..: Dráhy chtějí snížit hlučnost Regionov :..

Regionova na Bechyňce, foto: Roman Mayer Šumperk — Strojvedoucí i cestující již delší dobu poukazují na vysokou hlučnost v interiéru modernizovaných jednotek řady 814 Regionova, která dosahuje až osmdesáti decibelů. České dráhy se proto po 180 dodaných soupravách rozhodly tento problém řešit a slibují zlepšení v rámci pravidelných oprav. V průběhu technických revizí mají být podlahy nad pohonným agregátem vyměněny a doplněny o celkovou protihlukovou izolaci. Náklady na jedno vozidlo by se měly pohybovat v řádech tisíců korun. Jako komplexnější řešení přichází v úvahu i dosazení nových převodovek, jež by měly odstranit časté problémy s řazením především na kopcovitých tratích. Plánované úpravy by měly hlučnost prvních 88 jednotek dostat přibližně na úroveň právě realizované poslední série regionov, objednané v létě 2010. Po skončení dodávek řady 814 chtějí dráhy ještě dodatečně opravit i zbylé motorové vozy řady 810 dosazením stahovacích oken, nových toalet a pohodlnějších sedaček.

Zdroj: iDnes


Matouš Vinš Poslat mail autorovi | 22.3.2011 (17:00)
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
23.03.2011 (9:47)  
Podvozek hlučí protože je neustále zabrzděno, zdrže nejsou dostatečně odlehlé, ČD ovšem řeší hlučnost motoru. Ty obludy mohly dostat kotoučové brzdy a retardér, pak by byl protivný randál jenom při brzdění. A pokud to někdo řeší tak, že si strčí sluchátka do uší a pustí je na celý vůz, tak je u mně protivný hulvát a má si koupit auto a neotravovat v hromadné dopravě. Občas jezdím v 810 v noci z Kralup do Prahy a zjistil jsem, že poskakuje daleko méně než 451, počet náprav není problém, problém jsou opotřebené tlumiče.
Registered user Honza  mail  
23.03.2011 (9:16)  
pepas87: kde byla řeč o 034 a 036??
Registered user bobík 
23.03.2011 (8:45)  
Jožko:inženýr neinženýr-je to paskvil,když se mi kdosi dovolal na palubu,neslyšel jsem ani slovo a dotyčnému jsem vysvětlil,že zavolám za pár minut,až přistaneme v Lužný... :-)
Registered user Vašut 
23.03.2011 (7:35)  
Co jezdí regionovky na 014 tak mi moc hlučné nepřijdou,ale ve vagonu pro vozíčkáře to dosti smrdí.Je tam záchod tak by ho mohli dezinfikovat aby to nesmrdělo radši si sedám do prvního vagonu.
Registered user hasitobur  mail  
23.03.2011 (5:39)  
Honza > Kolega měl asi na mysli to, že ta fotka je z Bechyňky, kde RN skoro na všem nahradily 113.
22.03.2011 (23:51)  
Honza:
neřekl bych, že by tratě 034 a zejména 036 měli nepravidelný provoz..;)
Registered user Honza  mail  
22.03.2011 (23:30)  
tarten: no 80ky se dosáhne za hodně dlouho. ty zarostlé tratě jsou především tam, kde nefunguje pravidelný provoz, to je pak plný vlak větví a bordelu co švihá do okna.
Registered user tarten 
22.03.2011 (23:08)  
Honza:
(20:17)
Zarostlost lokálek je protizákonné jednání SŽDC. Je to zanedbání zákonné povinnosti vedoucí ke zranění (viděl jsem na vlastní oči) a škodě na majetku (přinejmenším laku).

(20:14)
A za jak dlouho té osmdesátky (nebo i nižší rychlosti) že ta RN se svou ubohou jednou hnací osou dosáhne, zvlášt když podmínky nejsou ideální?
Registered user tarten 
22.03.2011 (22:53)  
laik8:
Trochu OT, ale podle mě to přínos ta jetá rakouská Bmz jednoznačně budou. Určitě větší než cena. O kvalitě si po 30 letech nedělám až velké iluze, ale vždyť je to za hubičku. Určitě to bude pořád o třídu výš, než stejně staré nebo i starší B nebo Bt. V neposlední řadě: ty vozy hlavně budou, takže už nebudou tak často jezdit vlaky s chybějícími několika kousky. Průměrnou kvalitu vlaků ČD těhle 32 kousků jistě zvedne mnohem víc, než necelé dvě RegioNovy!
Registered user laik8 
22.03.2011 (22:13)  
aky mate nozaro na nakup tych 32 tridsatrocnych vagonov z OBB. cena sa zda byt slusna, len ci to nazoaj bude prinos...?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko