..: První návrh jízdního řádu 2012 je právě připomínkován :..

Jízdní řád platný od 13. června 2010 Praha — Na stránkách většiny krajských úřadů, které jsou objednateli regionální dopravy v ČR, se již tradičně v uplynulých týdnech objevily první návrhy jízdních řádů pro rok 2012 s výzvou k odeslání připomínek. Ta má v každém kraji jiné termíny (v některých případech již v následujícím týdnu) a jiné podmínky, někde například očekávají připomínky výhradně prostřednictvím obcí, jinde i od občanů. Každopádně ve všech případech je třeba připomínky zaslat příslušnému krajskému úřadu, nikoliv dopravci. S výjimkou Pardubického kraje, kde jsme již informovali o připravovaných rozsáhlých strukturálních změnách v souvislosti se zavedením IDS IREDO, jsou změny v jiných krajích prozatím bez komentáře. Pokud jde o dálkovou dopravu, samo ministerstvo za sebe návrhy nepublikovalo, nicméně mnohé lze vyčíst právě z krajských úřadů. Žádný z dopravců ani správce infrastruktury ani letos návrhy v tomto stádiu příprav nezveřejnil. Nezbývá tedy než ještě jednou varovat — uvedené návrhy jsou podklady k jednání a od konečného jízdního řádu se mohou i výrazně lišit.

Zdroj: MDČR, kraje ČR


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 10.7.2011 (14:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
11.07.2011 (11:22)  
ad Poborskiii - ano,to dává smysl - proč by vlaky nemohly jezdit Praha- Strančice a Strančice - Benešov? To už jsem tu kdysi navrhoval, kapacita Strančic tu je.
Případně až Senohraby, to bych osobně uvítal ještě více:)))).
ale asi se shodneme na tom, že v úseku Říčany- Praha už je to občas peklo. Tam by pomohlo 1x10-15 minut...
11.07.2011 (11:12)  
Juristic007: vynechám problematiku definice přeplněného vlaku, ale osobáky do Benešova, míněno tedy v úseku Strančice - Benešov, přeplněné určitě nejsou, tam mít takt 20 minut je holý nesmysl. Naopak u Benešova jsou ty vlaky dosti prázdné, takže jsou tendence ten interval prodloužit, že by třeba některé osobáky otáčely už v Senohrabech a dál do Benešova jen po hodině, těch variant je ale celá řada - např. částečná náhrada novými spěšnými vlaky vloženými mezi rychlíky.
Osobně bych akutně nejraději viděl další zahuštění v ranní špičce směrem do Prahy v úseku ze Strančic nebo ze Říčan, tam bývá v některých vlacích už hodně plno. Nebo alespoň zdvojit některé soupravy.
11.07.2011 (10:53)  
Jihočeský kraj je opět tajemný jako hrad v Karpatech. Jak dlouho tohle ještě potrvá...
11.07.2011 (10:50)  
ad Poborskiii v tom případě děkuji za upřesnění - přiznám se, čísla jednotlivých vlaků moc v hlavě nenosím.
Nicméně ty přeplněné vlaky., to je realita, takt 20 minut do Benešova by byl fajn....
11.07.2011 (10:40)  
Juristic007: žádné osekávání nevidím, ty spoje uvedené jako, že asi nepojedou, jsou nově navržené, letos takové nejezdí. U stávajících vlaků není žádná změna (krom dopolední náhrady jednoho osobáku do Bn spěšňákem a přidání osobáku před devátou ze Strančic).
11.07.2011 (10:15)  
no nazdar, místo zahuštění to vypadá u tratě Praha-benešov na osekávání okrajových spojů, zvláště bývalé linky S29. takže ty narvaný vlaky budou ještě narvanější.
Registrierter Benutzer IC540  mail  
11.07.2011 (0:19)  
IC Hutnik ráno sice vyjíždí z Třince, ale večer končí v Bohumíně. Ve vybrané dny z/do Žiliny....
Nemá přípoj ve Svinově na Opavu, Karvinou, Havířov, Č.Těšín i Třinec.......
Po těch letech, kdy byl využíván na i za hranici kapacity se tak stává plonkovým spojem a většina hlavně do Havířova bude využívat avizované spoje od SA které snad tedy vyjedou....
Souprava Hutníku pravděpodobně točí na EN Sileszia, tak nechtějí riskovat, že by se to zajížďkou do Třince nestihlo otočit/umýt/připravit atd.
ČD tak ale přijdou o pravidelné cestující, kteří přejdou k SA. Mohlo by to končit alespoň v Těšíně a mít přípoj na směr Třinec, Čadca...
10.07.2011 (19:56)  
Středočeský kraj návrh také nezveřejnil. ROPID zveřejnil jen StČ tratě zasahující do PID.
Registrierter Benutzer Bender  mail  
10.07.2011 (19:29)  
Největší problém budou Hranice×Suchdol+Studénka - v jízdním řádu 2012 z návrhu z června v první jmenované vlaky vyšších kategorií nezastavují, v druhých asi budou...
Registrierter Benutzer Stanky  mail  
10.07.2011 (18:45)  
no už taky poslal připomínku ale nejraději bych dal připomínku skoro na všechny jř
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko