..: České dráhy na konec prázdnin posílí vlaky o 1500 míst :..

Ilustrační obrázek Česká republika - České dráhy na konci prázdnin posílí vybrané vnitrostátní a mezinárodní dálkové spoje. Posílení sice nebude nijak masivní, přesto ČD chtějí nabídnout zhruba 1500 míst navíc. Nejvýznamnějším přínosem budou nedělní zvláštní vlaky, včetně jednoho spoje kategorie SC z Ostravy do Prahy. Právě posilové vlaky ČD doporučují využít, protože bývají volnější než pravidelné spoje. Pravidelné spoje potom doznají posílení o jednotlivé vozy. "Například na trase ze Slovenska do Prahy půjde o vlaky Košičan, Fatra a Detvan, další vlaky budou posíleny na tratích Jeseník - Olomouc - Brno, Plzeň - České Budějovice, Bohumín - Brno nebo Olomouc - Brno - Praha," uvádí ředitelka odboru osobní přepravy Luďka Hnulíková.

Posilové vlaky

Zvláštní nedělní vlaky pojedou dva. První odjíždí z Českého Těšína do Prahy ve 14:42 hodin a zastavuje například v Havířově, Ostravě Kunčicích a Vítkovicích. Druhý spoj odjíždí v 16:10 z Bohumína a směřuje do Prahy přes ostravské hlavní a svinovské nádraží. Hnulíková doplňuje, že atraktivní je cesta posilovým vlakem SC Pendolino s odjezdem z ostravského hlavního nádraží v 19:20 a příjezdem do Prahy po půl jedenácté večer. Vlak je však povinně místenkový, proto by cestující neměli zapomenout na včasnou rezervaci.

Další nedělní posilové vlaky pojedou mezi Brnem a Ostravou nebo z Českých Budějovic do Prahy. Ve čtvrtek a v pátek večer odjede z východního Slovenska zvláštní posilový vlak Vihorlat, ve kterém jsou zařazeny také lůžkové a lehátkové vozy. Spoj odjíždí z Košic ve 20:39 a zastavuje ve všech obvyklých stanicích na severním Slovensku, např. v Kysaku, Spišské Nové Vsi, v Popradu, Štrbě či v Liptovském Mikuláši. Do Prahy pak přijíždí následující den v 6:30.

zdroj: České dráhy


Adys Poslat mail autorovi | 28.8.2008 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
28.08.2008 (18:51)  
Když vám IDOS neumí vyhledat nějaké spojení - podle kursbuchu existující - tak se s důvěrou obracejte na společnost CHAPS s.r.o. V odpovědi se dozvíte, že je to vaše vina, protože jste si nevyzkoušel všechna možná (i nemožná) nastavení hledání ...
editor nebo admin ŽP RaPa  mail  
28.08.2008 (18:46)  
Milda - aby ses nedivil - nedávno jsem viděl cca 10 vozů řady Bt-k v Pardubicích na hlavnim... Naštěstí dost daleko od nástupiště :D
28.08.2008 (17:56)  
Milda - no jasně svět se mění každým dnem. Proč se ptáš ?
28.08.2008 (16:42)  
Davidus: Už držím hubu a krok a sem rád, že nenasazují Bk. Mimochodem nevšiml sis poslední dobou(asi tak posledních 20 let), že se svět kolem tebe změnil ?
registrovaný uživatel Vávra 
28.08.2008 (15:54)  
Vlakem R 1502 jezdím min. 2x měsíčně a ještě se mi nestalo, že by v 1. voze jelo víc než 10 lidí. Jinak většina vozů na tomto vlaku jsou Bt s Vmax 120 km/h, takže na Odru bych s tím nechodil.
28.08.2008 (15:35)  
Milda - nežvaň a buď rád že posilujou
28.08.2008 (14:01)  
vpar, tenzor: Pokud lidi jezdi raději Odrou než R1502 pak to dělají asi proto, že jim to víc vyhovuje. Nebylo by lepší k Odře přidat vagóny a u R1502 je ubrat ? No jednodušší je říct, že lidi sou tupí ... tohle je přesně ten rozdíl mezi kvalitním provozovatelem železniční dopravy a ČD.
28.08.2008 (13:58)  
Každý mele tu svou. Já melu, že ČD, a.s. mají snížit počet IC/EC vlaků, když nejsou schopni udržet kvalitu kvůli nedostatku vozů.
registrovaný uživatel sAd 
28.08.2008 (13:14)  
Tady pořád někdo mele o B vozech na IC, ale už si jaksi neuvědomuje, že velké množství IC/EC vozů ČD je na reko. Vzhledem k tomu, že reko byly plánované, tak celkem i zrušení příplatku IC/EC chápu, když není garantována kvalita. A aby na tom ČD neprodělaly, tak prosadily IC/EC do ZDO. Jednoduché.

Jsem zvědav, co nastane od nového GVD, kdy by se již reko vozy měly na IC/EC vrátit...
28.08.2008 (12:34)  
Fakt nechápu, proč ČD rozlišují ty kategorie poté, co zrušili příplatky. Pro orientaci cestujících by stačily ty, co byly za komunistů: Expresy, Rychlíky, Spěsné a Osobní vlaky. Když jedu rychlíkem 703 z Phy do Veselí nad Moravou, tak mám ve vozech Bee víc komfortu, než v IC Ostravan, kde jsou koženky. Dokud ČD nebudou mít dost kvalitních vozů, aby zajistili srovnatelnou kvalitu cestování jakýmkoliv z nich, tak by měly zlevnit přepravu v nestandartních vozech (koženky) a naopak zdražit cestování v novějších vozech.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko