..: Třetí kontrakt na Twindexxy :..

Vizualizace nových Twindexxů, foto: Bombardier Transportation Berlín/Mnichov — Společnost Bombardier Transportation získala další, v pořadí již třetí zakázku na poschoďové soupravy Twindexx Vario. Vlaky z prvních dvou objednávek jsou určeny pro severní Německo a pro oblast mezi Frankfurtem a Würzburgem. Tato dodávka míří do Bavorska, konkrétně na vozební ramena Augsburg – Treuchtlingen – Nürnberg a Treuchtlingen – Ingolstadt – München. Hodnota zakázky se pohybuje kolem 216 milionů eur. Za tuto cenu obdrží DB Regio tři čtyřvozové a patnáct šestivozových elektrických jednotek. Každou z nich tvoří dva čelní hnací vozy a dva, případně čtyři vložené. Maximální rychlost činí 160 km/h. Zakázka je součástí rámcové smlouvy z roku 2008, podobně jako obě předchozí - celkový počet objednaných patrových vozů se tak zvýšil na 392 kusů. Jednotky budou nasazeny do provozu od prosince 2016, tedy ve stejnou dobu jako nové vratné soupravy, dodané Škodou Transportation.

Zdroje: Bombardier Transportation, Augsburger Allgemeine


Jiří Bajer | 2.9.2013 (6:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Německo Bavorsko /Bayern


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
02.09.2013 (14:29)  
Farkač Karel: A RegioPanter podle Vás není pro příměstskou dopravu?

DB Regio musí v Bavorsku zmodernizovat vozový park, aby se vůbec mohlo účastnit výběrových řízení na regionální a meziregionální dopravu, která Bavoráci vypisují. Například při ztrátě této zakázky by museli propustit asi třista zaměstnanců.
02.09.2013 (13:06)  
Pěkná souprava. Až se u nás vyrobí elektrická Regionova, tak také budeme mít pěkné vozidlo pro příměstský provoz.
02.09.2013 (12:10)  
Lesíček - my teprve budujeme infrastrukturu,
Proto rozpočet (návrh) na dopravní stavby p. Fišer pro rok 2014 osekal ještě více, než dříve. Tímto způsobem se nepodaří zakonzervovat ani stávající stav, natož něco vybudovat. Katastrofický scénář je pak na místě :(

Paradoxně investice do dopravy může ekonomiku rozhýbat více, než přímá investice do pobídek a průmyslu... Stavby rozhýbou stavební průmysl a navazující odvětví...
Efektivnější doprava přiláká více investorů
Veřejná doprava zvýší přímo zaměstnanost (více spojů, více personálu)
Veřejná doprava nepřímo zvyšuje zaměstnanost díky lepší mobilitě pracovní sily (ne každý dnes má na auto) - i při navrhované minimální mzdě je pro mnoho lidí auto luxus
02.09.2013 (12:00)  
Česko nemůžete srovnávat s Německem. Měli jsme 40 let komunismu, naše ekonomika je prostě oproti té západní zaostalá. Němci mají daleko více peněz, které můžou utrácet, my je nemáme, my teprve budujeme infrastrukturu, snažíme se zvýšit příjmy, snažíme se o větší platy, atd.. to už maj v Německu dávno za sebou. Bylo by sice pěkný, kdybychom najednou měli železnice na stejné úrovni jako v Německu, ale sám prostě moc dobře vím, že to je nemožné, pokud se nechceme extrémně zadlužit. Proto si nedělám iluze, že se u nás budou v takovém počtu nakupovat nové vlaky. Můj skromný odhad je takový, že na úroveň německé železnice se dostaneme za cca 20-30 let, pokud bude ekonomika šlapat tak jak by měla a nepřijde další krize. Jestli s někým můžeme "soutěžit", tak s Poláky, Slováky, Maďary a doufám, že se nestane, že budou mít lepší železnici než my. Přeji si, aby bylo Česko nejvyspělejším státem bývalého východního bloku a to nejen na železnici.
02.09.2013 (11:41)  
Co si zvolíme, to máme... Zatím vítězí škrty v dopravě, takže budeme mít rekonstrukce z rekonstruované rekonstrukce, pokud se to nerozpadne. Teprve potom, až se nikdo nedostane nikam, budou zrušeny železnice pro nevyužití celkově, silnice se rozpadnou definitivně... Státní rozpočet si oddychne (nebude co dotovat), nebude se muset nic udržovat, silnice se zavřou (následně i výrobní podniky plné zboží, které nelze nikam dopravit) a pracovní úřady budou nabírat nové zaměstnance, aby se zvládala agenda kolem národa bez zaměstnaní. A český národ bude závidět Řekům, Španělům, Portugalcům jakou mají vysokou životní úroveň.
02.09.2013 (11:27)  
Něco podobného jsem chtěl napsat i já. Je škoda že takové články čteme pouze o zahraničí. U nás je to chvíli jo pak zase ne :( .
Registrierter Benutzer IC540  mail  
02.09.2013 (9:49)  
A u nás se špitá, že budou rekonstruovat 460tky...
Když čtu o něčem ve vztahu železnice a Německa, tak mi to připadá jako by to nebyl náš soused, ale stát z jiné planety...
Nejsem skeptik, tak se omlouvám za trochu skeptický tón svého příspěvku...
Registrierter Benutzer pph 
02.09.2013 (7:12)  
Asi mi něco uniklo. Co má Škoda Plzeň společného s ČD, kromě dodaného voz.parku? Že se s ní DB mazlit nebudou, protože nejsou kamarádi s ČD
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko