..: Aktualizace: Rekonstrukce mostu přes Dyji v Břeclavi začíná :..

Břeclav Břeclav - Kvůli výměně kolejí na železničním mostě přes řeku Dyji v Břeclavi přestanou od dnešního dne jezdit osobní vlaky ve směru Valtice a Vídeň. Rekonstrukce mostu je součástí celkové rekonstrukce železničního uzlu Břeclav za 2,7 miliardy korun a měl by být opraven do roku 2010. Osobní vlaky budou po dobu výluky nahrazeny autobusy. Vlaků vyšší kvality se stavba dotkne jen ve třech dnech, z Břeclavi pojedou přes Devínskou Novou Ves na Slovensku, odkud budou pokračovat do Vídně.

Trať v úseku Břeclav - Valtice bude zcela uzavřena od 4. do 17. března a poté od 20. května do 5. června. Autobusy budou zastavovat kromě obou železničních stanic také v Poštorné u kostela a ve Valticích u Besedního domu. Regionální mluvčí ČD Kateřina Šubová říká, že ve směru na Vídeň potrvá výluka bez přestávky od 4. března do 5. června. Omezení se ale týká pouze osobních vlaků. NAD bude zavedena mezi Břeclaví a rakouským Bernhardsthalem.

Doplnění: Omezení v dálkové dopravě

Na základně upřesnění informací tiskovým odborem ČD uvádíme přesná výluková opatření pro dálkovou dopravu. Vlaků Euro- a SuperCity se stavební práce dotknou ve 3 dnech – 10. a 17. března a 11. června – a to pouze ve vyhrazených časových úsecích.

  • EC 71 ukončí jízdu ve stanici Břeclav, cestující do Vídně budou muset mimořádně přestoupovat do vlaku EC 131, tím dojet do Devínské Nové Vsi a zde použít vlak REX 2517.
  • SC 15 z Břeclavi pojede odklonovou trasou do Devínské Nové Vsi, kde bude ukončen, cestující pokračující dále do rakouské metropole opět přesednou do dalšího vlaku, ER 2519.
  • EC 73 a EC 103 pojedou taktéž odklonem do Devínské Nové Vsi, odkud budou dále pokračovat v trase Marchegg – Vídeň. Mezi Břeclaví a Vídní nebude umožněn nástup a výstup.
  • EC 104 ve směru Varšava bude trasován podobně, z Vídně přes Marchegg a Devínskou Novou Ves. I zde nebude umožněn nástup a výstup cestujících.
  • EC 172 bude mimořádně výchozí ze stanice Břeclav, ze které odjede v pravidelném čase. Pro cestující z Rakouska bude vypraven zvláštní vlak z Vídně, s odjezdem v 9.58, do Devínské Nové Vsi, kde je plánován přestup do spoje SC 14. Ten z Břeclavi pojede ve své pravidelné časové poloze, přičemž bude mimořádně zastavovat v České Třebové a Kolíně. Svou jízdu však ukončí ve stanici Praha-Holešovice, kde bude zajištěn přestup do vlaku EC 172 ve směru Berlín a Hamburg. Pro cestující, kteří budou chtít z Vídně odjet v čase pravidelného odjezdu zmiňovaného vlaku SC 14, bude opět zajištěn zvláštní vlak s odjezdem do Devínské Nové Vsi v 10.58. Tam je naplánován přestup na mimořádně zastavující vlak EC 170.

Pro cestující, kteří budou chtít z Vídně odjet v těchto dnech měli počítat se zhruba hodinovým zpožděním.

Zdroj: České noviny, ČD – Výluky, České dráhy


Adys Poslat mail autorovi | 6.3.2009 (16:43)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Kája 
05.03.2009 (21:48)  
MZ:
správně je název stanice bez čárky nad a: Devínska Nová Ves ;-)
05.03.2009 (18:08)  
To je po dlouhé době dobrá informace!
registrovaný uživatel comar 
05.03.2009 (15:28)  
MZ: dik za podrobne info. AFAIK se pres Holic jezdilo naposledy pri vymene mostu pres Dyji (trat na Bratislavu).
05.03.2009 (14:31)  
comar : v roce 1997 se jezdilo odklonem přes Mistelbach.

Nicméně v první verzi výlukového jízdního řádu je v německy psaném textu poznámka 99 vysvětlena jako "nicht ...". Mám pro historii dobře uloženu.

Na kritiku jednoho zákazníka odpověděl pracovník kontaktního centra, cituji : "poznámka 99 - nicht 10., 17.3. a 11.6.2009 znamená, že vlaky nejedou z Wien Südbahnhof do Břeclavi přes Gänserndorf a Hohenau, ale odklonem přes Marchegg a Děvínskou Novou Ves."

Když jsem dotyčnému pracovníkovi napsal, že z takto napsaného textu německy mluvící zákazník nepochopí, že vlak jede odklonem, došlo k opravě. Dokonce opravili i původně použitý název Busersatzverkehr na typizovaný termín SEV.

Dokonce, na rozdíl od českého textu, je v němčině správně uveden tarifní název stanice Devínká Nová Ves.

Paní Šubová na mne působí jako sympatická dáma nemající potřebu malovat vše růžově, na rozdíl od jiných. Topit se však bude v provozní realitě.

Zkopírováno z výlukového jízdního řádu "SŽDC 801"

Z důvodu přestavby stanice Břeclav bude ve dnech 10.3., 17.3. a 11.6.2009 zastaven provoz vlaků mezi stanicemi Břeclav a Bernhardsthal vždy v době od 8:00 do 14:00. Z tohoto důvodu budou přijata následující opatření:
Směr Praha – Břeclav – Wien
• Vlak EC 71 pojede pouze v úseku Brno hl.n. – Břeclav, cestující do stanice Wien Südbahnhof, přestoupí ve stanici Břeclav do vlaku EC 131 směr Bratislava, který mimořádně zastaví ve stanici Devínská Nová Ves (Slovenská republika), kde cestující přestoupí do pravidelného vlaku REX 2517 (Bratislava – Wien), kterým budou přepraveni do stanice Wien Südbahnhof. Jízdní doklady platí po této trase bez doplatku rozdílu jízdného.
• Vlak SC 15 pojede ze stanice Břeclav odklonem do stanice Devínská Nová Ves (Slovenská republika), kde cestující přestoupí do pravidelného vlaku ER 2519 (Bratislava – Wien), kterým cestující budou přepraveni do stanice Wien Südbahnhof. Jízdní doklady platí po této trase bez doplatku rozdílu jízdného.
• Vlak EC 73 pojede ze stanice Břeclav odklonem přes stanici Devínská Nová Ves (Slovenská republika) do stanice Wien Südbahnhof, vlak bude na příjezdu do stanice Wien Südbahnhof cca 60 minut opožděn.
Jízdní doklady platí po této trase bez doplatku rozdílu jízdného.
• Vlak EC 103 pojede ze stanice Břeclav odklonem přes stanici Devínská Nová Ves (Slovenská republika) do stanice Wien Südbahnhof, vlak bude na příjezdu do stanice Wien Südbahnhof cca 60 minut opožděn.
Jízdní doklady platí po této trase bez doplatku rozdílu jízdného.
Směr Wien – Břeclav – Praha
• Vlak EC 104 pojede ze stanice Wien Südbahnhof odklonem přes stanici Devínská Nová Ves (Slovenská republika) do stanice Břeclav, vlak bude na příjezdu do stanice Břeclav cca 60 minut opožděn. Jízdní doklady platí po této trase bez doplatku rozdílu jízdného.
• Vlak EC 172 pojede ze stanice Břeclav dle pravidelného jízdního řádu, pro cestující ze stanice Wien Südbahnhof do stanice Devínská Nová Ves (Slovenská republika) bude vypraven zvláštní vlak, kde cestující přestoupí do vlaku SC 14, pro cestující ze stanice Wien Südbahnhof bude zrušena povinnost rezervace místa k sezení. Odjezd tohoto vlaku ze stanice Wien Südbahnhof bude v čase pravidelného odjezdu vlaku EC 172 v 9:58. Vlak SC bude mimořádně zastavovat pro výstup cestujících ve stanicích Česká Třebová a Kolín. Vlak SC 14 pojede mimořádně do stanice Praha-Holešovice, kde bude zajištěn přípoj na vlak EC 172 směr Hamburg. Jízdní doklady platí po této trase bez doplatku rozdílu jízdného.
• Vlak SC 14 pojede ze stanice Devínská Nová Ves (Slovenská republika), jako přípoj od zvláštního vlaku ze stanice Wien Südbahnhof (náhrada vlaku EC 172). V čase pravidelného odjezdu vlaku SC 14 ze stanice Wien Südbahnhof v 10:58 bude vypraven zvláštní vlak do stanice Devínská Nová Ves, kde umožněn přestup do mimořádně zastavujícího vlaku EC 170 (Budapest – Praha – Berlin). Jízdní doklady platí po této trase bez doplatku rozdílu jízdného.
registrovaný uživatel comar 
05.03.2009 (14:01)  
Odklony pres Holic budou urcite velice zajivame. Uz dlouho tama nic nejezdi. Trat je ale prujezdna, akorat koleje trochu zrezly:
http://viewat.org/?i=en&sec=pn&id_pn=3415
registrovaný uživatel Shalomek  mail  
05.03.2009 (8:46)  
Miloš:
Odklony via Hodonín - Holíč budou aktuální až v dalších etapách výměny mostu. Takže v nejbližších třech měsících to určitě nehrozí. Plán předpokládá šest dvanáctihodinových výluk s tzv. nickolejným provozem - tedy úplné zastavení provozu a odklony.
dopisovatel nebo člen ŽP Miloš  mail  
04.03.2009 (22:29)  
Pánové, kdy začně výluka směr SK a budou vlaky odkláněny přes Hodonín a Holíč? Slyšel jsem že to bude, ale nic víc. D9ky za odpověď.
04.03.2009 (20:06)  
Nevítě někdo kdy se bude modernizovat trať z Lanžhota do Kútú?
registrovaný uživatel karosa  mail  
04.03.2009 (13:35)  
Pepa Petrák: Ale ona to přesně tak, jak je to napsáno na Českých novinách, říci nemusela. Dotyčný redaktor článku mohl její slova jen špatně pochopit a o nutnosti přestupu v DNV,na rozdíl od nás, nemá ani ponětí.
registrovaný uživatel karosa  mail  
04.03.2009 (11:31)  
kičmi: Toto je regionální mluvčí, každý region má své mluvčí, stejně jako má genřed své mluvčí a jako každý "správný" podnik má svého tiskového tlučhubu. Přece známí nebo příbuzní někoho z vedení nebudou dělat rukama, kam bychom to dospěli...
Pepa Petrák: Tu mluvčí budeš konfrontovat, nebo kontaktovat? A v případě, že skutečně konfrontovat, tak s kým nebo čím?
Jinak se také přikláním k názoru, že v DNV se bude přesedat.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko