..: Přípravy prvního stroje ES64U4-C pro PKP Intercity :..

pkp taurua, foto: bahnnewsLinec - V dílnách Siemensu finišují s výrobou prvního kusu taurusu pro Polsko. Po absolvování nezbytných testů, a zaškolení strojvedoucích, nebude nic bránit tomu, aby byl předán do rukou dopravce. PKP Intercity, v rámci kontraktu za 44 milionů euro, obdrží celkem deset lokomotiv. Čtyřsystémové stroje typu 1216.2 (index značí úpravu pro provoz ve střední Evropě) dostanou v Polsku přidělenu řadu EU44. Tato verze je homologována i pro provoz na kolejích SŽDC, proto by nebylo překvapením jejich nasazení na páry EC Sobieski a Polonia, dosud zdržovanými dvěma přepřahy (směrem z Polska do Vídně: v Bohumíně z PKP EP09 na ČD 362, v Břeclavi pak na ÖBB 1116).

Zdroj: Bahnnews Austria


Martin Grill Poslat mail autorovi | 15.11.2008 (15:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Polsko


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Natix  mail  
16.11.2008 (14:24)  
Trainman:
A u VŘ vyhlášeného ČD to nevadilo?
16.11.2008 (14:17)  
Natix: Ono je těžké se přihlásit do výběrového řízení když nemám hotový ani jeden prototyp...
Registrierter Benutzer Natix  mail  
16.11.2008 (14:13)  
jk:
Tak v tom případě se nabízí docela zásadní otázka, proč se škodovka nepřihlásila. Nějak nevidím důvod, proč by nemohla, takže mě napadá, že prostě nechtěla a že jim to bylo vlastně jedno. :O
16.11.2008 (7:07)  
Dobrý deň :-) Poľský taurus pôjde najprv na testovacie jazdy na okruh do Nemecka a príjazd do Poľska sa očakáva najskôr pred Vianocami.

Ďalšie informácie na:
http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=1874

:-)
Registrierter Benutzer KLF  mail  
16.11.2008 (6:10)  
Uvidíme zda je nachytáme i u nás,každopádně koukám lepší časy v Polsku,tak at se daří.
Registrierter Benutzer jk 
16.11.2008 (2:13)  
Siemens se do vyberoveho rizeni prihlasil nakonec sam, tak vyhral (viz http://www.railwaygazette.com/news_view/article/2008/07/8592/siemens_to_supply_pkp_intercity_locos.html). Cena za kus vychazi na nejakych 4,45 mil euro, coz je celkem srovnatelne s 109E.
Registrierter Benutzer bugear 
16.11.2008 (0:55)  
@Pikehead: Proč by se nedala? Sice by v současné době většina lidí pochybovala o duševním zdraví těch, co by (se) tak rozhodli, ale bránit by tomu snad nic nemělo.

Má jeden SS smeták uhlíkový a jenden měděný, nebo oba měď s možností výměny?
Registrierter Benutzer Semík  mail  
15.11.2008 (22:07)  
Bylo by fajn, kdyby konečně začalo něco jezdit po druhém koridoru max. traťovou rychlostí.
15.11.2008 (21:30)  
imisa: Myslím si, že se objeví zkušebně v ČR, minimálně v Bohumíně či Svinově, aby si ověřili provozuschopnost lokomotivy na naší síti.
15.11.2008 (19:12)  
zigzaja: 109E se da objednat a koupit?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko