Praha — dnešek je druhým dnem s tarifními novinkami v elektronickém obchodu Českých drah. Vítaným přínosem je rozšíření destinací meziregionální jízdenky eLiška, či doplnění nabídky o nový produkt SporoTiket. Ne všechny změny však vyvolávají takové nadšení. Od 13. června tak třeba není možné vytisknout obyčejné jízdné, zakoupené v e-shopu, na jízdenkových automatech UNIPAJ, stejně jako v ČD Centrech u obsluhy. Podmínky pro vnitrostátní doklady, zakoupené prostřednictvým internetu, jsou tak stejné, jako pro mezinárodní jízdenky eTiket. O změně pouze informuje červený rámeček na domovské stránce e–shopu. Ani po zevrubném prozkoumání tiskové zprávy se nám nepodařilo zjistit, proč marketing Českých drah nutí cestující k pořízení tiskárny. Ba co víc – o tomto kroku není ve zmiňovaném tiskovém avízu ani zmínka. V automatech UNIPAJ tak nyní vytisknete pouze doklady, které nakoupíte s pomocí elektronické peněženky na In–kartě, přičemž jedinou tisknutelnou jízdenkou z internetu zůstává eLiška. Možnost předložit vnitrostátní doklady ke kontrole na obrazovce svého notebooku či telefonu zůstala zachována.
Zdroj: E–shop ČD
| 14.6.2010 (12:00)
Nebo to jen nikoho ještě nenapadlo?
Dyť to nemůže bejt až takovej technickej problém. S webem InKarta nějak propojená je (minimálně na ní vidím, kolik tam mám peněz a co jsem s ní dělal), tak co brání tomu, aby v případě, že udělám nějaký nákup v e-shopu, se mi ten produkt na ní uložil?
E-shop, kde si musím napevno kupovat jízdenku na konkrétní vlak, je mi vzhledem k mé dochvilnosti úplně k ničemu, protože by mi půlka jízdenek propadla.
Založil jsem na FB skupinu Vraťte eshop ČD na UNIPAJ a pokladny:
http://www.facebook.com/group.php?gid=108244299223836
Takže když si koupím jednu jízdenku z E-Shopu a chci ji v notebooku ukázat, před tím mohu poslat např. mailem nebo půjčit na flešce kamarádovi, který ten samý den tím samým dnem jede...
Dobrý den,
Váš dotaz se přímo netýká internetových stránek, které mám na starosti, takže jsem jej postoupil na odbor produktů a obchodu (O28) ČD.
Přeji pěkný den.
S pozdravem
Ing. Jiří Krejčí
České dráhy, a.s.
GŘ O29 | 3. oddělení marketingové produkce
T: 9722 33981, M: (+420) 724 736 168
E: krejcij@gr.cd.cz
Sim
15.03.2010 11:41
Komu
KrejciJ@gr.cd.cz
Kopie
Předmět
Re: Odpověď na dotaz ze dne 11.2.2010
Dobry den pane Krejci,
tesi me, ze mi za vas odpovida robot, ktery po nalezeni vyrazu "CD centrum" automaticky vygeneruje predem pripravenou odpoved. Ja bych se vsak chtel dozvedet konkretni informace, nejlepe ty, na ktere se ptam. Poradite mi, na koho se obratit?
S pozdravem
Miroslav Barta
P.S. v souvislosti s puvodnim dotazem jsem "mile" prekvapen, ze abych se citil jako zminovany horky brambor, nemusim ani nadrazi navstivit osobne...
> ----- Původní zpráva -----
> Odesilatel: EM ČD
> Příjemce: sim@boruvkova.cz
> Datum: 15/03/2010 11:28
> Předmět: Odpověď na dotaz ze dne 11.2.2010
>
> Dobrý den,
> podrobný přehled služeb ve všech stanicích a zastávkách najdete v našem
> Seznamu stanic. Dostanete se do něj snadno z jakékoliv stránky zvolením
> odkazu "Služby na nádraží" ve smartmenu s šesti ikonami umístěným vlevo
> nahoře. Následně si můžete zadat stanici a dostanete seznam služeb, které
> nabízí. Nebo si můžete zadat hledanou službu - např. ČD centrum - a
> následně dostanete přehled stanic, kde je tato služba poskytována.
>
> Přeji příjemné cestování vlaky Českých drah.
> S pozdravem
>
> Ing. Jiří KREJČÍ
> ČESKÉ DRÁHY, a.s.
> úsek náměstka pro obchod a marketing
> oddělení marketingového servisu
> Nábřeží L. Svobody 1222
> 110 15 Praha 1
> tel. 972 233 981
> e-mail: KrejciJ@gr.cd.cz
>
>
> --------------------------------------------------------------------------------
> Prosím neodpovídejte na adresu em@cd.cz. Pokud máte nějaké připomínky,
> použijte kontaktní formulář na internetových stránkách www.cd.cz. Děkujeme
> za pochopení.
> --------------------------------------------------------------------------------
> Kopie původní zprávy:
> Dobry den,
>
> uvedenym postupem sice zjistim, jake sluzby dana stanice nabizi, nebo kde
> vsude je mozne najit CD centra, ovsem o konkretnich sluzbach CD centra se
> nedozvim zhola nic.
>
> Jedna se mi zejmena o to, do jake "fronty" si stoupnout, pokud potrebuji to
> ci ono. Napriklad v Praze na hlavnim jsem marne hledal pokladny - byl jsem
> odkazan na sluzby CD centra i pro prodej jizdenek. Pro zmenu pro posilani
> originalu dokladu do Olomouce kvuli reklamaci jsem byl v CD centru v Plzni
> poslan na pokladnu s tim, ze oni to resit nemohou.
>
> Celkove potom nechapu, k cemu CD centrum slouzi, navic kdyz ma kazde
> centrum jine sluzby a podminky. Proto jsem chtel aspon vedet, co kde muzu
> ocekavat abych se pri reseni cehokoliv necitil jako "horky brambor".
>
> S pozdravem
> Miroslav Barta
>
>
> Dobrý den,
> podrobný přehled služeb ve všech stanicích a zastávkách najdete v našem
> Seznamu stanic. Dostanete se do něj snadno z jakékoliv stránky zvolením
> odkazu "Služby na nádraží" ve smartmenu s šesti ikonami umístěným vlevo
> nahoře. Následně si můžete zadat stanici a dostanete seznam služeb, které
> nabízí. Nebo si můžete zadat hledanou službu - např. ČD centrum - a
> následně dostanete přehled stanic, kde je tato služba poskytována.
>
> Přeji příjemné cestování vlaky Českých drah.
> S pozdravem
>
> Ing. Jiří KREJČÍ
> ČESKÉ DRÁHY, a.s.
> úsek náměstka pro obchod a marketing
> oddělení marketingového servisu
> Nábřeží L. Svobody 1222
> 110 15 Praha 1
> tel. 972 233 981
> e-mail: KrejciJ@gr.cd.cz
>
>
> --------------------------------------------------------------------------------
>
> Prosím neodpovídejte na adresu em@cd.cz. Pokud máte nějaké připomínky,
> použijte kontaktní formulář na internetových stránkách www.cd.cz. Děkujeme
> za pochopení.
> --------------------------------------------------------------------------------
>
> Kopie původní zprávy:
> Dobry den,
>
> chtel jsem na webu CD najit informace o sluzbach, ktere nabizeji cestujicim
> CD centra - bohuzel jsem nenasel vubec nic. Ani prohlednuti mapy stranek
> nepomohlo, vyhledavaci okenkro "vpravo nahore" jakbysmet.
>
> Kde mam sanci se neco dozvedet?
>
> S pozdravem
> Miroslav Barta
Napadá mě parafráze na "...dobře mířená facka je argument, se kterým moc nenaděláš" Vícenásobně poslaný email je argument, který ti rozsvítí...
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.










