Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Koridory v ČR - Minulý týden jsem měl tu čest jet vlakem z Prahy do Ostravy, v pátek do Brna a z Brna do Prahy přes Českou Třebovou. Pozoroval jsem, jak to vypadá na našich koridorech.Z Brna do České Třebové je "koridor" v celkem slušném stavu, ale ve Svitavách a v Opatově jsem zaznamenal pomalou jízdu cca. 50 km/h. Z České Třebové - za odbočkou Parník jsme zrychlili na 140 (v čele byla ř. 362) a to jsme drželi až do Ústí n.O. města, kde končí koridor a začíná běžná trať. Zde se vlak stále plazí rychlostí 70 - 80 km/h, i Chocní projíždíme pomalu z důvodu probíhajících stavebních prací. Za Chocní již následuje rychlostník 120 a o kousek dál 160. Vlak nabírá rychlost a tu drží až do Pardubic-Pardubiček, kde začíná zpomalovat kvůli zastavení v Pardubicích hl.n. a také kvůli snížení traťové rychlosti na 100 km/h. Kousek za Pardubicemi hl.n. vlak opět nabírá rychlost, ale hned před Přeloučí opět brzdí a brždění se přenáší až do stanice - na první pohled to vypadalo, že vlak zastavuje... Poté se ale ukázalo, že brzdíme kvůli přejezdu, který je již bez signalizace a je postupně rušen - během prázdnin byl otevřen nový nadjezd.
Toto omezení bude trvat do 6.9.2004 včetně.
Z Přelouče jedeme rychlostí "pouze" 100km/h a tuto rychlost držíme až do stanice Záboří nad Labem - koridor je sice hotov, ale maximální rychlost zde může být zavedena až po následném přebroušení kolejnic a podbití. To se letos provádělo na jaře, tak uvidíme, kdy se uskuteční zde.
Uzel Kolín ještě hotov není a ve vlaku je to poznat podle hluku... Za Kolínem opět najíždíme na koridor, ale zde je znát, že již něco pamatuje. Již to není úplně klidná jízda, jako kdysi...
Úplně nejhorší je ale při vjezdu do Úval od Českého Brodu. Výhybky jsou velmi zničené a vozy skáčí do všech stran. Dále je trať velmi zničená a již velmi volá po pořádné opravě, té se zřejmě hnedtak nedočká... V plánu je sice modernizace Úvaly - odb. Blatov, odb. Blatov - Praha-Běchovice a modernizace + ztrojkolejnění Běchovice - Libeň, ale realizace je v nedohlednu.
Hlavní stavební práce jsou nyní v úseku Rudoltice v Čechách - Krasíkov - Zábřeh na Moravě.
Článek o úseku Krasíkov - odb. Tatenice jsme uveřejnili před časem, nyní uveřejňujeme článek o úseku Hoštejn - Zábřeh na Moravě.
Karel Chýla
| 30.8.2004 (20:53)
| 30.8.2004 (20:53)Zusammenhängende Nachrichten

Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










