..: PONT: Poukázky na jízdenky Českých drah za poloviční cenu :..

Reklama Pont na jízdenky ČD, foto: Josef Petrák Praha/Hradec Králové/Ostrava — Letošní rok bude zřejmě patřit v oblasti železničních tarifů všemožným poukázkám na jízdenky Českých drah, které nabízely různé prodejní řetězce. Pokud pro vás není cesta cílem a nechali jste si ujít jak ČD Net v prodejnách Lidl a Elfíkovy krabičky s poukázkami na jízdenky SoNe v supermarketech Kaufland, stále máte hned několik možností jak ušetřit proti zákaznickému jízdnému. Psali jsme o supermarketech Globus, který v létě nabízel poukázky na zpáteční jízdenky v jakékoliv trase za smrtelně nízkou cenu. Ta se nakonec ukázala chybou jednoho z řadových pracovníků generálního ředitelství. Poukázky aktuálně v nabídce Globusů nejsou. Přesto nemusíte zoufat, že byste už museli přejít na zákaznický tarif. Bez povšimnutí zůstal poslední z distributorů – prodejny občerstvení a potravin Pont. Ty nabízí poukázky na jednosměrné jízdenky Českých drah s možností výměny do konce roku 2010; nyní však s 50% slevou.

V nabídce čtveřice prodejen Pont jsou poukazy na jednoduché jízdenky na jednadvacet různých železničních relací. Zakoupit je můžete výhradně na prodejnách v Praze na chodovském kancelářském komplexu The Park v budově, kde sídlí společnosti Sony a Oracle, na Ústředním autobusovém nádraží Praha–Florenc, v Ostravě na svinovském nádraží a také v Hradci Králové ve fakultní nemocnici. Kromě toho je možné si poukázky rezervovat přes internet a vyzvednout v sídle společnosti v Praze–Michli. Zajímavé se stávají díky listopadové nabídce „dva poukazy za cenu jednoho“ — např. zpáteční jízdenku Praha – Brno tak zakoupíte za cenu 200 korun. Proti nejlevnější nabídce Českých drah, eLiškám zakoupeným v předprodeji, tak ušetříte celou stokorunu. Kompletní seznam nabídek, mezi kterými najdeme krajská města České republiky, najdete na webu prodejce.

Slevová nabídka 1 + 1 je nabízena pouze v listopadu. Uvítají ji zejména ti, kteří potřebují cestovat v pracovních dnech a nechtějí stát frontu u pokladen – poukazy lze vyměnit nejen na pokladnách ČD, ale i přímo u průvodčích ve vlaku.

Zdroj: PONT/JP Servis


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 8.11.2010 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 5 6 7 8 9 ... 13      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
09.11.2010 (17:58)  
Proste Praha-Vary vlak nejezdi a neni nutne, aby se to tam nejak podporovalo. jestli nekdo mermumoci vlakem chce, tak at jede "den" a priplati si. Stat ma zajistit obsluznost a ta zajistena je. Neexistuje zadny duvod, proc by se vlakovy jizdenky Praha-Vary mely podporovat. Kdyz se teda operuje tim verejnym zajmem a tim, ze to vsichni platime. Kdyz si to teda platime, tak mame narok na efektivni investovani. Podpora cestovani Praha-Vary ("via") efektivni neni a jakozto ten platce dani bys mel trvat na tom, aby se to nepodporovalo a ne naopak.

Vlaky Praha-Vary jsou zcela na urovni vlaku Olomouc-Prerov-Breclav-Brno. Tyto vlaky NESLOUZI ke spojeni Olomouce a Brna.
registrovaný uživatel M 
09.11.2010 (17:54)  
Proste jak psal babilon. Pokud vlak zlevni, tak zadni cestujici nepribydou, protoze neni odkud by se vzali. Nebo nejaci asi ano, ale rozhodne to nevykryje ten propad trzeb. Kdyz zlevni pecivo (rohliky a chleba), tak si jich taky nebudu kupovat vic a neprejdu na ne (hypoteticky) z krosantu a cehosi.

Jedine co zpusobi zlevneni vlaku je, ze ti, co dnes jezdi vlakem, tak budou mit vic penez pro sebe a o tom je cela diskuse. I od tech, co pisou, ze "vsichni pisou jen z mikrohlediska", zatimco oni jedini klidne priplati za prvni tridu
registrovaný uživatel Oto 
09.11.2010 (17:54)  
Srovnával jsem krajská města a opravdové extrémy jsem schválně vynechal: u Praha-HK byste se totiž při uvážení existence kreditové jízdenky (což je téměř nulová počáteční investice) dostal až na poměr 2.89.

Mimochodem psal jsem " 2x" a z praxe víme, že k volbě busu národu bohatě stačí i těch 1.5x.

A co je špatné na relaci Praha-KV? Dokážu si představit, že někomu může těch pár výhod vlaku vyvážit tu hodinu jízdní doby. Ovšem nikoliv při ceně 285 Kč.
registrovaný uživatel M 
09.11.2010 (17:48)  
SzKT - kdyby tam VSICHNI resili mikrouroven, tak nikdo nenapise "ceny jsou nizke". Pokud mas pocit, ze toto jednotlivec ze sveho subjektivniho pohledu tvrdit muze, tak jsi "neco" nepochopil. Anebo jsem to nepochopil ja a treba Josef Petrak a oba jsme blazni a nevadi nam platit vice...
Pokud jde o otazku babilonovi, tak jestli to NAHODOU nebudou nejak souviset s tim, ze kapacita vlaku je 400 a kapacita autobusu 60...

Oto - jenze kdyz to das za 90, tak jiny "Oto" bude kricet, jak je mozny, ze duchodci a deti plati plnou cenu, takze budes muset udelat slevy pro ne a vysledkem bude, ze tech lidi musis prilakat mnohem vice. Pritom fakt nemam pocit, ze ceny jsou tim faktorem, ktery lidi "vychani" z vlaku, konkretne do Plzne. Uz jsem to psal, Brno-Prostejov proste vlakem nepojedu ani zadarmo. Kdyz nepojedu autem, tak pojedu autobusem. S timhle v tvem prikladu musis pocitat taky. Ale hlavne s temi "duchodcovskymi" slevami.
Jo a "PS": Tech 21 lidi predstavuje 20-30% vsech lidi, co tam ted jezdi. Takze abys zustal "na svym", tak musis navysit pocet zakazniku o CTVRTINU!
09.11.2010 (17:43)  
SzKT: Autobus levného dopravce je hodně plný a často vyprodaný už z principu - kdyby nebyl, dopravce by zkrachoval. Proto má interval takový, aby autobusy tak akorát naplnil a ve špičce holt nepobere. Máte pocit, že snížením jízdného o 30 % se zvýší počet cestujících o 50 %, aby se to vyplatilo? Já o tom pochybuji. A lákat cenou ty, kteří jezdí autem, je hodně naivní, když už teď je auto asi 3x dražší. Tam je třeba lákat něčím úplně jiným, to ale ČD bohužel nenabízejí.
Ne, že bych se současným (ne)tarifem nějak zvlášť souhlasil, ale výrazné plošné snížení cen rozhodně není to, co by pomohlo.
registrovaný uživatel M 
09.11.2010 (17:40)  
Oto, sklouzavas po hrane... Praha-Brno, ani Praha-Plzen neni jaksi dvojnasobek a Praha-Vary je hodne velka slabota. V tomhle duchu k "argumentum" dopocujuji srovnani cen treba Jemnice-Slavonice nebo Bechyne-Tyn...
registrovaný uživatel Oto 
09.11.2010 (17:17)  
U Praha-Plzeň by možná stačilo SporoTiket prodávat za 90 Kč normálně automaticky zcela bez omezení.

Řekněme, a myslím, že přeháním, že v (celé) relaci Praha-Plzeň dnes průměrně jede tak
15 lidí za 147 Kč obyčejné jízdné
50 lidí za 111 Kč zákaznické jízdné
ostatní za 90 Kč a méně (SporoTiket, eLišky, důchodci)

Únik tržeb tím, že těch 65 lidí pojede za 90 Kč bude (147-90)*15+(111-90)*50 = 1905. Únik tržeb od cestujících Praha-Rokycany za obyčejné (29 Kč na osobu) si dovolím zanedbat.

Takže stačí, když přilákám pouhých 1905/90=21 nových lidí a jsem na nule + mám daleko lepší image u veřejnosti.
registrovaný uživatel SzKT  mail  
09.11.2010 (16:33)  
babilon: A což takhle se zamyslet, proč se do autobusu v hodinovém taktu nejde půl dne dostat, zatímco ve vlaku ve stejném taktu se pohodlně rozvalím sám v kupé? Problém je v tom, že ve vlacích je možná stejně lidí jako v autobusech, akorát žlutý pán nevozí tu spoustu mrtvého kovu, neplatí odpovídající personál apod. Nákladově je tedy někde jinde. Neměli by se tedy lákat do vlaků cestující i jindy, než na svátky a podobné dni? Jistě není nejlepší, když řada lidí má vlak jako poslední záchranu, když se do autobusu nedostanou. Kromě toho autobus není nejhorší konkurent- tím je osobní automobil. Jak říkám- škoda, že tohle tu zjevně nikoho netíží...
registrovaný uživatel Oto 
09.11.2010 (16:31)  
Tak třeba do Plzně se teď hned nedostanu, protože nejbližší čtyři spoje jsou vyprodané. To je zase obrovská výhoda vlaku, že prakticky vždycky mohu odjet nejbližším spojem.

To máte pravdu, ale v 18:30 (tedy odchod z kanceláře v centru za 90 minut) už jo a to spoustě lidí stačí.

Výhodu vyšší kapacity a tím flexibility vlaku chápu a nevím proč ji dráhy nevyužijou a SporoTiket prodávají jen ve třídenním předprodeji.
Je to jedna z mála výhod vlaku, když už to není rychlost a (podle vetšinového názoru populace) komfort.
09.11.2010 (16:16)  
Oto: Tak třeba do Plzně se teď hned nedostanu, protože nejbližší čtyři spoje jsou vyprodané. To je zase obrovská výhoda vlaku, že prakticky vždycky mohu odjet nejbližším spojem.
  1 ... 5 6 7 8 9 ... 13      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko