..: V Praze-Radotíně hořel CityElefant :..

Aktualizováno 18:40 – Praha-Radotín – Nečekaný konec měla jízda přibližně 150 cestujících vlaku Os 8845 z Berouna do Prahy, vedeného zdvojenou jednotkou CityElefant. Vložený vůz 971.006 zadní, nedávno opravené jednotky před vjezdem do stanice začal hořet, načež byl vlak okamžitě odstaven a cestující evakuováni. Požár vznikl v oblasti podvozku vznícením brzdových destiček, elektrickou část vozidla nezasáhl a strojvedoucímu žádná závada nebyla signalizována. Přivolaným hasičům se oheň podařilo zlikvidovat v 17.00. Podle dostupných informací nebyl nikdo zraněn, škody na vozidle zatím nejsou vyčísleny. Přední jednotka 471.049 nebyla poškozena.

Pro cestující ve směru Praha-Smíchov mimořádně zastavil R 967. V opačném směru v Radotíně zastaví R 356 Albert Einstein kvůli odřeknutému obratovému spoji postižené jednotky. Provoz ve stanici nebyl přerušen; spoje jsou pouze směrovány mimo zásahovou zónu. Do této situace se kuriózně dostal i Albatros 498.022 s Křivoklátským expresem, který do Radotína vjížděl na přivolávací návěst.

Zdroj: zpravodajové ŽelPage


Juraj Kováč Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 12.4.2009 (17:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
13.04.2009 (12:09)  
Georgo : jak vidno, jednalo se o mimořádnou událost na podvozku kolejového vozila, která z principu neohrožovala cestující.

Na internetu je tato definice :

"Evakuace je souhrn organizačních a technických opatření zabezpečujících přemístění osob, zvířat a věcných prostředků v daném pořadí priority z míst ohrožených mimořádnou událostí do míst, ve kterých je zajištěno pro osoby náhradní ubytování a stravování, pro zvířata ustájení a pro věcné prostředky uskladnění."
registrovaný uživatel PeNik 
13.04.2009 (11:53)  
Aktualizace: dle dnešního zjištění, nejedná se o 971.006, ale 071.006. Škody jsou minimální a lze očekávat jednotku opět v provozu. Nic neshořelo.
registrovaný uživatel Koudy 
13.04.2009 (11:28)  
860 003: Ona ne vždy je rekuperace možná, že ano.
12.04.2009 (23:11)  
Pořád říkám, že je to šrot a hnus. Nepovedenější soupravu neznám. To brzdové obložení smrdí vždycky, je to neekologické takhle mařit energii, energie získaná brzděním patří zpátky do troleje. Nechci v tom jezdit, chci náhradní soupravu 360+A+5 Btmo.
registrovaný uživatel VencaM 
12.04.2009 (22:17)  
Ted uz to dava smysl. Me totiz bylo divny, proc predjizdime v Radotine osobak rychlikem, kdyz se to nesmi. A jeste k tomu tak blbe, ze osobak byl na 1. koleji a nas "uhli" na 3.
Ale zas takovy zdrzeni to nebylo, pac sme to okolo dopravy vzali skoro stovkou. Byla to zajimava podivana z okna. Obvzlast kdyz sme vjizdeli do stanice plnou rychlosti, pred nama na 1. stal pantak a druhej vyjizdel smer Beroun. Chvilku mi nedochazelo, co tam chtej s nama carovat. Ale ve stanici byl celkem klid a na tom pantaku sem nic nepoznal, alespon co sem videl z venku pri tom fofru. Projizdeli jsme v pul 7.
12.04.2009 (21:38)  
Poborskii: V Radotíně mají z vlaků největší "radost" důchodci - protože za vlak musejí narozdíl os autobusu MHD platit :-) O víkendech jezdila linka 244 původně jen od nádraží do sídliště, ale pak si důchodci opět vydupali spoje až na Smíchovské nádraží.
12.04.2009 (21:32)  
PeNik: zajímavá informace také je, že 150 cestujících muselo opustit vlka. Chudák vlk, docela opuštěný ;-)
12.04.2009 (20:48)  
m : samozřejmě, že vystoupili, co jim taky jiného zbývalo. Jenže mediálně takový žvást vypadá mnohem efektivněji ...
registrovaný uživatel PeNik 
12.04.2009 (20:30)  
http://www.novinky.cz/krimi/166265-na-nadrazi-v-praze-radotine-horel-podvozek-vlaku.html

Zajímavá je informace o nepoškozeném voze a jeho následném pokračování do Prahy.
registrovaný uživatel M 
12.04.2009 (19:57)  
Evakuovani? Nezni to az moc "monstrozne"? To je nekdo vynasel? Nebo proste vystoupili..?
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko