Praha — Ze všech novinek, které prosinec na dráhy přinese, byla tou nejméně výraznou avizovaná modernizace vzhledu zákaznické karty Českých drah, In–karty/Rail+. Současný fialově laděný design vystřídá nový, modrý s výraznějším logem dopravce. ČD chtějí docílit většího rozšíření své zákaznické karty mezi zákazníky. Vyjma rozšiřujícího se počtu slevových nabídek v partnerském programu ČD Bonus umožňují všem, kteří si pořídí novou In–kartu s tříletou aplikací In–zákazník, koupi za akviziční slevu. Každý zákazník, který si novou kartu zakoupí mezi 13. prosincem 2009 a 13. lednem 2010, zaplatí místo standardních 990 Kč pouze 840 Kč.
Co získáte? Nejdůležitější je asi 25% sleva na vnitrostátní doklady a mezinárodní doklady z ceníku TCV. Dále máte 50% slevu na místenky (vyjma rezervací do ubytovacích vozů), nově od 13. 12. také slevu na síťové jízdenky ČD Net, které budou stát 450 Kč pro držitele karty a 600 Kč pro ostatní. Na kartu je možné nakupovat akční lístky eLiška, traťové jízdenky, doplatky do 1. třídy nebo přímo aplikaci In–gold, která je síťovým dokladem pro cestování všemi vlaky v 2. i 1. třídě. Součástí je doplňkově také elektronická peněženka; při koupi dokladu v automatu UNIPAJ platbou z EP či platební karty nebo v e–shopu ČD vám bude zpětně vráceno 6, resp. 3 % ceny. K nové In–kartě zákazníci obdrží také brožuru s přehledem dostupných slev, aby se lépe zorientovali.
Senioři nad 70 let pak za shodnou zlevněnou cenu 840 Kč získají kartu s roční aplikaci pro neomezené cestování osobními a spěšnými vlaky, na cestování dálkovými spoji mají také slevu 25 % a ostatní výhody.
Zdroj: České dráhy
| 7.12.2009 (13:00)
Vážně pochybuji, že jeho chvályhodná snaha přiblížit železniční dopravu v Česku západoevropskému standardu (především švýcarskému) s takovýmito samozřejmostmi počítá ... ale mohu se mýlit.
To máte stejné, jako s mediálně zvýrazněnou kauzou OPENCARD. Občan – zákazník ČD dojíždějící do zaměstnání a držitel IN–GOLD a současně zákazník MHD Praha si musel pořídit roční tramvajenku (šalinkartu) ve formě OPC. Místo toho, aby projekt OPC využil existujícího kartového systému IN–KARTA ČD (cena 314 Kč), takže na IN–KARTĚ ČD by byla nahrána jednak aplikce ČD, jednak aplikace MHD, vytvořil se duplicitní kartový systém OPC a ČD si musely upravit svoje čtečky, aby mohly číst oba typy karet...
Pokud by oním občanem byl občan z Pardubic, který pro cesty v MHD Pardubice používat taky nějakou síťovku, bude pro s velkou pravděpodobností muset mít další čipovku, protože organizátor IDS Pardubického kraje zoufale hledá způsob, jak různé druhy čipových karet sjednotit... Využít IN–KARET síťového dopravce ČD je nad chápání Pardubického kraje ... takže to, co by šlo nahrát na jednu kartu, se bude realizovat na třech ... To se do jisté míry týká všech krajů a jejich organizátorů projektu čipová karta...
Proč kupovat něco za 314, když to lze několikanásobek ....
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










