..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Hochman":

  1 ... 10 11 12 13 14      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
362.124-0Vlad: Pokud se neděje cosi mimořádného. Objízdné trasy jsou Brno hl.n.-Chrlice-Holubice, Brno hl.n.-odb.Černovice-Blažovice-Holubice, nebo Brno hl.n.- odb.Židenice - odb.Táborská - Blažovice - Holubice. Po všech těchto trasách jsou trasovány pravidelné vlaky....11.10.11 - 18:58
210.030-3NIcKON: Pokud by měli být žehličky ve větším množství provozovány v osobní dopravě na rychlejších tratích pak by bylo potřeba je zpřevodovat víc do rychlosti na aspoń 120 km/h. Hodně dobře je tato nutnost vidět okolo Brna. Žehličkové vlaky musí polovinu zastávek projet, aby se aspoň přiblížili jízdním dobám plecháčů, které ale mají o 2 vozy víc a ještě vatu v jízdních dobách.19.09.11 - 11:42
210.030-3Odpich je slušný do 40 km/h pak už to chce slušný kopec dolů k následnému dalšímu zvyšování rychlosti. Jízdní vlastnosti těchto vozů jsou opravdu na slušné úrovni. Bohužel interiér je špatně. Z hlediska technického jsou problémem protismyky, které jsou zdrojem poměrně častého vytváření plochých kol. Je s podivem, že se zrovna tomuto nikdo něvěnoval, protože jinak řešený protismykový regulátor by pravděpodobně uštřil značné sumy peněz za soustružení popř. výměnu dvojkolí.19.09.11 - 9:38
750.709-8Martin Grill: Nebyl bych zas tak radikální v odsuzování zrovna této reko. Poměrně hodně kusů různých dopravců v nákladní vozbě ukazuje spíš na to, že to nebyl až tak špatný nápad. Jenom vychytat počáteční mouchy...10.09.11 - 14:56
263.002-8Jenom čistě technická. Podle předpisu jsou to staničníky. A traťová rychlost není 120 ale 160...30.08.11 - 11:22
Letní odpočinek u trati...No právě, ve vlaku ne na vlaku....11.07.11 - 13:03
Letní odpočinek u trati...Flexaretista: Ono to není tím teleobjektivem... Je to reálná situace. Pro strojvedoucí jsou tyhlety průjezdy na souběhu s vlečkou do OTV Blansko velkým adrenalinem.11.07.11 - 12:20
371.004-3Podle sestavy bych to tipoval na EC173 Vindobona...07.07.11 - 21:36
560.010-1Honza: Ten fialový lak pamatuju coby student. Mimochodem mě se líbil velmi. Ta jednotka běhala v normálním oběhu s ostatníma, určitě pro ni nebyl vytvořen žádný zvláštní turnus. Jestli se někdy jakýkoliv střídavý panťák objevoval pravidelně na rychlíku si nejsem jist, ale mám za to že ne.25.04.11 - 20:55
560.010-1Současný stav je: 003/004,007/008,021/022,023/024,025/026,027/028 jsou po rekonstrukci. Kromě drobností vyplývající ze zásady co kus to originál jsou dá se říci s mírnou nadsázkou stejné. 001/002 je nereko a má modré koženkové potahy sedadel. Kromě toho se odlišuje prohnutými skříněmi motorových vozů, prohozeným pořadím okna-dveře (dveře jsou posuvné) ve služebním oddíle a jedním vložákem, vytvořeným z řídícího vozu. 005/006,009/010 jsou nereko. 009/010 má plyš na sedadlech. 005/006 prošel jakousi polorekonstrukcí v celkem dávné době (8? let). Ale ostatně podobným procesem si těch panťáků prošlo víc.25.04.11 - 20:44