..: Stavba 4. koridoru přinese výluku mezi Benešovem a Táborem :..

363, foto: Pavel Martoch Benešov u Prahy/Tábor — V období mezi 25. březnem a 1. dubnem 2010 musí cestující na trati 220 Praha – České Budějovice počítat s nepravidelnou jízdou vlaků a dalšími komplikacemi. V rámci výstavby 4. tranzitního koridoru připravila Správa železniční dopravní cesty úplnou výluku v některých úsecích mezi stanicemi Benešov u Prahy a Tábor. Během těchto dnů se má provést maximum z úprav, které jsou neslučitelné s provozem vlaků a zřejmě nebylo možné realizovat během nočních výluk, zejména instalace provizorních výhybek. Původně v oddělené data plánované výluky úseků Olbramovice – Heřmaničky a Heřmaničky - Tábor byly sloučeny do jedné. Místo vlaků budou nasazeny autobusy a budou uplatněna další mimořádná opatření v organizaci dopravy. Bohužel, na jízdu vlaků bude mít vliv také v stejnou dobu probíhající jiná výluka, v úseku Strančice – Senohraby, kvůli níž budou zkráceny trasy některých osobních vlaků linky S9 pražského Eska.

V první fázi bude omezen provoz mezi Olbramovicemi a Sudoměřicemi u Tábora. Od 19 hodiny 25. března do půlnoci 29. března 2010 budou v tomto úseku nahrazeny všechny rychlíky a vlak InterCity Anton Bruckner. Osobní vlaky budou nahrazeny z Benešova u Prahy do Heřmaniček. Kromě instalace provizorních výměn v některých úsecích bude vybudováno nástupiště ve stanici Votice.

Od půlnoci 30. března do 18 hodiny 1. dubna 2010 v úseku Olbramovice – Tábor, kdy bude opraven přejezd v Čekanicích a instalovány nové výhybky na táborském zhlaví stanice Sudoměřice u Tábora. Osobní vlaky budou vedeny náhradními autobusy z Benešova u Prahy do Tábora, rychlíky budou nahrazeny mezi Olbramovicemi a Táborem. Autobusy zastavují v některých případech na zastávkách odlišných od vlakové trasy:

Benešov u Prahypřed staniční budovou
Bystřice u Benešovana zastávce linkových autobusů „Bystřice, přeložka“ (cca 300 metrů od železniční stanice na silnici I/3)
Bystřice, náměstímimořádná zastávka ve městě, na zastávce linkových autobusů „Bystřice, náměstí“, cestující budou odbaveni jako ze stanice Bystřice u Benešova
Tomicena nadjezdu silnice I/3 nad železniční stanicí
Olbramovicepřed staniční budovou
Votice, kinomimořádná zastávka ve městě, na zastávce linkových autobusů „Votice, kino“, cestující budou odbaveni jako ze stanice Votice
Voticepřed staniční budovou
Heřmaničkypřed staniční budovou
Ješeticeu železničního přejezdu, u přístupové cesty k železniční stanici
Červený Újezd u Voticv obci na zastávce linkových autobusů „Červený Újezd“
Střezimířpřed staniční budovou
Meznona zastávce linkových autobusů „Mezno, žel.zast.“
Sudoměřice u Táborapřed staniční budovou
Chotovinypřed staniční budovou
Táborpřed staniční budovou

Přímé spací vozy z Curychu budou ukončeny v Sudoměřicích u Tábora, resp. v Táboře a ve zbývajícím úseku mají cestující rezervované místo ve voze 1. třídy. Lůžkový vůz v relaci Košice – České Budějovice bude po dobu výluky odřeknut. Jízdní řád naopak doplní zvláštní rychlík s odjezdem z Prahy hl.n. v 10.16 a Olbramovic ve 12.44.

Kromě výluk mezi Benešovem a Táborem budou současně probíhat výlukové práce také mezi stanicemi Strančice a Senohraby. Od 22. do 26. a také od 29. do 31. března se bude podbíjet trať. Vybrané osobní vlaky mezi Prahou a Benešovem u Prahy proto končí ve stanicích Strančice nebo Čerčany. Na dálkové vlaky nemá tato výluka vliv.

Příloha: Kompletní výlukový jízdní řád

Zdroj: České dráhy, Výluky.cz


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 24.3.2010 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
30.03.2010 (13:38)  
Jak koukám na druhou fázi výluky, tak NAD prodloužená až do Tábora zatím způsobuje jen nepatrně větší zpoždění, odhaduji že tak o tři až čtyři minuty u lichých rychlíků, u sudých ještě méně.
registrovaný uživatel Bakiy 
26.03.2010 (22:00)  
Tak jsem dneska projel tou "strasnou" vylukou a v CB -5 minut...
26.03.2010 (17:09)  
doomlukas ! odkdy používají režijkáři a in=goldisté papírové jízdenky z UNIPOKu ...

Michal Bláha : kilometricky +/- stejně daleko, ale via BV je to km kratší na rakouském území a tedy levnější ...
26.03.2010 (9:54)  
Michal Bláha: Mám obavy, že pod 4 hodiny to asi nebude reálné nikdy - z Prahy do Budějic se to za 2 hodiny dá, ale z Budějovic do Vídně by to asi chtělo hodně velkou a zbytečnou koridorizaci s mnoha přeložkami, aby se jelo 2 hodiny. Rychlejší by to bylo přes Třeboň, ale to už by na trase vlaku ležel jen Tábor a Gmünd, což je oproti sídlům na koridoru slabota. Po dokončení tunelu Bezpráví a rekonstrukci uzlů Česká Třebová, Brno a Wien Hbf (což všechno ještě potrvá) by se měly jízdní doby ještě zkrátit.
25.03.2010 (12:32)  
bazala68: netřeba, ty rychlíky přes Tábor mají tak navatované jízdní doby, že to NAD stíhá a rychlíky teď při těch denních výlukách přijíždějí do ČB i s několikaminutovým náskokem. Akorát u té části výluky prodloužené do Tábora je mi těžko odhadovat, jak se NAD v Táboře popere s městským provozem ve špičce, tam by mohla nějaká zpoždění vzniknout.
25.03.2010 (11:24)  
je to sice delší, ale zato horší cesta......
Z Prahy do Vídně přes Brno a Břeclav cca 400 km. Přes Tábor a Budějce cca 390 km. Delší to tedy není. :-)

Ne, že by se mi s hotovým koridorem EC Praha - ČB - Wien s JD celkem necelé 4 hodiny nelíbily, ale mám obavu, že se toho nedožiju.
25.03.2010 (10:44)  
bazala68: Na švejky se každý vy... Tedy asi kromě režijkářů a in-goldistů (a ještě třeba cestujících s kolem, kterých ale zas tolik není). Mnohem rychlejší a levnější je bus.
registrovaný uživatel bazala68  mail  
25.03.2010 (10:39)  
To by měli posílit švejky. To bude do Budějek jistě rychlejší, než přes Tábor s autobusovou vložkou.
25.03.2010 (9:44)  
Filip Janev: Domnívám se, že Budějovice se dočkají do Vídně maximálně nějakého REx u nás řečeného spěšný vlak
24.03.2010 (20:05)  
Aron: Samozřejmě až bude hotov celý 4.koridor, tak by mohlo být pár vlaků vedeno přes ČB.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko