Studénka — Zatímco některé cestující čeká od začátku července omezení rychlíkových spojů, obyvatelé Studénky a sídel na odbočných tratích (do Bílovce nebo Příbora, Kopřivnice a Veřovic) budou mít možnost využít na svých cestách služeb dalšího dopravce. Společnost LEO Express, která již v nedávné době prodloužila některé své vlaky až do Karviné, totiž začne s většinou svých vlaků ve Studénce zastavovat. Právě tato stanice je zatím doménou pouze Českých drah, které zde nenabízejí příliš kvalitní spoje. Černozlatý dopravce začne ve Studénce zastavovat všemi spoji cestou do Ostravy, v opačném směru pak zastaví s ohledem na jízdní řád pouze čtyři vlaky. Jízdní doba se jim díky tomu nepatrně prodlouží, a to o dvě minuty.
S novinkami v zastavování přichází i konkurenční RegioJet. Ten od změny jízdního řádu 9. června obnovuje u všech spojů jedoucích z Ostravska do Prahy zastávku v Zábřehu na Moravě. Cestou do Ostravy z časových důvodů zastaví v Zábřehu tři podvečerní spoje. V letošním grafikonu v této stanici doposud zastavovaly pouze dva spoje RegioJetu v okrajových časech, na rozdíl od loňska, kdy zde cestující mohli využívat všech žlutých vlaků.
Oba soukromníci, jezdící na trase z Prahy do Ostravy, zaznamenali také změny v managementu. U LEO Expressu již dříve skončil na pozici PR manažera Petr Kopáček, kterého po krátkém přechodném období nahradila Andrea Hofmanová. Možná o něco zajímavější je rošáda na podobné pozici u žlutého dopravce RegioJet a jeho mateřské firmy Student Agency. Z firmy totiž odchází jedna z jejích dosavadních klíčových postav – ředitel komunikace Aleš Ondrůj. Ten odchází za vlastním podnikáním směrem do Polska a místo něj nastoupí do společnosti Radima Jančury bývalý mluvčí Správy železniční dopravní cesty Pavel Halla.
Na závěr doplňme, že stranou nezůstávají ani České dráhy. Ty v tomto týdnu nabízejí cestujícím ve vlacích SC Pendolino i na některých nádražích vouchery na nákup místenky do vlaků SuperCity. Pokud nabíráte nejvíc voucherů a přitom je nevyužijete pro nákup místenky do pendolina, můžete u LEO Express vyhrát celoroční cestování zdarama.
Zdroje: Student Agency, České dráhy, LEO Express, Česká televize
| 24.5.2013 (7:00)
né vždy je bezpřestupovost hlavním kritériem,
jako Plzeňák ten přestup chápu (http://666kb.com/i/cecfqu3oekzhf70cj.jpg), protože bez přestupu trvá cesta déle (36 minut) než s přestupem, pokud člověk potřebuje v Praze znova přestoupit, přijíždí přímí R těsně po odjezdu spojů na Plzeň, tudíž další úspora (celkem hodina) oproti přímému spoji. samozřejmě nejezdí každý do Plzně, ale i jiné destinace mohou být na tom podobně.....
Ať o potřebách cestujících rozhodnou cestující...
Borovička Nemáte těch okresních měst nějak moc? To jsou staré okresy...
Na trase Praha - Ostrava se schyluje k obrovskému konkurenčnímu boji o to, kdo je největší k***a
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.










