Linec - V dílnách Siemensu finišují s výrobou prvního kusu taurusu pro Polsko. Po absolvování nezbytných testů, a zaškolení strojvedoucích, nebude nic bránit tomu, aby byl předán do rukou dopravce. PKP Intercity, v rámci kontraktu za 44 milionů euro, obdrží celkem deset lokomotiv. Čtyřsystémové stroje typu 1216.2 (index značí úpravu pro provoz ve střední Evropě) dostanou v Polsku přidělenu řadu EU44. Tato verze je homologována i pro provoz na kolejích SŽDC, proto by nebylo překvapením jejich nasazení na páry EC Sobieski a Polonia, dosud zdržovanými dvěma přepřahy (směrem z Polska do Vídně: v Bohumíně z PKP EP09 na ČD 362, v Břeclavi pak na ÖBB 1116).
Zdroj: Bahnnews Austria
| 15.11.2008 (15:00)
Beru zpet, nektery Taurusy se montovaly nekde jinde.
TS - Technische Services GmbH
Jinak cena je stejna; jedno je prototyp a druhe odladeny jezdici, fungujici a schvaleny typ pro 4 sousedni zeme. Pokud co nejdrive potrebujete nahradit lokomotivy na technicke urovni bobin, co si asi zvolite? Prototyp, protoze ho vyrabi bratri slovane?
Ty termíny vyrobení a dodání prvního kusu jsou stále platné? Jestli ano, tak to vypadá, že ŠT je "lehce" ve skuzu.
Nicméně - PKP IC teda ve vyhlášeném VŘ vyžadovalo už existující lokomotivu?
Jak jsem četl na tom RailPage, tak aspoň ty 2 stroje pro ZSSK by mohly dodat Škodovy závody.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.










