..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Drnky":

FotkaZprávaDatum
162.046-7K přepálení troleje může dojít hravě a smykadlo to v drtivé většině případů vydrží.Horší je to se sběračem.Pro používání obouch sběračů platí pro strojvedoucí dost pravidel.27.01.10 - 12:15
781.175-5 + 771.015-5 + 781.374-4Nechci se přít o turbo nebo dmychadlo.Jen na okraj popis znám(byl jsem z něho zkoušen)a pro fíry je jedno jestli je to či ono důležité je aby to fungovalo,když né musí umět popsat závadu.Lok 781 byla na jízdní vlastnosti a spolehlivost dobrá,jen spotřeba nafty byla "krapet"mimo.Tečka!07.06.09 - 17:16
781.175-5 + 771.015-5 + 781.374-4To,že zvuk motoru 310 je lahodící uchu je nediskutovatelné.To co uměly lok s tímtpo motorem je na román.K 781,motor měl max.1800ot.asi 1450kw ,dvoutakt a mech.šroub.turbo.Ovládání lok bylo 15st.kontrolérem přes zař.zvané amplistat06.06.09 - 9:15
ES 64 F4.150 MRCE dispolokFlaizer to napsal všechno za mě.Dodám jen to ,že se jedná o 8-10kusů pronájmu a vpřípadě kladné dohody by udržba a opravy lok byla realizována v SOKV UL.09.04.09 - 11:26
ES 64 F4.150 MRCE dispolokAhoj všichni,foto hodnotím jako amatér za zdařilé.Jen k té lok bych měl pár postřehů.08.04.09 - 17:34
121.055-8Zdravím všechny co o lokomotivách něco vědí.
V komentáři chtěl pawlik něco vědět o těch"mostech".Tak tedy za 25let co po této trati jezdím jsem na těchto mostech neviděl kolo.Jsou to prý spojnice polních cest,ale pro katastrofální stav se dlouho nepoužívají.Jejich jména jsou od Hošťky:most Naděje a most Vítězství to vzhledem k tamním trať.poměrům.
Jestli si někdo myslí že má strojvedoucí má veget tak ho mohu kdykoliv uvést do reality!
05.10.08 - 11:56