..: Přípravy prvního stroje ES64U4-C pro PKP Intercity :..

pkp taurua, foto: bahnnewsLinec - V dílnách Siemensu finišují s výrobou prvního kusu taurusu pro Polsko. Po absolvování nezbytných testů, a zaškolení strojvedoucích, nebude nic bránit tomu, aby byl předán do rukou dopravce. PKP Intercity, v rámci kontraktu za 44 milionů euro, obdrží celkem deset lokomotiv. Čtyřsystémové stroje typu 1216.2 (index značí úpravu pro provoz ve střední Evropě) dostanou v Polsku přidělenu řadu EU44. Tato verze je homologována i pro provoz na kolejích SŽDC, proto by nebylo překvapením jejich nasazení na páry EC Sobieski a Polonia, dosud zdržovanými dvěma přepřahy (směrem z Polska do Vídně: v Bohumíně z PKP EP09 na ČD 362, v Břeclavi pak na ÖBB 1116).

Zdroj: Bahnnews Austria


Martin Grill Poslat mail autorovi | 15.11.2008 (15:00)
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Polsko


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registered user Raquac 
17.11.2008 (10:48)  
M-Paul-O:Byt SIEMENSem co by jste radsi - kseft kde je podminkou "local content", nebo zadny kseft?
17.11.2008 (10:31)  
To Raquac: No prijde mne komicky (dobre teda usmevny) ze si Siemens nechava montovat lokomotivy u OBB pro jinyho zakaznika nez OBB ...
Beru zpet, nektery Taurusy se montovaly nekde jinde.
TS - Technische Services GmbH
Registered user Raquac 
17.11.2008 (9:53)  
M-Paul-O: Co je na montazi v Linci komickeho? Krome toho, ne vsechny Taurusy byly smontovany v Linci (samozrejme slo o stroje pro jine zakazniky nez ÖBB).
16.11.2008 (21:26)  
Prijde mi malinko komicky ze to "montuji" v TS ÖBB v Linci, pravda vsecky Taurusy se tam montovali taky ...
Registered user sAd 
16.11.2008 (19:21)  
Pikehead: S tím fungující, odladěný a jezdící bych trochu šetřil, protože víme, co udělala jedna stahovačka...
16.11.2008 (17:32)  
bugear: uz vam odpovedeli nize.

Jinak cena je stejna; jedno je prototyp a druhe odladeny jezdici, fungujici a schvaleny typ pro 4 sousedni zeme. Pokud co nejdrive potrebujete nahradit lokomotivy na technicke urovni bobin, co si asi zvolite? Prototyp, protoze ho vyrabi bratri slovane?
Registered user Natix  mail  
16.11.2008 (16:15)  
Vlad:
Ty termíny vyrobení a dodání prvního kusu jsou stále platné? Jestli ano, tak to vypadá, že ŠT je "lehce" ve skuzu.

Nicméně - PKP IC teda ve vyhlášeném VŘ vyžadovalo už existující lokomotivu?
Editor or ŽelPage Administrator Vlad  mail  
16.11.2008 (15:42)  
(OT) zigzaja, Natix: Pohádky o mašinkách se vyprávějí malým dětem. Vy už jste ale velcí a umíte si leccos najít na webu. Tak se zkuste podívat třeba na: http://109-e.wgz.cz/vyvoj-do-l-p-2004-vcetne
Registered user Martin Š.  mail  
16.11.2008 (15:32)  
ES-499009: Tak nám řekněte jak to od začátku bylo s tou 109E.
Jak jsem četl na tom RailPage, tak aspoň ty 2 stroje pro ZSSK by mohly dodat Škodovy závody.
Registered user Hanys  mail  
16.11.2008 (15:07)  
Natix:co takhle si nejdříve zjistit jak to s ČD a 109E od začátku bylo.Pak by ses neptal na takový bludy.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko