Aktualizováno 18:40 – Praha-Radotín – Nečekaný konec měla jízda přibližně 150 cestujících vlaku Os 8845 z Berouna do Prahy, vedeného zdvojenou jednotkou CityElefant. Vložený vůz 971.006 zadní, nedávno opravené jednotky před vjezdem do stanice začal hořet, načež byl vlak okamžitě odstaven a cestující evakuováni. Požár vznikl v oblasti podvozku vznícením brzdových destiček, elektrickou část vozidla nezasáhl a strojvedoucímu žádná závada nebyla signalizována. Přivolaným hasičům se oheň podařilo zlikvidovat v 17.00. Podle dostupných informací nebyl nikdo zraněn, škody na vozidle zatím nejsou vyčísleny. Přední jednotka 471.049 nebyla poškozena.
Pro cestující ve směru Praha-Smíchov mimořádně zastavil R 967. V opačném směru v Radotíně zastaví R 356 Albert Einstein kvůli odřeknutému obratovému spoji postižené jednotky. Provoz ve stanici nebyl přerušen; spoje jsou pouze směrovány mimo zásahovou zónu. Do této situace se kuriózně dostal i Albatros 498.022 s Křivoklátským expresem, který do Radotína vjížděl na přivolávací návěst.
Zdroj: zpravodajové ŽelPage

Na internetu je tato definice :
"Evakuace je souhrn organizačních a technických opatření zabezpečujících přemístění osob, zvířat a věcných prostředků v daném pořadí priority z míst ohrožených mimořádnou událostí do míst, ve kterých je zajištěno pro osoby náhradní ubytování a stravování, pro zvířata ustájení a pro věcné prostředky uskladnění."
Ale zas takovy zdrzeni to nebylo, pac sme to okolo dopravy vzali skoro stovkou. Byla to zajimava podivana z okna. Obvzlast kdyz sme vjizdeli do stanice plnou rychlosti, pred nama na 1. stal pantak a druhej vyjizdel smer Beroun. Chvilku mi nedochazelo, co tam chtej s nama carovat. Ale ve stanici byl celkem klid a na tom pantaku sem nic nepoznal, alespon co sem videl z venku pri tom fofru. Projizdeli jsme v pul 7.
Zajímavá je informace o nepoškozeném voze a jeho následném pokračování do Prahy.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











