Wroclav - Vícesystémové lokomotivy Bombardier Traxx MS byly v minulých dnech schváleny pro provoz na území Polska bez jakýchkoliv výjimek. Místní drážní úřad, Urząd Transportu Kolejowego (UTK), schválil pomocí dvou bezpečnostních certifikátů typ k neomezenému použití. Lokomotivy, které jsou zčásti vyráběny také bývalým závodem Pafawag (Bombardier Transportation Polska) ve Wroclawi, jsou v majetku několika polských dopravců. Jako typ EU 43 je provozuje také národní dopravce PKP Cargo a nasazuje ve vozbě osobních i nákladních vlaků na domácí půdě a v zahraničí. Stroje Traxx MS jsou v současné době nasazeny i na známé Berlin-Warszawa-Expressy či Kiew–Express, na nichž nahradily českou řadu 371/180 DB, respektive německé "Raguliny".
Zdroj: Railway Market, Gerd Böhmer; foto: PKP Cargo
| 10.2.2009 (15:00)
I když pokusit se schválit Traxx na SŽDC a zjistit jak moc ruší by mohlo být zajímavé... Ale je otázka kdo by to schvalování zaplatil a zda to má vůbec smysl...
Ale ať se vrátím k tématu. Traxx MS, hádám, že u nás by asi měla tahle lokomotiva problémy s EMC, ale jak to, že se ji podařilo schválit na takovém tankodromu, jako jsou polské železnice? To mají odolnější ZZ nebo méně odolné byrokraty?
Ale to je uplně mimo téma, takže bych to tu dál nerad rozvíjel aby se to zas nezvrhlo v nekonečnou diskuzi
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.










