..: Staré vozy řady Bdt pro ZSSK zmodernizuje ŽOS Trnava :..

Výstražná samolepka, upozornění na vypadnutí, Bdtee ZSSK, foto: Georgo Bratislava — Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) před nedávnem vyhlásila veřejnou soutěž na modernizaci až 30 vozů řady Bdt. Ze dvou nabídek pak vyhrála ta, kterou podala společnost ŽOS Trnava. Ta zvítězila s nabídkou, že všech 30 vozů zmodernizuje za částku 23.106.840 eur (633,6 milionů korun), což byla mírně menší částka, než původně předpokládaných 23,9 milionů eur. Smlouva počítá s modernizací nejdříve pouze jednoho vozu a následnou opcí na 29 dalších. Vozy budou po rekonstrukci podobné řadě Bdgteer ZSSK — velkoprostorové, klimatizované, s prostorem pro jízdní kola a oddílem pro vlakvedoucího. Modernizace má být spolufinancovaná z kohezního fondu EU.

Zdroj: TED Europa


JiříK. | 16.5.2014 (17:34)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Slovensko (celé)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
16.05.2014 (14:11)  
JB: ZSSK zverejnuje zmluvy v centralnom registri zmluv, t.j. na crz.gov.sk. Tam je aj tato zmluva (ide o zmluvu o dielo).

Jamiebie: Preco novych cestujucich nalaka len nova jednotka? Podstatny je komfort a napr. Bdteer je to najlepsie na slovenskych kolajniciach. Hoci je to len modernizacia.
16.05.2014 (13:55)  
TMA/PÍSKÁNI

No tím jste mně dostali, ale soudruzi v Bautzenu jsou v tom nevinně, osvětlení je od firmy Elektrosvit Nové Zámky a měniče jsou Tesla, pískání je dané údržbou, pokud má trubice oba konce černé, je samozřejmě pískání, pokud je trubice nová, je pískání taky ale 25kHz, takž to slyší akorát psi a delfíni, ale delfíni vlakem ČD nejezdí.

Na Bautzeny mi nesahejte, jsou to skvělé vozy, co z nich udělala údržba a cestující je jiná kapitola.

Navíc úzké trubice podle EU mají kontakty poněkud blíže, takže ne pokaždé převádí všechny 4, to by údržbář musel vzít kleštičky a kontakty poněkud rozehnout, ale to by mu upadly ruce a přišel by o část krafání o fotbale a žejskejch s ostatníma v dílně.
16.05.2014 (13:55)  
Tato rekonstrukce nejspíš zvýší cestovní komfort a kvalitu interiéru vozu. Ovšem z hlediska ekonomiky provozu nevidím pro dopravce výraznější přínos. .Nové cestující většinou naláká až moderní (elektrická,motorová) jednotka, která je rovněž pro dopravce výhodná i z jiných hledisek.
registrovaný uživatel JB 
16.05.2014 (13:34)  
Já ten dokument neumím najít, přesněji, našel jsem stránku, kde jsou zveřejněny pro probíhající tendry (a je tam řízený přístup). Pro uzavřený tendr ho najít neumím.
16.05.2014 (12:17)  
V zmluve o tej modernizacii (ktora je v zmysle slovenskej legislativy zverejnena) su vsetky detaily toho co sa ma robit, len to musi odtial vytiahnut niekto kto je technicky zdatnejsi nez ja, kedze tuto stranku veci az tak neovladam.
registrovaný uživatel JB 
16.05.2014 (12:07)  
To jsem pochopil, že to není humanizace. Ale nikdo není schopen říct, co se stane s podvozkem. Pokud zůstane starý, bude to prostě taková regionova.
16.05.2014 (11:58)  
Pani, myslim ze niektori celkom nepochopili o com tu hovorime. Toto nie je humanizacia ako robieva CD, toto je rekonstrukcia. T.j. kompletna prestavba interieru. Take veci ako uzavrete WC, predsuvne dvere, ci zastrcky su uplny standard pri tychto modernizaciach a je to aj v zadani tejto rekonstrukcie.
registrovaný uživatel JOHNZ 
16.05.2014 (10:47)  
M 474 003: Rozvod vzduchu je, ventilátor je, topené je, osvětlení je ... všetko v stave, ktorý vyžaduje okamžitú výmenu. Sa divím, že tie vozne ešte nezakázala hygiena.
registrovaný uživatel JB 
16.05.2014 (10:46)  
M 474 003: Analogií s přestavbou MOVO/Dunakeszi ve druhé polovině 90. let se dá předpokládat, že se použije rám vozu, konstrukce střechy a některé části podvozku (rám se řízne a svaří jinak). To je asi tak všechno. Nárazníky, šroubovka.
registrovaný uživatel chio 
16.05.2014 (10:44)  
...topení je, osvětlení je...

Prečo mi to len pripomína toto: http://www.bugemos.com/?q=node/236 ?
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko