Berlín/Mnichov — Společnost Bombardier Transportation získala další, v pořadí již třetí zakázku na poschoďové soupravy Twindexx Vario. Vlaky z prvních dvou objednávek jsou určeny pro severní Německo a pro oblast mezi Frankfurtem a Würzburgem. Tato dodávka míří do Bavorska, konkrétně na vozební ramena Augsburg – Treuchtlingen – Nürnberg a Treuchtlingen – Ingolstadt – München. Hodnota zakázky se pohybuje kolem 216 milionů eur. Za tuto cenu obdrží DB Regio tři čtyřvozové a patnáct šestivozových elektrických jednotek. Každou z nich tvoří dva čelní hnací vozy a dva, případně čtyři vložené. Maximální rychlost činí 160 km/h. Zakázka je součástí rámcové smlouvy z roku 2008, podobně jako obě předchozí - celkový počet objednaných patrových vozů se tak zvýšil na 392 kusů. Jednotky budou nasazeny do provozu od prosince 2016, tedy ve stejnou dobu jako nové vratné soupravy, dodané Škodou Transportation.
Zdroje: Bombardier Transportation, Augsburger Allgemeine

DB Regio musí v Bavorsku zmodernizovat vozový park, aby se vůbec mohlo účastnit výběrových řízení na regionální a meziregionální dopravu, která Bavoráci vypisují. Například při ztrátě této zakázky by museli propustit asi třista zaměstnanců.
Proto rozpočet (návrh) na dopravní stavby p. Fišer pro rok 2014 osekal ještě více, než dříve. Tímto způsobem se nepodaří zakonzervovat ani stávající stav, natož něco vybudovat. Katastrofický scénář je pak na místě :(
Paradoxně investice do dopravy může ekonomiku rozhýbat více, než přímá investice do pobídek a průmyslu... Stavby rozhýbou stavební průmysl a navazující odvětví...
Efektivnější doprava přiláká více investorů
Veřejná doprava zvýší přímo zaměstnanost (více spojů, více personálu)
Veřejná doprava nepřímo zvyšuje zaměstnanost díky lepší mobilitě pracovní sily (ne každý dnes má na auto) - i při navrhované minimální mzdě je pro mnoho lidí auto luxus
Když čtu o něčem ve vztahu železnice a Německa, tak mi to připadá jako by to nebyl náš soused, ale stát z jiné planety...
Nejsem skeptik, tak se omlouvám za trochu skeptický tón svého příspěvku...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.











