..: Aktualizace: Rekonstrukce mostu přes Dyji v Břeclavi začíná :..

Břeclav Břeclav - Kvůli výměně kolejí na železničním mostě přes řeku Dyji v Břeclavi přestanou od dnešního dne jezdit osobní vlaky ve směru Valtice a Vídeň. Rekonstrukce mostu je součástí celkové rekonstrukce železničního uzlu Břeclav za 2,7 miliardy korun a měl by být opraven do roku 2010. Osobní vlaky budou po dobu výluky nahrazeny autobusy. Vlaků vyšší kvality se stavba dotkne jen ve třech dnech, z Břeclavi pojedou přes Devínskou Novou Ves na Slovensku, odkud budou pokračovat do Vídně.

Trať v úseku Břeclav - Valtice bude zcela uzavřena od 4. do 17. března a poté od 20. května do 5. června. Autobusy budou zastavovat kromě obou železničních stanic také v Poštorné u kostela a ve Valticích u Besedního domu. Regionální mluvčí ČD Kateřina Šubová říká, že ve směru na Vídeň potrvá výluka bez přestávky od 4. března do 5. června. Omezení se ale týká pouze osobních vlaků. NAD bude zavedena mezi Břeclaví a rakouským Bernhardsthalem.

Doplnění: Omezení v dálkové dopravě

Na základně upřesnění informací tiskovým odborem ČD uvádíme přesná výluková opatření pro dálkovou dopravu. Vlaků Euro- a SuperCity se stavební práce dotknou ve 3 dnech – 10. a 17. března a 11. června – a to pouze ve vyhrazených časových úsecích.

  • EC 71 ukončí jízdu ve stanici Břeclav, cestující do Vídně budou muset mimořádně přestoupovat do vlaku EC 131, tím dojet do Devínské Nové Vsi a zde použít vlak REX 2517.
  • SC 15 z Břeclavi pojede odklonovou trasou do Devínské Nové Vsi, kde bude ukončen, cestující pokračující dále do rakouské metropole opět přesednou do dalšího vlaku, ER 2519.
  • EC 73 a EC 103 pojedou taktéž odklonem do Devínské Nové Vsi, odkud budou dále pokračovat v trase Marchegg – Vídeň. Mezi Břeclaví a Vídní nebude umožněn nástup a výstup.
  • EC 104 ve směru Varšava bude trasován podobně, z Vídně přes Marchegg a Devínskou Novou Ves. I zde nebude umožněn nástup a výstup cestujících.
  • EC 172 bude mimořádně výchozí ze stanice Břeclav, ze které odjede v pravidelném čase. Pro cestující z Rakouska bude vypraven zvláštní vlak z Vídně, s odjezdem v 9.58, do Devínské Nové Vsi, kde je plánován přestup do spoje SC 14. Ten z Břeclavi pojede ve své pravidelné časové poloze, přičemž bude mimořádně zastavovat v České Třebové a Kolíně. Svou jízdu však ukončí ve stanici Praha-Holešovice, kde bude zajištěn přestup do vlaku EC 172 ve směru Berlín a Hamburg. Pro cestující, kteří budou chtít z Vídně odjet v čase pravidelného odjezdu zmiňovaného vlaku SC 14, bude opět zajištěn zvláštní vlak s odjezdem do Devínské Nové Vsi v 10.58. Tam je naplánován přestup na mimořádně zastavující vlak EC 170.

Pro cestující, kteří budou chtít z Vídně odjet v těchto dnech měli počítat se zhruba hodinovým zpožděním.

Zdroj: České noviny, ČD – Výluky, České dráhy


Adys Poslat mail autorovi | 6.3.2009 (16:43)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
04.03.2009 (10:55)  
Myslím, že budu konfrontovat paní mluvčí, popř. ÖBB, protože sázím na ukončení vlaků v Devínské Nové Vsi a jízdu návaznými ER. Dám vědět.
registrovaný uživatel Mibe 
04.03.2009 (10:48)  
No kdyby měli Rakušáci tahat Pendolino dieslem, museli by mít mašinu, která by dodávala napětí 3000V na napájení pomocných pohonů Pendolina, klimatizace, spotřebičů v bufet. voze atd a nejsem si jist, zda to nějaká rakouská lok. umí (snad Herkules???), nebo že by to dělali Brejlovci ŽSR, v 90, letech nebylo výjimnou bublání motorů bratislavských Brejlovců na Wien Sud (vozily rychlíky Wien Sud- Marchegg- Blava)
04.03.2009 (10:42)  
comar: Ano, to zní logicky. Až na to, že asi koukáš do loňského JŘ - teď tam bude SC cca v 11 a 16 hodin. Navíc kdyby se to pak ještě tahalo do Vídně, nestíhaly by se obraty.
registrovaný uživatel comar 
04.03.2009 (10:10)  
Twix: nic se tahat nebude. Pendolino skonci v DNV (nekdy kolem 13:00) a z tama se v 13:14 pojede ER2525 Blava-Wien. Delalo se to tak uz driv u nekterych EC kdyz byla zaplavena trat u Duernkrutu. Je to jednodussi, navic pres Marchegg stejne uz nejsou volne trasy.
04.03.2009 (9:49)  
Twix) Asi takto. Rakouské výluky o výluce ví, ale od odklonech EC přes Marchegg mlčí, viz.
http://ftp-pv.oebb.at/mcc_stoerung/bauarbeiten/2009_03/BauarbeitenCD_Fahrplan.pdf
04.03.2009 (9:35)  
To budou Rakušáci štěstím bez sebe, až budou dieselem tahat "Neigezug der Baureihe ČD 680" přes Marchegg. Resp. v článku to není ani uvedeno, ani popřeno.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko