Praha – Brzo to bude již 8 let, co jsme v neustálém provozu a vývoji. Přišla opět vhodná doba oslovit nové tváře a nechat nahlédnout do kuchyně. Za těch osm let jsme díky snaze sunout se neustále dál a nestavět na jednotlivcích, ale na nápadech, dokázali překonat řadu výzev dnes již neexistujících projektů a získat si srdce mnoha čtenářů. Těší nás, že jsi mezi nimi.
Může se zdát, že nejsledovanější fandovský československý železniční web s širokou a věrnou čtenářskou základnou už nic nepotřebuje a zůstane takovým, jaký je. Není to tak jednoduché – i když to vidíme neradi, čas od času musí aktivní lidé z nejrůznějších důvodů dát přednost jiným věcem než neziskovému zájmovému sdružení. Úspěch udržíme jen tehdy, když bude vždy připravený nástupce. A k tomu nám je občas každá ruka dobrá.
Chystáme se chránit a zdůraznit ty uživatele a jejich obsah, kteří se podílejí svými příspěvky na zprávách, fotogalerii, řazeních a dalších projektech nebo nám jinak pomáhají, ty, kteří na provoz našeho serveru přispívají formou členství v občanském sdružení, ty, kteří neskrývají svou skutečnou identitu. Chceme odradit uživatele provozující více uživatelských účtů nebo sdílejících jeden osobní účet, uvádějící nepravdivé a nesmyslné údaje, používající anonymizační služby, spamující a obtěžující komunitu nevhodnými, bezobsažnými, častými komentáři a vůbec spíše nám přidělávající nepříjemnou práci. Chystáme se – pokud budou síly – modernizovat vzhled a funkce. V řadě projektů jsme se stali vzorem a inspirací komerčním aktivitám, je na čase jít zas o krok dál.
Přejeme si a budeme nadále vytvářet podmínky pro to, aby ŽelPage byla i v budoucnu místem setkání tvůrčích lidí, mezi které se snadno zapojíš a kam se rád budeš vracet.
Nemusíš být nutně student dopravky. Jsi–li u nás již pravidelným návštěvníkem, cítíš se tu dobře a něco málo umíš, věz, že nehledáme někoho z tisíců čtenářů, ale potřebujeme právě Tebe.
Zapojit se můžeš jedním z mnoha způsobů
- Přihlásit se na některou z poptávek, která ti sedne
- Psát např. zprávy z regionů, reportáže z cest nebo se aktivně zapojit do některého z řady projektových týmů
- Stát se členem občanského sdružení ŽelPage a přispět tak na provoz tohoto serveru (již od 100 Kč ročně)
- Před Vánoci jsme v tichosti spustili slovenskou lokalizaci hlavní stránky a některých projektů (kalendář akcí, výluky, tratě). Toto bychom chtěli jednak rozšířit i do dalších projektů, jednak doplnit o další středo– a celoevropské jazyky, přinejmenším polštinu, maďarštinu a francouzštinu. Nabídku uvítáme.
- Zacházet s ostatními slušně, pozitivně motivovat, sdílet své znalosti a zkušenosti.
Jedině pak máme dobrou šanci, že tu ŽelPage zůstane i pro další zájemce.
Děkujeme za došlá PF a přání. Snad jediné, nad čím jsme se v několika případech pozastavili, bylo použití fotky ze ŽelPage, aniž byl o souhlas požádán autor. Tudy prosím ne. Každopádně nám udělaly velkou radost.
Jménem občanského sdružení i všech tvůrčích týmů děkuji za čas, přízeň a ohlasy, které jste nám v roce 2008 věnovali, a těším se na další zajímavá setkání v těch příštích.
| 1.1.2009 (0:00)
Vezmi to ale i z té strany co my? Nám se prakticky nedostane žádné pozitivní odezvy, natož pochválení (jednou z padesáti případů možná). Víš, problém je v tom, že kdybychom to viděli podobně jako ty a jistě i mnozí jiní, tak by ale nebyl kdo a hlavně by nebylo co psát. To je jen redakce, co teprve kolegové spravující fotogalerii?
Holt je to o tom se do jisté míry obrnit a přispívat a pokud Tě to baví a dodržíš pravidla pro vkládání newsek, nikdo z Nás Tě neodmítne.
Co mám tím na mysli třeba někdo napíše nějaký článek nebo nějaký text ale špatně vyskloňuje nějakou zapadlou zastávku nebo něco podobného udá špatně,tak se do něj pustí naši češtináři a drážní specialisti a začnou ho poučovat jak to má být,nebo že nezná místní poměry atd..Ano je pěkné že ho chtějí opravit ale uvítal bych kdyby to bylo v tichosti soukromou poštou.Já bych také rád přispěl svojí troškou do mlýna,ale nemam zapotřebí aby někdo ze mě dělal hlupáka že nevím co píšu.Tedˇ nevím jesti jsem do zformuloval dost jasně aby v zápětí nevznikl nějaký zbytečný konflikt.Přeji hodně úspěchů naší dráze Hlavně ať máme co vozit.
Bartisko:
Ty jsi doslavil a já celou noc pracuji na projektu. Petardy bouchají ještě ve 4 ráno.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










