..: Vývoj jednotky Škoda 7Ev běží – zachytili jsme přepravu skříně :..

Skříň čelního vozu nové jednotky od Škody, foto: Aleš Petrovský Plzeň — Škoda Transportation pokračuje s pracemi na nové elektrické jednotce tovarního označení 7Ev. Zatímco redaktoři portálu Technet poskytli fotografie řídícího pultu, části podvozku a elektrovýzbroje, tak redaktorovi magazínu ŽelPage se podařilo zachytit další celek během přepravy mezi závody. V neděli 1. května ve stanici Plzeň hlavní nádraží byl odstaven nákladní vlak, který přepravoval skříň čelního vozu nové jednotky. Škoda Transportation přepravu potvrzuje. Zatímco první kus podstupuje statické pevnostní zkoušky ve Výzkumném ústavu kolejových vozidel (VÚKV) v Cerhenicích, na druhé provádí společnost MOVO povrchovou úpravu. „Poté bude probíhat montáž, na podzim pak začne oživování a zkoušky,“ prozrazuje nabitý program projektu Roman Binder.

Skříň čelního vozu nové jednotky od Škody, foto: Aleš PetrovskýSkříň čelního vozu nové jednotky od Škody, foto: Aleš Petrovský

Připomeňme, že České dráhy objednaly devatenáct jednopodlažních jednotek Škoda 7Ev ve dvouvozovém a třívozovém provedení. Po dodání mají být nasazeny prvotně v Ústeckém, Pardubickém a Královéhradeckém, Olomouckém a Jihočeském kraji. Dodávány by měly být od druhé poloviny roku 2012 do konce roku 2014. Škoda Transportation společně s Českými dráhami vyhlásily soutěž Pojmenujte nový vlak, ve ktré jste mohli do 30. dubna zasílat vaše nápady.

Zdroj: Škoda Transportation, ŽelPage

Aleš Petrovský | 13.5.2011 (11:00)
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registered user Koudy 
13.05.2011 (23:11)  
konca: Jaký na koleni? Byl jste někdy ve výrobě?
Correspondent or Member of ŽelPage Hawkey  mail  
13.05.2011 (22:42)  
Joska Holibajda : Jak budou jednotky rozpojitelné samozřejmě vím velmi dobře, nicméně, nemám sebemenší potřebu toto ventilovat. Ty kterých se to týká, ty tuto infomraci pravděpodobně mají a P.T. šotouštvo nechť si počká až bude EMU hotová a bude mít po roll outu :)
13.05.2011 (22:27)  
Callisto: Jen by mě ještě zajímalo, budou tyhle jednotky rozdělitelné (i když jen v depu - jako třeba když z čzyřžabáka se udělá trojžabák), nebo ne?

Podle fotek to vypadá, že dva sousední vozy budou sdílet společný podvozek. Takže dělení soupravy bude možné asi jen v depu s pomocí zvedáků.
Correspondent or Member of ŽelPage Hawkey  mail  
13.05.2011 (22:26)  
konca: A co se Ti na způsobu, že se na finálním výrobku podílí více poboček jedné firmy nelíbí?

Aleš Liesk.: máte ode mě palec nahoru!
Registered user konca 
13.05.2011 (22:08)  
to je síla, jak to staví na koleně jak já sekačku na trávu z motoru z pračky. to bude kvalita, než se vychytají mouchy. Neznáte prosím někdo cenu, za kterou to ČD nakupuje?
13.05.2011 (22:01)  
Jen by mě ještě zajímalo, budou tyhle jednotky rozdělitelné (i když jen v depu - jako třeba když z čzyřžabáka se udělá trojžabák), nebo ne?
Registered user joki  mail  
13.05.2011 (21:37)  
Astartotha obranci mohou opetovat palbu z obrneneho vlaku za tim. Pokud sami mezi ochranými zdmi nezahynou hlukem... No právě jak byl žabák nadčasovej tak se dostal znovu do výroby... Jinak 471 se vyrábí již více jak 10 let + skoro 10 let vývoj a předtím prototyp dvou krakenů. Tak myslím že aby to vydalo na počet žabáků a tornád by se to muselo vyrábět do roku 2050. Teď myslím to supr tempo kterým vyrábí škoda ve Vítkovicích 471. Jasně má to být jen 19 ks, bylo by jich zapotřebí určitě více pokud možno dvousystémovek.
13.05.2011 (21:19)  
Antony: zkuste to porovnat s výškou úplatku, který dal Siemens ÖBB, aby upřednostnily něco ještě nevyrobeného (Tauruse) před osvědčenými používanými stroji...
13.05.2011 (18:41)  
Takovou nepodstatou: To opravdu budou ty jednotky jezdit z velke casti jezdit kolem protihlukovych sten? Pro me je treba takova stena spis objektem z jineho sveta, ktery je na trati zcela vyjimecne. Ale pravda ze nebydlim ve stredoceskem kraji ;-)
Registered user Ondra_h  mail  
13.05.2011 (15:17)  
Chozé: tak to je vidět jak byly žáby nadčasové.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko