..: Stávka v dopravě: přehled opatření v železniční dopravě :..

stávkaPraha(Aktualizace 15. června 2011 20.50) — V souvislosti se stávkou v dopravě, kterou odboráři ohlásili na čtvrtek 16. června 2011, vám přinášíme ucelené informace o omezení provozu. K největšímu omezení dojde u Českých drah, kde téměř všechny spoje regionální i dálkové dopravy budou zrušeny bez náhrady. Cestujícím doporučujeme věnovat zvýšenou pozornost zejména nočním vlakům, jenž mohou být vedeny náhradní soupravou, nebo mohou svoji jízdu ukončit v některé z nácestných stanic. Komplikace nastanou ještě před zahájením stávky, neboť dojde například k omezení vedení přímých lůžkových a lehátkových vozů.

České dráhy

151.018, Pardubice, foto: Žíža Mimořádnou pozornost by měli cestující věnovat zejména ve vlacích Českých drah. K radikálnímu omezení provozu totiž nedojde jen v den stávky, tedy ve čtvrtek 16. června 2011, ale také ve středu 15. června kvůli plánovaným oběhům vozidel. Všechny vlaky, které mají pravidelný odjezd z výchozí stanice od 0.00 hod. do 24.00 hod. dne 16. června, vůbec nevyjedou. Vlaky s odjezdem z výchozí stanice po půlnoci dne 17. června 2011 pojedou, avšak u spojů odjíždějících ihned po ukončení stávky lze předpokládat zpoždění v různé výši.

Opatření pro vlaky jedoucí v noci z 15. na 16. června 2011:

  • EC 279 bude vypraven se zpožděním přibližně 20 minut a bude veden náhradní soupravou
  • EC 344 ukončí jízdu ve stanici Česká Třebová, zde bude zajištěn přestup do R 628 ve směru Praha hl.n.
  • R 402/403 Silesia, R 404/405 Vltava, R 406/407 Chopin na území ČR nepojedou
  • R 440 ukončí jízdu ve stanici Bohumín, ve stanici Čadca bude přestup do náhradní soupravy
  • R 441 ukončí jízdu ve stanici Praha hl.n.
  • R 442 do ČR nepojede
  • R 443 ukončí jízdu ve stanici Olomouc hl.n.
  • EN 444/445 Slovakia na území ČR nepojedou
  • EN 477/476 Metropol na území ČR nepojedou
  • IC 545 nebudou řazeny vozy číslo 349, 348, 347, 757 a 356 (lůžkové a lehátkové vozy směr Warszawa a Moskva), vlak dojede až do cílové stanice
  • R 659 bude ukočen ve stanici Tábor, pro cestující bude zajištěna náhradní autobusová doprava do stanice České Budějovice
  • R 719 nebudou řazeny vozy číslo 364, 365, 376 a 377 (vozy směr Budapest), vlak dojede do cílové stanice
  • R 788 bude veden v celé trase náhradní autobusovou dopravou
  • R 828 vlak bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou v úseku Praha-Smíchov - Plzeň hl.n., ve stanici Praha-Smíchov vyčká na přípoj od Os 9956

Opatření pro vlaky jedoucí v noci z 16. na 17. června 2011:

  • R 405 Vltava a R 406 Chopin budou opožděny
  • R 440 pojede v úseku Pardubice hl.n. – Praha hl.n. – Cheb, dále po stávce bude pokračovat vlak R 440 ze stanice Košice zpožděný do ČR, ze stanice Pardubice hl.n. pojede v čase vlaku R 718
  • R 441 pojede v úseku Praha hl.n. – Košice
  • R 442 a EN 444 pojedou bez omezení
  • R 443 pojede v úseku Olomouc hl.n. – Humenné
  • EN 445 pojede zpožděný v celé trati
  • EN 476 pojede bez omezení, vlak EN 477 pojede opožděn po stávce
  • R 659 pojede v úseku Tábor – České Budějovice
  • R 788 pojede zpožděný po stávce
  • R 828 bude v celé trati odřeknut
  • EC 345 pojede výchozí ze stanice Česká Třebová, cestující ze stanice Praha hl.n. mohou využít R 865, ve stanici Česká Třebová bude zajištěn přestup

Opatření v regionální dopravě (Sp, Os):

Vlaky, které mají pravidelný odjezd z výchozí stanice od 0.00 hod. do 24.00 dne 16. června, vůbec neodjedou; výjimky jsou uvedeny níže. Vlaky s pravidelným odjezdem z výchozí stanice po půlnoci dne 17. června 2011 pojedou, vlaky pravidelně odjíždějící před ukončením stávky nepojedou v celé trase. U vlaků odjíždějících ihned po ukončení stávky lze předpokládat zpoždění v různé výši.

Opatření pro vlaky regionální dopravy jedoucí v noci z 15. na 16. června 2011:

  • Os 2858 Havířov – Ostrava-Svinov ukončí jízdu ve stanici Ostrava-Vítkovice
  • Os 5858 Nymburk hl.n. – Praha hl.n. dojede do cílové stanice
  • Os 3156 Ostrava hl.n. – Frýdlant nad Ostravicí dojede do cílové stanice
  • Os 7024 Klášterec nad Ohří – Cheb dojede do cílové stanice
  • Os 8866 Praha hl.n. – Beroun dojede do cílové stanice
  • Os 7612 Plzeň hl.n. – Žihle bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 16249 Liberec – Tanvald dojede do cílové stanice
  • Os 2560 Benešov u Prahy – Praha hl.n. dojede do cílové stanice
  • Os 4858 Brno hl.n. – Třebíč dojede do cílové stanice
  • Os 13438 Hlučín – Opava východ dojede do cílové stanice
  • Os 3643 Olomouc hl.n. – Šumperk dojede do cílové stanice
  • Os 6717/6 Most – Rakovník dojede do cílové stanice
  • Os 7430 Plzeň hl.n. – Domažlice bude v úseku Nýřany – Domažlice nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 13733 Olomouc hl.n. – Uničov dojede do cílové stanice
  • Os 9335 Praha Mas.n. – Kolín dojede do cílové stanice
  • Os 9858 Praha Mas.n. – Kladno-Ostrovec ukončí jízdu ve stanici Kladno
  • Os 5861 Praha Mas.n. – Nymburk hl.n. dojede do cílové stanice
  • Os 3559 Olomouc hl.n. – Moravský Beroun dojede do cílové stanice
  • Os 4667 Zaječí – Břeclav dojede do cílové stanice
  • Os 2563 Praha hl.n. – Benešov u Prahy dojede do cílové stanice
  • Os 9551 M. Boleslav – Praha-Vršovice dojede do cílové stanice
  • Os 9956 bude v úseku Praha-Smíchov – Praha-Radotín nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Sp 1909 Pardubice hl.n. – Česká Třebová bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 6230 Pardubice hl.n. – Hradec Králové hl.n. bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
  • Os 5331 Pardubice hl.n. – Chrudim bude nahrazen náhradní autobusovou dopravou
Viamont Regio

Přehled opatření pro vlaky dopravce Viamont Regio naleznete v této aktualitě.

Veolia Transport / Železnice Desná

814.501 Železnice Desná, foto: Louis Armstrong Dle dnešního vyjádření Jana Dokoupila, vedoucího pracovníka železničního provozu společnosti Veolia Transport, bude doprava na trati 293 Šumperk – Kouty nad Desnou/Sobotín, provozované pod názvem Železnice Desná, organizována dle platného jízdního řádu v plném rozsahu. Vzhledem ke stávce zaměstnanců ve stanici Šumperk bude provoz mezi stanicemi Šumperk a Petrov nad Desnou zajištěn náhradní autobusovou dopravou, kde se tak zřejmě uskuteční přestup do vlakové soupravy. Trať vlastní Svazek obcí údolí Desné, který vznikl po povodni v roce 1997. Obnovení a převzetí poničené železniční tratě bylo jeho nejvýznamnějším počinem.

Jindřichohradecké místní dráhy (JHMD)

Informace týkající se JHMD v současné době zjišťujeme.

Slezské zemské dráhy (SZD)

Výletní vlak z Třemešné ve Slezsku do Osoblahy a zpět bude zrušen.

Související odkazy: Přehled opatření ZSSK v souvislosti se stávkou v ČR

Zdroj: České dráhy, Viamont Regio, Slezské zemské dráhy, Veolia Transport


Dominik Jaroš | 15.6.2011 (0:16)
Related newsopen/close

More on Dopravci Jízdní řád

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
16.06.2011 (17:36)  
Omlouvám ze za uppsání.....nějak se mi pomotal Pelhřimov s Jindřichovým Hradcem.....proč, to netuším............
16.06.2011 (17:02)  
Tripolis: Kdo pak v 90tých letech minulého století začal pohřbívat železnici v Česku tím, že začal rušit regionální tratě a masivně podporovat silniční dopravu ??? Nebyl to náhodou pan Říman z ODS ???

http://www.chocen-litomysl.cz/zeleznicni-trate-republiky-ceskoslovenske-1948.html
http://www.chocen-litomysl.cz/historie-zeleznicni-mapa-k-jizdnimu-radu-csd-1980.html

Já se domnívám že je jasné, kdo začal pohřbívat železnici.
Registered user bobík 
16.06.2011 (15:59)  
Tripolis,M:samozřejmě že za vlády odéesáků se likvidovala dráha,i Klaus si stěžoval,že musel stát s kolonou limuzín u přejezdu a v motoráku bylo poloprázdno;akorát jsem myslel,že po vstupu do EU se bude preferování železnice řešit(souběhy vlak/busy apod.),ted´to spíš vypadá,že jsou v kurzu busy-viz.trať 261
16.06.2011 (15:38)  
Co tu plácáte za blbosti s tím golfem? Ten turnaj pořádá USIC, žádní odboráři, termín byl stanoven tři roky dopředu. A účastní se šest českých železničářů, navíc z toho dva důchodci. Vůbec nechápu, proč by se kvůli tomu měla přesouvat nějaká stávka?
Registered user M 
16.06.2011 (15:04)  
Jak to masivni podporovani silnicni dopravy v 90.letech probihalo?
Druha otazka - kolik a ktere trate byly v letech 1996-1998 zruseny?
16.06.2011 (14:43)  
Tak teď si rýpnu a věřim, že mně tu 90% respondentů bude chtít zastřelit, ale přesto se zeptám. Kdo pak v 90tých letech minulého století začal pohřbívat železnici v Česku tím, že začal rušit regionální tratě a masivně podporovat silniční dopravu ??? Nebyl to náhodou pan Říman z ODS ???
16.06.2011 (14:40)  
Příště, až bude chtít nějaký koordinátor nahradit vlaky autobusy, tak se třeba obce nebudou bránit a naopak budou autobusy sami vyžadovat.
Registered user M 
16.06.2011 (14:18)  
joki - to neni o tom, ze by se toho mohl chytnout, ale spis, ze by si to mohl uvedomit...
16.06.2011 (13:43)  
Beztak nejde o nic jiného, než o zviditelnění se pár předáků před nominacemi ČSSD na senátní volby 2012.
Registered user joki  mail  
16.06.2011 (13:06)  
Tak a teď se ukáže že to na vedlejších tratích jde uplně zavřít, na hlavních z části taky a propvozovat to autobusy. Někdo nahoře se nad tím zamyslí a výsledek takový ža se zrušením tratí a neobjednáváním dopravy přijde i rušení pracovních míst. Už tak se pořád dookola melduje v médiích jak je železnice neefetivní. Nevím jestli tohle byl dobrý tah. Co takhle zablokovat dálnice a hlavní silniční tahy? Jak tak čtu po netu, tak to že nejezděj vlaky nikomu moc žíly netrhá. Vím že se vás psousta ozve že to je nesmysl s hromadným rušením tratí a neobjednáváním os. nebo nákl. dopravy, ale někdo nahoře kdo nemá drážní dopravu v oblibě by se toho mohl opravdu chytnout.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko