..: RegioJet pokračuje v prezentačních jízdách :..

Jednotka Desiro společnosti RegioJet, foto: bazala68 České Budějovice — Ačkoliv léto nastane již zítra, žluté jaro na železnici ještě zdaleka nekončí. Po mnoha jízdách v Ústeckém, Jihomoravském, Plzeňském či Olomouckém kraji se nyní RegioJet rozhodl s jednotkami Siemens Desiro Classic prezentovat v jižních Čechách. Na trať České Budějovice – Český Krumlov tak vyjedou v pondělí 21. června 2010 dva páry mimořádných vlaků, z nichž první bude určen zejména pro pozvané hosty. Přeprava ostatních cestujících je zde omezena kapacitou soupravy. Cena zpáteční jízdenky mezi libovolnými stanicemi činí 5 Kč. V současné době vypravuje RegioJet také 4 páry spěšných vlaků na západočeské trati Plzeň – Domažlice, kde provoz potrvá až do 31. července tohoto roku.

Jízdní řád vlaků České Budějovice – Český Krumlov
12.3515.22České Budějovice14.2818.08
|15.26ČB jižní zastávka|18.03
12.5015.33Boršov nad Vltavou14.2017.56
13.0515.52Křemže14.0317.40
13.0815.56Holubov13.5017.30
13.1916.13Zlatá Koruna13.4017.18
13.2516.22Český Krumlov13.3217.08

Zdroj: RegioJet


Dominik Jaroš | 20.6.2010 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Jihočeský


  1 ... 6 7 8 9 10 ... 15      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel R 646  mail  
21.06.2010 (20:21)  
p Antonín no také bych radči stál a díval se z okýnka :)
21.06.2010 (20:14)  
Nikdy jsem neviděl v kupé B více jako 6 lidí. I když stáli na chodbě raději stáli, než aby si sedli do kupé, kde by bylo 7 lidí.
registrovaný uživatel R 646  mail  
21.06.2010 (20:08)  
Sim V tom už máte pravdu v takových Bčkách je horor být,ale jen popisuju situaci kdy Béčko může ebjt poměrně supr.V tomdle se schodneme Bčka by se měli stáhnout a nahranit,ale už se rpozejdou naše názory u firmách ČDxRj
registrovaný uživatel Sim 
21.06.2010 (20:05)  
R 646 > a jsme u toho. Becko je (nejen vami) povazovano za pohodlne, pokud jste v nem vicemene sam. Nebo rekneme ve dvou lidech na kupe.

Ale co na to kapacita vlaku? Pri splneni podminek vasi pohodlnosti by v jednom voze jelo maximalne 20 lidi, pritom jeho "sedici" kapacita je 4x tolik. Pripada vam Becko pohodlne i v tomto (kupe obsazeno osmi osobami) pripade? A povazujete za prijemne takto travit vice nez 2 hodiny? Doporucil byste takovyto zpusob cestovani svoji partnerce nebo svemu diteti?

Karel Kovářík > pokud na 170/171 jedete spojem, kde jsou deklarovana Becka, tak nemate co zkazit. Pokud byste byl "rozmlsanej" jako ja a snazil se vybirat Bmz/Bpee/Bm/ABvmz61 nebo aspon Bp (proste cokoliv lepsiho nez B), najednou se "uspesnost" zacne rapidne snizovat - napriklad v pripade vyluk na trase Plzen-Dobrany jezdi "nemci" odklonem pres Klatovy a v Plzni konci, takze na Prahu jezdi vyhradne nahradni kozenkova souprava.

No a ted si predstavte situaci, ze bud pojedete v kozence, nebo si zaridite drivejsi odchod z prace, abyste jel "jako clovek". A ve vysledku (cca tretina mych cest) nakonec stejne mate smulu - v lepsim pripade jede misto nemcu aspon nejake Bp, v horsim je luxus tohoto "mezinarodniho rychliku" soustreden do pulkozenkoveho AB.

A to je prave to, co me toci nejvic. I kdyz se snazim vybirat, je to docela casto houby platne. CD proste v principu vagon nerozlisuji, ani kdyz do nej mate mistenku. Vagon jako vagon, vzdyt to vozi kastany, tak co resit.
registrovaný uživatel Kakov 
21.06.2010 (20:01)  
Sim: ja tedy jezdim trasu Plzeň-Brno vsemi cestami (nekdy jen do Phy nekdy jen do ZnS) a razeni konstantni, odpovidajici razeni zde
registrovaný uživatel R 646  mail  
21.06.2010 (19:58)  
I když Bčka nemám rád nejsou za stak špatné,když si můžu lehnout a poslouchat muziku je to skoro až super
registrovaný uživatel R 646  mail  
21.06.2010 (19:57)  
Sim:Trasu občas jezdim a neni to zas tak špatné a dokonce se dá i spát :) a podlemě skoro bezproblémové to je na 220 jen by nemuseli jezdit Bčka,ale s tim asi nic nenadělám
registrovaný uživatel Sim 
21.06.2010 (19:54)  
R 646 > vam pro prozreni doporucuju se projet po "me" obvykle ceste Plzen-Praha-Ostrava. A schvalne si to porovnejte s tim, co zde uvidite v razeni vlaku. Nebojte se, moje nespokojenost s CD je mirnena i diky temto pomuckam, s jejichz pomoci mam moznost se vyhybat vylozene pruserovym vlakum jako je 149 Jan Perner, 142 Odra nebo 110 Praha - letos jsem ani jednou nezazil, ze by jely v predepsanem razeni a zaroven vcas.

Proste, na papire (a v pocitaci) to vsecko muze vypadat pekne. Ale teprv realita dokaze oddelit zrno od plev... projedte se nekdy s CD na tomto monopolnim rameni a pak hodnotte ;-)

Karel Kovarik > me se tohle nastesti nikdy (ani u vlaku, ani u busu) nestalo - aspon ne v teto podobe. Ale na vlastni kuzi jsem zazil, ze "moje sedadlo" ve vlaku vubec nebylo a tu ochotu to resit, tu nepreji ani svemu nepriteli.

A jestli vas to uklidni, minuska vam nedavam v pripade nesouhlasu s nazorem, ale jen pokud hodnotu daneho prispevku opravdu nepovazuji za prinosnou. V pripade nekolika predchozich prispevku to naopak povazuji za vecnou diskusi, byt s nekolikrat omletymi fakty na obou stranach. Proto minuska pouzita z me strany nebyla.
registrovaný uživatel Kakov 
21.06.2010 (19:51)  
Sim: ja takove problemy take nemivam, a ze jezdim vlakem hodne casto i co pojede take vim dopredu.... staci jen chtit, ale z vlaku CD me nikdo jeste nevyhodil, proto aby mohl jet nekdo jiny... z SAbusu se to memu kamaradovi opravdu stalo.....

ale jak vidim opet se tu povestne +/- stalo nastrojem pro vyjadreni nesouhlasu nikoliv ohodnocenim adekvatnosti prispevku
registrovaný uživatel dohlib 
21.06.2010 (19:44)  
Který podnikatel investuje 500 mil. do lokomotiv a to ještě nemá vagóny, servis, a hlavně : nemá dotace jako ČD ? Určitě to prospěje, konkurence když bude, ČD se přestane doufám chovat jako moloch a hrát si na monopol. A přeji Jančurovi, aby legislativní bitvu která přeje jen ČD vyhrál a nějaké dotace dostal. Konečně by ČD musela začít dlouholetou slibovanou modernizaci nejenom planými sliby....
  1 ... 6 7 8 9 10 ... 15      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko