..: RegioJet představil nabídku pro osobní vlaky Bratislava - Komárno :..

VT643.09 RegioJet, Dunajská Streda, 31. 1. 2012, foto: Juraj Kováč Bratislava/Dunajská Streda — Železniční dopravce RegioJet v úterý 31. ledna 2012 představil novinářům a pozvaným hostům jak motorové jednotky Bombardier Talent, tak tarifní nabídku, které nabídne cestujícím od 4. března v osobních vlacích mezi Bratislavou, Dunajskou Stredou a Komárnem. Provoz na této lince zajistí na základě devítileté smlouvy o závazku veřejné služby, kterou uzavřeli začátkem roku 2011. Novinkou bude taktový jízdní řád se základním intervalem 1 hodina mezi Bratislavou a Dunajskou Stredou, resp. 2 hodiny mezi Bratislavou a Komárnem. Ve špičkových časech budou navíc vedeny posilové zrychlené spoje mezi Bratislavou-Novým Mestom a Dunajskou Stredou.

VT643 Talent, RegioJet, interiér 1. třídy, foto: Juraj Kováč Po roce příprav není dokončený koncept návazných autobusových spojů objednávaných Trnavskou župou, ale RegioJet deklaroval, že věc intenzivně vyjednává. Hotová není ani optimalizace jízdních řádů v Bratislavě, aby na sebe navazovaly osobní vlaky RJ s tramvajemi a autobusy Dopravného podniku Bratislava (DPB). Dalším krokem by mělo být i zapojení do Bratislavské integrované dopravy (BID), které by umožnilo cestování na společný jízdní doklad jak v samotném hlavním městě, tak při cestě do něj. Uzavřená zatím není ani další z podmínek smlouvy s MDVRR - uznávání dokladů RegioJet a ZSSK navzájem. RegioJet odhaduje, že společné doklady se zavedou na přelomu léta a podzimu. Zdržení vysvětlují nutnými úpravami systémů. Prozatím byl tarif slovenského RegioJetu přizpůsobem tarifu ZSSK včetně nejnovější slevy Regional. Přesto zde panují odlišnosti — RJ bude levnější na nejkratších úsecích a za hranicí 60 km, kde končí sleva ZSSK Regional. O použití kreditové jízdenky Student Agency se RegioJet během tiskové konference ani v materiálech nezmínil, přesto nastínil existenci zákaznického jízdného. Prodej jízdních dokladů zajistí v Bratislavě hlavné stanici, Bratislavě-Novom Mestě a Dunajské Stredě nově otevřená zákaznická centra RegioJet, v Komárně bude smluvním prodejcem ZSSK, v ostatních stanicích a zastávkách pak budou jízdenky prodávat zaměstnanci ŽSR. Prodej jízdenek bude zahájen 20. února.

761.001 METRANS, VT643.09 RegioJet, Dunajská Streda, 31. 1. 2012, foto: Martin Grill Trať 131 Bratislava - Komárno bude malým demonstrátorem, který má prokázat smysl investice do veřejné dopravy na Slovensku. Zástupci Ministerstva dopravy, výstavby a regionálního rozvoja potvrdili, že pokud se podaří přivést nové cestující z individuální dopravy do vlaků, bude to argument pro Ministerstvo financí SR, aby přidalo finance na dopravu. V roce 2011 na trati proběhla modernizace 35km úseku Podunajské Biskupice - Dunajská Streda. Opravovaly se nejen nástupiště, přístřešky a mobiliář, ale také svršek, modernizovalo se zabezpečovací zařízení na trati a některých přejezdech. Účelem bylo mj. navýšit dopravní kapacitu. V Dunajské Stredě sídlí kontejnerový terminál společnosti METRANS, kdy její dopravci v posledních letech zvýšili počet vlaků vedených po trati 132 a počítá se s dalším nárůstem v následujících letech. Pro RegioJet tato oprava znamená jen nepatrné zkrácení jízdních dob - v původním návrhu zastávkový spoj urazil cestu z Dunajské Stredy do Bratislavy-Nového Mesta za 56 minut, resp. zrychlený za 36. Nyní jsou cestovní časy na 54, resp. 38 minutách. Samotný RegioJet investoval do mobiliáře některých zastávek a na přelomu ledna a února zahájil vystavbu P+R parkovišť v Dunajské Stredě a Kvetoslavově. V roce 2012 plánuje ŽSR podobnou komplexní rekonstrukci v úseku Dunajská Streda - Komárno.

RegioJet slibuje na první prezentační jízdy pro veřejnost v druhé polovině února s tím, že i po startu 4. března bude v prvních týdnech nabídnuta zvláštní relační sleva. Vyzkoušet bude možné i palubní služby - palubní wifi síť, v ranních spojích denní tisk a občerstvení z nápojového automatu.

Zdroj: RegioJet, MDVRR SR, ŽSR, ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 6.2.2012 (1:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Tarify

Weitere aus Slovensko (celé)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Sim 
06.02.2012 (12:43)  
< OT >

Čmelák Polský > na chybu v clanku je vhodne upozornit stylem: "Mate spatne nazev spolecnosti, neni to Metrans Rail, ale ..."

Ale klidne ze sebe dal delejte ukrivdenyho blbecka ;-)

< /OT >

Koukal jsem, ze jsou sedacky cislovany ... vi nekdo, jesli se planuje i mistenkovy system (pravdepodobne dobrovolny)?
Editor oder ŽP Admin Nick  mail  
06.02.2012 (12:43)  
Čmelák Polský: Za upozornění na chybu jsme rádi a děkujeme za něj. Avšak nebylo by propříště lepší rovnou napsat, v čem chyba spočívá, místo rýpavého komentáře, který jen vyvolává flame, neboť většina čtenářů nerozlišuje METRANS Rail s.r.o., METRANS (Danubia) a.s. a METRANS, a.s.?
Korrespondent oder ŽP Mitglied Martin Grill  mail  
06.02.2012 (12:41)  
Čmelák Polský: Pokud chci upozornit na chybu, udělám to tak, aby to jako upozornění vypadalo, ideálně s doplněním chybějících faktů, či osvětlením té správné skutečnosti. Ty ses zmohl jen na jednu větu, což jako upozornění nevnímám.
06.02.2012 (12:25)  
Pikehead: Když někdo upozorní na chybu v článku, tak je modrá guma? Hodně to vypovídá, ale nikoli o mě, nýbrž o vás.
Registrierter Benutzer Keprt 
06.02.2012 (11:25)  
Bohumil Stejskal: to je do jistý míry bohužel pravda :o). Nicméně ta pr**l staroměstská dovoluje aspoň přestup na další vlaky. Takže k těm výše (níže) zmíněným přestupním uzlíkům Ružinov a Čiližská navrhuju ještě jeden u Mladý gardy, cimž se Bratislava slušně pokryje, na hl.st. se nebude muset jezdit a NM se bude dát projet :o).
06.02.2012 (11:04)  
Pikehead: Nj, mašiny jezdí pod CZ-MT pro slovenský METRANS Danubia, který v seznamu ŽSR najdeme jako METRANS. A kdybych měl po ruce pomůcky ŽSR včetně ZCP, tak bych to tam musel vidět! :-)

http://www.zsr.sk/slovensky/zeleznicna-dopravna-cesta/marketing/dopravcovia.html?page_id=362

Nj... Jdu teda z Railu udělat Danubii a snad mně za to Petr Šimral neutrhne hlavu.
06.02.2012 (11:01)  
Panove, asi jste z kontextu pochopili, ze Cmelak Polsky byl postizen progresivni modrogumnatosti mozku.
06.02.2012 (10:52)  
Škoda těch spěšňáků ukončených na Novém Mestě, to je dost znehodnocuje
Ono je vcelku jedno, jestli vlak skončí v řiti novoměstské nebo řiti staroměstské, kam nejezdí ani ta tramvaj (ne že by ty špinavé hnusy z vozovny Jurajov dvor, co jezdí na jedničce, byly bohviečo). Leda by vybrané spoje jely až na vlečku do Volkswagenu :)
Problém bude nejspíš v kapacitě tratě, protože obratově by to vyšlo pro tu samou jednotku (křižuje se v Podunajských Biskupicích) bez nárůstu náležitostí.
06.02.2012 (10:48)  
Martin Grill: Samozřejmě nevylučuji, že si Metrans Rail zavede nějaký ad hoc vlak do Dunajské Stredy, ale když se podívám do aktálního ZCP tratě č. 124 ŽSR, tak do terminálu Dunajská Streda tam vidím pouze vlaky dopravců Express Rail a Metrans /Danubia/.
Korrespondent oder ŽP Mitglied Martin Grill  mail  
06.02.2012 (10:33)  
Čměláku, co vidíš v záhlaví, velkým písmem nad tabulkami? Metrans určitě nenakoupil flotilu Herkulů, aby mu stáli v kopřivách...

Dokonce i v den konání prezentace, tedy 31.1., tam jejich vlak přijel a v čele nebylo nic jiného.
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko