Linec - V dílnách Siemensu finišují s výrobou prvního kusu taurusu pro Polsko. Po absolvování nezbytných testů, a zaškolení strojvedoucích, nebude nic bránit tomu, aby byl předán do rukou dopravce. PKP Intercity, v rámci kontraktu za 44 milionů euro, obdrží celkem deset lokomotiv. Čtyřsystémové stroje typu 1216.2 (index značí úpravu pro provoz ve střední Evropě) dostanou v Polsku přidělenu řadu EU44. Tato verze je homologována i pro provoz na kolejích SŽDC, proto by nebylo překvapením jejich nasazení na páry EC Sobieski a Polonia, dosud zdržovanými dvěma přepřahy (směrem z Polska do Vídně: v Bohumíně z PKP EP09 na ČD 362, v Břeclavi pak na ÖBB 1116).
Zdroj: Bahnnews Austria
| 15.11.2008 (15:00)
A u VŘ vyhlášeného ČD to nevadilo?
Tak v tom případě se nabízí docela zásadní otázka, proč se škodovka nepřihlásila. Nějak nevidím důvod, proč by nemohla, takže mě napadá, že prostě nechtěla a že jim to bylo vlastně jedno. :O
Ďalšie informácie na:
http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=1874
:-)
Má jeden SS smeták uhlíkový a jenden měděný, nebo oba měď s možností výměny?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.










