Praha — Na svém dnešním zasedání Vláda ČR mimo jiné projednala návrh rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI) pro příští rok. Výdajový limit ze státního rozpočtu bude činit 33 mld. korun v roce 2011, pro roky 2012 a 2013 se však počítá s vyšší částkou — přes 47 mld. korun. Evropská unie v příštím roce přispěje, zejména prostřednictvím Operačního programu doprava (OPD), částkou 18 mld. korun. Třetí složkou rozpočtou jsou úvěry od Evropské investiční banky. Celkově bude SFDI v příštím roce hospodařit s 61,3 mld. korun. Zároveň s tím musí ministr dopravy Vít Bárta do konce roku vypracovat strategii rozvoje dopravní infrastruktury. Ta má definovat priority jednotlivých stavebních projektů a tu také jasně zdůvodnit.
Zdroj: Úřad vlády ČR
| 29.9.2010 (18:00)
Rovněž modernizace úseku Rokyceny-Plzeň s novým tunelem, s čím Bárta kupodivu souhlasí.
Nechápu však, že dosud nebyla realizována např. elektrizace trati Ostrava - Frýdek - Těšín a nebude ani v následujícím období... Příjde mi to potřebnější než Šumperk-Zábřeh...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.










