Bratislava — Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) před nedávnem vyhlásila veřejnou soutěž na modernizaci až 30 vozů řady Bdt. Ze dvou nabídek pak vyhrála ta, kterou podala společnost ŽOS Trnava. Ta zvítězila s nabídkou, že všech 30 vozů zmodernizuje za částku 23.106.840 eur (633,6 milionů korun), což byla mírně menší částka, než původně předpokládaných 23,9 milionů eur. Smlouva počítá s modernizací nejdříve pouze jednoho vozu a následnou opcí na 29 dalších. Vozy budou po rekonstrukci podobné řadě Bdgteer ZSSK — velkoprostorové, klimatizované, s prostorem pro jízdní kola a oddílem pro vlakvedoucího. Modernizace má být spolufinancovaná z kohezního fondu EU.
Zdroj: TED Europa

Jamiebie: Preco novych cestujucich nalaka len nova jednotka? Podstatny je komfort a napr. Bdteer je to najlepsie na slovenskych kolajniciach. Hoci je to len modernizacia.
No tím jste mně dostali, ale soudruzi v Bautzenu jsou v tom nevinně, osvětlení je od firmy Elektrosvit Nové Zámky a měniče jsou Tesla, pískání je dané údržbou, pokud má trubice oba konce černé, je samozřejmě pískání, pokud je trubice nová, je pískání taky ale 25kHz, takž to slyší akorát psi a delfíni, ale delfíni vlakem ČD nejezdí.
Na Bautzeny mi nesahejte, jsou to skvělé vozy, co z nich udělala údržba a cestující je jiná kapitola.
Navíc úzké trubice podle EU mají kontakty poněkud blíže, takže ne pokaždé převádí všechny 4, to by údržbář musel vzít kleštičky a kontakty poněkud rozehnout, ale to by mu upadly ruce a přišel by o část krafání o fotbale a žejskejch s ostatníma v dílně.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










