..: Stavba 4. koridoru přinese výluku mezi Benešovem a Táborem :..

363, foto: Pavel Martoch Benešov u Prahy/Tábor — V období mezi 25. březnem a 1. dubnem 2010 musí cestující na trati 220 Praha – České Budějovice počítat s nepravidelnou jízdou vlaků a dalšími komplikacemi. V rámci výstavby 4. tranzitního koridoru připravila Správa železniční dopravní cesty úplnou výluku v některých úsecích mezi stanicemi Benešov u Prahy a Tábor. Během těchto dnů se má provést maximum z úprav, které jsou neslučitelné s provozem vlaků a zřejmě nebylo možné realizovat během nočních výluk, zejména instalace provizorních výhybek. Původně v oddělené data plánované výluky úseků Olbramovice – Heřmaničky a Heřmaničky - Tábor byly sloučeny do jedné. Místo vlaků budou nasazeny autobusy a budou uplatněna další mimořádná opatření v organizaci dopravy. Bohužel, na jízdu vlaků bude mít vliv také v stejnou dobu probíhající jiná výluka, v úseku Strančice – Senohraby, kvůli níž budou zkráceny trasy některých osobních vlaků linky S9 pražského Eska.

V první fázi bude omezen provoz mezi Olbramovicemi a Sudoměřicemi u Tábora. Od 19 hodiny 25. března do půlnoci 29. března 2010 budou v tomto úseku nahrazeny všechny rychlíky a vlak InterCity Anton Bruckner. Osobní vlaky budou nahrazeny z Benešova u Prahy do Heřmaniček. Kromě instalace provizorních výměn v některých úsecích bude vybudováno nástupiště ve stanici Votice.

Od půlnoci 30. března do 18 hodiny 1. dubna 2010 v úseku Olbramovice – Tábor, kdy bude opraven přejezd v Čekanicích a instalovány nové výhybky na táborském zhlaví stanice Sudoměřice u Tábora. Osobní vlaky budou vedeny náhradními autobusy z Benešova u Prahy do Tábora, rychlíky budou nahrazeny mezi Olbramovicemi a Táborem. Autobusy zastavují v některých případech na zastávkách odlišných od vlakové trasy:

Benešov u Prahypřed staniční budovou
Bystřice u Benešovana zastávce linkových autobusů „Bystřice, přeložka“ (cca 300 metrů od železniční stanice na silnici I/3)
Bystřice, náměstímimořádná zastávka ve městě, na zastávce linkových autobusů „Bystřice, náměstí“, cestující budou odbaveni jako ze stanice Bystřice u Benešova
Tomicena nadjezdu silnice I/3 nad železniční stanicí
Olbramovicepřed staniční budovou
Votice, kinomimořádná zastávka ve městě, na zastávce linkových autobusů „Votice, kino“, cestující budou odbaveni jako ze stanice Votice
Voticepřed staniční budovou
Heřmaničkypřed staniční budovou
Ješeticeu železničního přejezdu, u přístupové cesty k železniční stanici
Červený Újezd u Voticv obci na zastávce linkových autobusů „Červený Újezd“
Střezimířpřed staniční budovou
Meznona zastávce linkových autobusů „Mezno, žel.zast.“
Sudoměřice u Táborapřed staniční budovou
Chotovinypřed staniční budovou
Táborpřed staniční budovou

Přímé spací vozy z Curychu budou ukončeny v Sudoměřicích u Tábora, resp. v Táboře a ve zbývajícím úseku mají cestující rezervované místo ve voze 1. třídy. Lůžkový vůz v relaci Košice – České Budějovice bude po dobu výluky odřeknut. Jízdní řád naopak doplní zvláštní rychlík s odjezdem z Prahy hl.n. v 10.16 a Olbramovic ve 12.44.

Kromě výluk mezi Benešovem a Táborem budou současně probíhat výlukové práce také mezi stanicemi Strančice a Senohraby. Od 22. do 26. a také od 29. do 31. března se bude podbíjet trať. Vybrané osobní vlaky mezi Prahou a Benešovem u Prahy proto končí ve stanicích Strančice nebo Čerčany. Na dálkové vlaky nemá tato výluka vliv.

Příloha: Kompletní výlukový jízdní řád

Zdroj: České dráhy, Výluky.cz


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 24.3.2010 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel aron 
24.03.2010 (19:52)  
Filip Janev:Jojo EC na Vídeň přes ČB, je to sice delší, ale zato horší cesta......
24.03.2010 (19:11)  
No to jsem rád, že se konečně taková důležitá trať dočká modernizace a zdvojkolejnění.Třeba se jednou fakt dočkáme toho, že EC na Vídeň budou jezdit pře ČB, a to by bylo fajn.
24.03.2010 (14:00)  
zdenda: v úseku Benešov - Bystřice se v podstatě jen optimalizuje a přidává druhá kolej, rychlost se téměř nemění. V úseku Bystřice - Votice pak jde jednoznačně o rozsáhlou modernizaci (rychlost 160 km/h pro klasiky) včetně zdvojkolejnění, což sebou nese pět tunelů o celkové délce kolem dva a půl kilometru a celkem téměř devět kilometrů přeložek atd. Podrobnosti na http://www.4-koridor.cz/index.php?t=builds&n=stavba-clanky-popis-stavby-50&ofr=23 . Od loňského září probíhá zdvojkolejňování úseku Benešov - Bystřice (hotovo bude koncem letošního roku), letos dále probíhá přestavba stanice Votice (taky bude dokončena letos), zároveň od podzimu souběžně probíhá ražba a hloubení tří tunelů.
24.03.2010 (13:44)  
Rychlíky mají v úseku Benešov - Tábor navatovanou JD skoro o čtvrt hodiny a jelikož NAD jede nejkratší cestou po hlavní silnici, tak je výsledné zpoždění v Táboře či Benešově většinou nulové. Vliv na to má i zcela zvláštní vedení NAD za osobáky až do Benešova, takže v úseku Benešov - Olbramovice nedochází ke zpoždění při křižování. To platí o denních výlukách, které probíhají od začátku roku téměř každý pracovní den a mělo by to tak fungovat i při výluce nepřetržité s tím rozdílem, že NAD bude muset pobrat o něco více cestujících, protože zasáhne ranní i odpolední špičku.

Výluka Strančice - Senohraby se dotýká jen několika příměstských vlaků, dálkových vůbec (nulový vliv). "Podbíjení" (3. podbití) skončilo v úterý 23.3., teď následují už jen dokončovací práce na TV čili podbíjet se už nebude.

KuBass: s tím má souvislost zajímavý jev a to že na řadě zastávek blíže ku Praze je naopak velmi často možno nalézt dva různé letáky k jedné výluce. KCOD a RCP si totiž nedůvěřují ve vylepování letáků s výlukami, takže je pro jistotu vylepují obě tyto složky.
registrovaný uživatel zdenda 
24.03.2010 (13:43)  
Bude se budovat komplet druhá kolej? A bude se někde optimalizovat, nebo bude trať vedená v současném profilu?
24.03.2010 (12:41)  
Ahoj. Já bych spíš viděl šotka tady: "...a budou uplatněny další mimořádné opatření v organizaci dopravy." Napsal bych spíše "...uplatněna další mimořádná opatření... Ale stává se to občas i mně, než si to uvědomím. :-)
registrovaný uživatel KuBass 
24.03.2010 (9:36)  
Tak zas tak perfektně připravený nejsou. Až teď jsem zjistil, že OS 2520 v úseku Benešov - Čerčany vůbec nejede. ČD asi moc nezajímají malé vesničky jako je Mrač, kam by měli vylepovat výluky. Ale abych jenom nekritizoval, v minulosti se tam vždy něco objevilo, bohužel tentokrát to moc nevyšlo.
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
24.03.2010 (9:17)  
Tentokrát musím ČD pochválit, na výluku jsou dobře nachystaný, všude jsou provizorní zastávky busů perfektně označeny, včetně vylepených výlukových JŘ. Výluka probíhala i v minulém týdnu, busů přistaveno vždy dost, včetně dodávky na přepravu větších zavazadel, zpoždění většinou žádné. V článku je asi drobný šotek, ohledně vozů z Curychu.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko