| Fotka | Zpráva | Datum |
| 749.039-4 | Honza J.: mírná oprava - opakovací předvěst, nikoli předzvěst (žádná předzvěst na dráze neexistuje), to jen tak pro pořádek | 19.06.11 - 13:17 |
| T 478.1010 | Upřímně řečeno, mě by spíš vadilo logo VÚŽ na zkoseném boku (patrno nad levým nárazníkem), než rudá hvězda, která k této mašině beztak patří (ať historicky nebo esteticky). | 19.03.11 - 9:35 |
| 363.001-9 | Měl jsem pocit, že prototypová esa měla větrání kabiny pouze pomocí takových těch náporových "větračů" (neznám přesný název, vzhledově připomínají protáhlou elipsu, či rozpůlený Tic tac:-)) umístěných po dvou nad každým stanovištěm, stejných jako jsou na osobních vozech, a že tento hranatý typ (snad obsahující klimatizaci, či něco podobného), se dosazoval až na sériové kusy. Znalci jistě upřesní, díky:-) | 23.02.11 - 9:00 |
| 372.014-1 + 475.179 | Jasně, já to spíš myslel tak, že si všiml čísla a víc nad tim nepřemejšlel, páč jinak to nejde zplodit...:-) | 02.02.11 - 20:33 |
| 372.014-1 + 475.179 | Pevně věřím (nebo spíš doufám), že to Králék posuzoval pouze podle čísla, nikoliv vzhledu:-) | 02.02.11 - 20:15 |
| 477.043 | martin14785: s vleckou na Schollerku je to presne tak jak pise Prochy, zrejme mas mylne informace nebo sis danou vlecku spletl s vleckou Tuchlovickou, nebot na vlecce do Schollerky (ofiko nazev je vlecka Libusin) se porad jezdi, i kdyz uhli se zde jiz nejaky ten patek nerube. A jen tak na okraj - Kladno-Rozdelov je zast. a ne zst., je to sice jen drobnost, ale jsme na odbornem serveru tak proc se nevyjadrovat odborne, ze:-) | 26.10.10 - 23:11 |