizkopodlazni). Tam chybi to dolni prohnuti a celkove mi to prijde kolmo nahoru, az skoro v predklonu a sezeni na tom je nepohodlne extremne.
Takze jak rikam - jestli jsou sedacky v 680 pohodlne, tak designeri sedadel v ICE, Bmz a v neposledni rade vsech aut vyrobenych po roce 1990 jdou proti proudu, protoze vsechno tohle nejak tu pater, na rozdil od 680, kopiruje
Registrierter Benutzer milos  mail  
03.08.2008 (23:42)  
ja myslim, ze je t tu trochu o psovi a holi. ted nekdo nadava, proc ma jenom tri sedacky a ne ctyri, ze by to uvezlo vic lidi - kdyby melo ctyri sedacky, tak by ten samy clovek nadaval, jak je tam malo mista... to je jak nekde na rynku

ja na nem mam naopak rad, ze mam misto jen pro sebe. a dost mista.

a myslim, ze klasickych vagonu i druhe tridy s jen tremi sedackami je take celkem dost
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko