..: eShop ČD zahájil GVD lapsusem - zákazníkům vnucoval místenky :..

Logo ČD (eShop), foto: Atolix (www.cd.cz) Praha - Nemilého překvapení se dočkali zákazníci ČD, kteří se v první den platnosti nového GVD snažili nakupovat přes eshop. Elektronický obchod ČD totiž místo avizovaných úspor nabídl jen další náklady navíc, neboť zákazníkům vnucoval ke každé jízdence automaticky i místenku za 35 Kč. K reakci přiměl České dráhy až dotaz ŽelPage, dnes odpoledne ale chybu uznaly a slíbily ji napravit i s malým odškodným.

U našeho online článku ze začátku GVD se v diskusi objevila během neděle dopoledne zajímavá poznámka od čtenáře, který zrovna obstarával jízdenku a už ze zvyku k tomu použil eShop. Jaké bylo jeho překvapení, když zjistil, že se cena proklamovaná v tarifu se liší od skutečné ceny o 35 Kč. V zákazníkův neprospěch.

Zprvu jsem usuzoval, že udělali nějakou chybku v zadání, to však bylo vyloučeno během několika vteřin. Důvod byl prostý: ČD začaly přičítat cenu místenky. Zarážející ale je, že cestujícímu chybí možnost místenku nezakoupit,“ popsal nečekaný stav čtenář Michal Doležal. Během neděle jsme se tedy pokoušeli kontaktovat tiskové oddělení ČD.

Odpověď přišla dnes odpoledne a rovnou v omluvném tónu. „Došlo k tomu kvůli chybnému zadání nového nastavení podmínek eShopu,“ vysvětlil dnes stanovisko ČD mluvčí Radek Joklík. Zdá se, že chyba v systému byla poměrně hluboká, zákazník by na ní měl ale jen vydělat. Až do 8. března totiž budou místenky ke každé jízdence zdarma, tedy tak, jako tomu bylo doposud. „Od 8.března plánujeme, že si bude moci každý zákazník vybrat, zda bude chtít jízdenku i s místenkou, nebo bez ní. Za připočítávání povinných místenek za 35 Kč v těchto dvou dnech se všem cestujícím upřímně omlouváme," dodal Joklík s tím, že s reklamacemi a žádostmi o vrácení peněz za nechtěnou místenku se mají cestující obracet na odbor osobní přepravy Českých drah.

Autorský text ŽelPage.


Honza Beránek / JTB | 15.12.2008 (15:52)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
15.12.2008 (21:29)  
babilon - ja to ale nemyslel tak, ze to byla chyba toho ajtaka...
15.12.2008 (21:03)  
Magnat a další: Zítra by už měla být místenka v eshopu k jízdence zdarma.
registrovaný uživatel Magnat 
15.12.2008 (20:37)  
CD na obycejne zakazniky kaslou...Take jsem jim psal - pravdepodobne drive nez mistni redakce - ptal jsem se jich jak je to s tou cenou, ktera se mi ani trochu nelibila a odpoved:

Dobrý den

Na www.eshop.cd.cz lze zakoupit pouze jízdenky i s místenkou s bonusem 3%.


Pritom na svych strankach tvrdi toto:

Jízdenka, která stojí u pokladny 100 Kč, bude stát na internetu a po telefonu jen 97 Kč.

Coz se tedy s mym zjistenim vubec neshoduje... Kdypak bude chyba opravena?
registrovaný uživatel koyot 
15.12.2008 (20:36)  
Tak mě to stálo 140 korun, takže budu reklamovat :)
15.12.2008 (20:32)  
M: To, co se stalo, není chyba programátorů, ale chyba toho, kdo žádal o změnu software. Stejně tak tento omyl nemohou programátoři jen tak svévolně opravit bez řádné objednávky.
dopisovatel nebo člen ŽP CzechDave  mail  
15.12.2008 (18:40)  
Boha, "čtenář Michal Doležal", to je titul. Redaktor se vydává za čtenáře :-). Co mne rozhodilo, je cena za bimbadlo z Prahy do Bratislavy bez IN-aplikace - cena 1158,- Kč za jeden směr v erste klasse, původní cena 541 kaček. To se na nábřeží nejspíše někdo totálně po..al, ne? Zdražení o více než 100%, které je naprosto neadekvátní nabízené službě...
registrovaný uživatel M 
15.12.2008 (18:25)  
hehe, takze o problemu jako prvni informovala zelpage (resp. se to zde objevilo v diskusi), nikoliv idnes a soucasne jako prvni zelpage (resp. diskuse) informovala i o pricine (drive nez idnes, dokonce i drive, nez se k tomu CD vyjadrily) - duvodem toho "zdrazeni" byla podle ocekavani levota autoru...

TO je fakt jak u dementu. Listky na pozitrek nejdou koupit (protoze se meni jizdni rad, takovej kazdorocni Y2K), protoze to nejde. Mistenka se automaticky pricte k cene listku, protoze to nikdo ani nevyzkousi. Idioti, idioti, idioti. Nemluve o tom, ze to (pokud dobre vidim) porad neni spraveny. Pocitam, ze zacatkem ledna na to sednou, koncem ledna by na to mohli i prijit:-)
dopisovatel nebo člen ŽP J.F.  mail  
15.12.2008 (18:11)  
lwq: Kdepak, nic nestáhli, stačí se podívat do rubriky ekonomika.
registrovaný uživatel milan 
15.12.2008 (17:59)  
Pražák: Bordel v komunikaci je všude a co se týče eshopu, tak kdo kdy programoval, tak ví, jak jendoduché je zahrnout do kódu malinkou chybičku, které si sám programátor prostě nevšimne.

Edit: Nicméně, když už to ví, tak by to mohli opravit:B
registrovaný uživatel XYZH  mail  
15.12.2008 (17:34)  
Prostě v tom mají ČD NEHORÁZNÝ BORDEL!To je asi ve stručnosti celý můj názor.
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko