České Budějovice — Ačkoliv léto nastane již zítra, žluté jaro na železnici ještě zdaleka nekončí. Po mnoha jízdách v Ústeckém, Jihomoravském, Plzeňském či Olomouckém kraji se nyní RegioJet rozhodl s jednotkami Siemens Desiro Classic prezentovat v jižních Čechách. Na trať České Budějovice – Český Krumlov tak vyjedou v pondělí 21. června 2010 dva páry mimořádných vlaků, z nichž první bude určen zejména pro pozvané hosty. Přeprava ostatních cestujících je zde omezena kapacitou soupravy. Cena zpáteční jízdenky mezi libovolnými stanicemi činí 5 Kč. V současné době vypravuje RegioJet také 4 páry spěšných vlaků na západočeské trati Plzeň – Domažlice, kde provoz potrvá až do 31. července tohoto roku.
| Jízdní řád vlaků České Budějovice – Český Krumlov | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 12.35 | 15.22 | ↓ | České Budějovice | ↑ | 14.28 | 18.08 |
| | | 15.26 | ČB jižní zastávka | | | 18.03 | ||
| 12.50 | 15.33 | Boršov nad Vltavou | 14.20 | 17.56 | ||
| 13.05 | 15.52 | Křemže | 14.03 | 17.40 | ||
| 13.08 | 15.56 | Holubov | 13.50 | 17.30 | ||
| 13.19 | 16.13 | Zlatá Koruna | 13.40 | 17.18 | ||
| 13.25 | 16.22 | Český Krumlov | 13.32 | 17.08 | ||
Zdroj: RegioJet

Ale co na to kapacita vlaku? Pri splneni podminek vasi pohodlnosti by v jednom voze jelo maximalne 20 lidi, pritom jeho "sedici" kapacita je 4x tolik. Pripada vam Becko pohodlne i v tomto (kupe obsazeno osmi osobami) pripade? A povazujete za prijemne takto travit vice nez 2 hodiny? Doporucil byste takovyto zpusob cestovani svoji partnerce nebo svemu diteti?
Karel Kovářík > pokud na 170/171 jedete spojem, kde jsou deklarovana Becka, tak nemate co zkazit. Pokud byste byl "rozmlsanej" jako ja a snazil se vybirat Bmz/Bpee/Bm/ABvmz61 nebo aspon Bp (proste cokoliv lepsiho nez B), najednou se "uspesnost" zacne rapidne snizovat - napriklad v pripade vyluk na trase Plzen-Dobrany jezdi "nemci" odklonem pres Klatovy a v Plzni konci, takze na Prahu jezdi vyhradne nahradni kozenkova souprava.
No a ted si predstavte situaci, ze bud pojedete v kozence, nebo si zaridite drivejsi odchod z prace, abyste jel "jako clovek". A ve vysledku (cca tretina mych cest) nakonec stejne mate smulu - v lepsim pripade jede misto nemcu aspon nejake Bp, v horsim je luxus tohoto "mezinarodniho rychliku" soustreden do pulkozenkoveho AB.
A to je prave to, co me toci nejvic. I kdyz se snazim vybirat, je to docela casto houby platne. CD proste v principu vagon nerozlisuji, ani kdyz do nej mate mistenku. Vagon jako vagon, vzdyt to vozi kastany, tak co resit.
Proste, na papire (a v pocitaci) to vsecko muze vypadat pekne. Ale teprv realita dokaze oddelit zrno od plev... projedte se nekdy s CD na tomto monopolnim rameni a pak hodnotte ;-)
Karel Kovarik > me se tohle nastesti nikdy (ani u vlaku, ani u busu) nestalo - aspon ne v teto podobe. Ale na vlastni kuzi jsem zazil, ze "moje sedadlo" ve vlaku vubec nebylo a tu ochotu to resit, tu nepreji ani svemu nepriteli.
A jestli vas to uklidni, minuska vam nedavam v pripade nesouhlasu s nazorem, ale jen pokud hodnotu daneho prispevku opravdu nepovazuji za prinosnou. V pripade nekolika predchozich prispevku to naopak povazuji za vecnou diskusi, byt s nekolikrat omletymi fakty na obou stranach. Proto minuska pouzita z me strany nebyla.
ale jak vidim opet se tu povestne +/- stalo nastrojem pro vyjadreni nesouhlasu nikoliv ohodnocenim adekvatnosti prispevku
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











