..: PONT: Poukázky na jízdenky Českých drah za poloviční cenu :..

Reklama Pont na jízdenky ČD, foto: Josef Petrák Praha/Hradec Králové/Ostrava — Letošní rok bude zřejmě patřit v oblasti železničních tarifů všemožným poukázkám na jízdenky Českých drah, které nabízely různé prodejní řetězce. Pokud pro vás není cesta cílem a nechali jste si ujít jak ČD Net v prodejnách Lidl a Elfíkovy krabičky s poukázkami na jízdenky SoNe v supermarketech Kaufland, stále máte hned několik možností jak ušetřit proti zákaznickému jízdnému. Psali jsme o supermarketech Globus, který v létě nabízel poukázky na zpáteční jízdenky v jakékoliv trase za smrtelně nízkou cenu. Ta se nakonec ukázala chybou jednoho z řadových pracovníků generálního ředitelství. Poukázky aktuálně v nabídce Globusů nejsou. Přesto nemusíte zoufat, že byste už museli přejít na zákaznický tarif. Bez povšimnutí zůstal poslední z distributorů – prodejny občerstvení a potravin Pont. Ty nabízí poukázky na jednosměrné jízdenky Českých drah s možností výměny do konce roku 2010; nyní však s 50% slevou.

V nabídce čtveřice prodejen Pont jsou poukazy na jednoduché jízdenky na jednadvacet různých železničních relací. Zakoupit je můžete výhradně na prodejnách v Praze na chodovském kancelářském komplexu The Park v budově, kde sídlí společnosti Sony a Oracle, na Ústředním autobusovém nádraží Praha–Florenc, v Ostravě na svinovském nádraží a také v Hradci Králové ve fakultní nemocnici. Kromě toho je možné si poukázky rezervovat přes internet a vyzvednout v sídle společnosti v Praze–Michli. Zajímavé se stávají díky listopadové nabídce „dva poukazy za cenu jednoho“ — např. zpáteční jízdenku Praha – Brno tak zakoupíte za cenu 200 korun. Proti nejlevnější nabídce Českých drah, eLiškám zakoupeným v předprodeji, tak ušetříte celou stokorunu. Kompletní seznam nabídek, mezi kterými najdeme krajská města České republiky, najdete na webu prodejce.

Slevová nabídka 1 + 1 je nabízena pouze v listopadu. Uvítají ji zejména ti, kteří potřebují cestovat v pracovních dnech a nechtějí stát frontu u pokladen – poukazy lze vyměnit nejen na pokladnách ČD, ale i přímo u průvodčích ve vlaku.

Zdroj: PONT/JP Servis


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 8.11.2010 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 13      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
10.11.2010 (18:14)  
Odpoved na otazku - ja se nebudu soudit v zadnem pripade, protoze mi ta tisicovka za to nestoji ani v pripade, ze by to zrusili den po mem nakupu.
Ja resil, jestli by to bylo klamani spotrebitele. Neresil jsem jake kroky bych podnikl.

In kartu je jiste dovoleno zlevnit. Ti "oklamani" spotrebitele by ale meli dostat nejakou kompenzaci, resp. moznost smlouvu vypovedet. Verim, ze je to odpoved postacujici.
registrovaný uživatel Oto 
10.11.2010 (18:05)  
Ne, ja jsem si ji koupil, abych mohl jezdit za nizsi cenu, nez ti, kteri si ji nekoupili a to po dobu tri let.

Neodpověděl jste mi na druhou otázku. Pokud tento váš názor bude názorem podnikových právníků ČD, tak, být ČD, prostě zlevním InKartu na 1 Kč. Je to stále problém? Je-li, stačí sleva na 200 Kč? 600 Kč? Nebo není povoleno kartu zlevnit vůbec?
registrovaný uživatel M 
10.11.2010 (18:02)  
Ne, ja jsem si ji koupil, abych mohl jezdit za nizsi cenu, nez ti, kteri si ji nekoupili a to po dobu tri let.
registrovaný uživatel Oto 
10.11.2010 (18:00)  
Skoda? Rocni skoda odpovida 990 korun deleno tremi. Dal to snad delit nemusim. Je to tak, ze jsem si koupil neco na tri roky v domneni, ze mi to tri roky bude prinaset nejakou vyhodu.

Koupil jste si kartu, abyste mohl jezdit Praha-Pardubice za 102 Kč, abyste měl slevu Railplus, Pendolino za stovku. Což pořád máte.

Mimochodem, co říkáte na tu druhou možnost, co jsem uváděl, že by ČD prostě zlevnily InKartu na 1 Kč, protestoval byste taky? A co na 600 Kč, 200 Kč?
registrovaný uživatel Oto 
10.11.2010 (17:51)  
jestli ano, tak nemas trosku obavu, ze se ozve nejaky jiny "Oto", ktery by to po prijeti oznacil za kravinu, ze vsude je normlani, aby deti jezdily za polovic?

Jenže ona sleva 50% (u komerčního jízdného, o kterém je tato diskuze) všude normální není.

SA kreditová jízdenka Praha-Brno: sleva 40%
ČD eLiška, SporoTikety, eTikety, skupinové jízdné: sleva 0%
letadla: sleva jen mírná, ale často 0%
registrovaný uživatel M 
10.11.2010 (17:39)  
Skoda? Rocni skoda odpovida 990 korun deleno tremi. Dal to snad delit nemusim. Je to tak, ze jsem si koupil neco na tri roky v domneni, ze mi to tri roky bude prinaset nejakou vyhodu. Bylo-li by to kdykoliv vypoveditelne a penize by nepropadly, tak by to bylo v poradku. Nemyslim, ze klamani spotrebitele spociva v tom, ze realita se lisi od oficialnich dokumentu. Pokud se lisi realita od dokumentu, tak se tomu rika spise podvod. Klamani je trochu neco jineho. No ale pravnik nejsem ani ja:-)
Ale neco mi rika, ze bys s tim nesouhlasil, ani kdyby ti to rekli treba vsichni ustavni soudci...
registrovaný uživatel Oto 
10.11.2010 (17:33)  
Ta skoda by vznikla - v okamziku uzavreni "smlouvy" platila nejaka dohoda a ta by se tim porusila, protoze dohoda znela 25% sleva na tri roky, nebylo to 25% "do zitrka a potom se uvidi".

OK, vyčíslete tu škodu v Kč. Za škodu nepovažuju závistivý pocit "soused to má teď zadarmo, ale já za to musel před měsícem zaplatit".

Mimochodem, je teď v některém (oficiálním) dokumentu o InKartě výše slevy 25% pevně zakotvena? Ona přece ta sleva bývala 30% a při snížení na 25% se taky houby stalo.
registrovaný uživatel M 
10.11.2010 (17:32)  
Oto, ano nejsi pravnik... Na oba druhy podnakladovych jizdenek meli narok jen urciti zakaznici, nikoliv vsichni. Je to uplne stejne. Kdyby jsi neznal nazvy firem a ktera je autobusova a ktera je vlakova, tak nebudes schopny rict, ktera se chovala spatne a ktera ne. Zpusob, jakym se zakaznici k tem vernostnim prukazum dostali, to je zcela veci poskytovatele.
PS: Hlavne zcela zbytecne motas dva ruzne pripady. Ta puvodni vytka se tykala klamani spotrebitele. Od te jsi rec stocil zcela jinam k tematu, ktere s tim nesouvisi.
registrovaný uživatel M 
10.11.2010 (17:29)  
Tohle jsem někde psal?

Dobre, nepochopil jsem to. Takze deti a duchodci by platili rekneme o 20% mene (73 vs 90) nez dospeli platici plne jizdne. Pricemz za plne jizdne v tomto pripade nepovazuju nejaky vymer kohokoliv, ale cenu, za kterou si vzdy mohou nakupit listek. Je to tak?
Ja k tomu nemam zadny soud (ono "prdel jako prdel", ze...), jen mne zajima, jestli je to tak myslene. A jestli ano, tak nemas trosku obavu, ze se ozve nejaky jiny "Oto", ktery by to po prijeti oznacil za kravinu, ze vsude je normlani, aby deti jezdily za polovic?
registrovaný uživatel Oto 
10.11.2010 (17:25)  
JP: kreditová jízdenka SA (0 Kč) není ekvivalent InZákazníka (600 Kč). To už byste pak mohl žalovat ČD i za to, že majitelé InGoldu (22000 Kč) to mají zadarmo.

I když, nejsem právník, a v tomto státě je u soudu všechno možné.
  1 2 3 4 5 ... 13      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko