Komentáře uživatele "M 474 003":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
T 478.002 | 27.10.1963 byla někde na Urale, a čekala na na železárny až jí přetaví na profily a plechy a dovezou do TSM V roce 1968 byla zlikvidována. Ale můžete si s velmi podobnou dnes zajezdit, pokud máte kolejivo N a analogové kolejiště. V náhledu jsem si myslel, že je to ona. Citace z Atlasu lokomotiv: Provozní zkušenosti s ní nasvědčují, že po řadu let nedojde k prosazování dvouagregátových lokomotiv... | 09.06.25 - 16:56 |
810.223-8 + 810.408-5 | Škoda, že se 810 tak ošidily. Chtělo to nepřímé ovládání vstřikovacího čerpadla a možnost vícečlenného řízení. Některé předválečné konstrukce to měly. | 14.09.24 - 16:56 |
423.094 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Uzavera_koleje.jpg | 14.08.24 - 15:22 |
423.094 | Jaktože jsou tam tyhle modré, já jsem se domníval, že modré jsou jenom tam, kde není odjezdové návěstidlo? Pokud je odjezdové návěstidlo, tak je uzávěra koleje, která se obsluhuje zárovaň s návěstidlem, pokud se jedná o odjezd, nebo samostatně, pokud se jedná o posun. Na stanicích v bývalých Sudetech to tak bylo. Jde někde stáhnout návěstní předpis platný v té době? | 14.08.24 - 15:19 |
SM488.0024 | Takhle to začínalo, ale hnací vůz byl jeden, na druhé straně byl vůz řídící. A takhle to taky končí. | 24.07.24 - 21:39 |
240.079-4 + 240.099-2 | Tomu věřit budu. Zastánců automobilů je víc, než příznivců železnice. Trať Plzeň-Blovice byla u nás první elektrifikovaná soustavou 25kV 50Hz. Byl to v té době takový zkušební polygon. | 18.06.24 - 19:16 |
354.195 | Co má v tom topeništi? PET láhve??? | 26.05.24 - 14:34 |
451.091-3 | Mně nechybí. Lézt po střeše a cpát do prohnutých nahoře se dotýkajících odporníků mikanitové kroužky nechci. Stačilo. | 03.12.23 - 17:34 |
810.655-1 + 810.009-1 | Čaj piješ brčkem? | 14.11.23 - 23:01 |
809.281-9 | A pokud jedu ve dne Kralupy-Velvary na kole, "vlak" většinou předjedu. Je to tam z kopce a 45 je jet dá. | 03.10.23 - 17:58 |