| Fotka | Zpráva | Datum |
| 362.124-0 | Vlad: Pokud se neděje cosi mimořádného. Objízdné trasy jsou Brno hl.n.-Chrlice-Holubice, Brno hl.n.-odb.Černovice-Blažovice-Holubice, nebo Brno hl.n.- odb.Židenice - odb.Táborská - Blažovice - Holubice. Po všech těchto trasách jsou trasovány pravidelné vlaky.... | 11.10.11 - 18:58 |
| 210.030-3 | NIcKON: Pokud by měli být žehličky ve větším množství provozovány v osobní dopravě na rychlejších tratích pak by bylo potřeba je zpřevodovat víc do rychlosti na aspoń 120 km/h. Hodně dobře je tato nutnost vidět okolo Brna. Žehličkové vlaky musí polovinu zastávek projet, aby se aspoň přiblížili jízdním dobám plecháčů, které ale mají o 2 vozy víc a ještě vatu v jízdních dobách. | 19.09.11 - 11:42 |
| 210.030-3 | Odpich je slušný do 40 km/h pak už to chce slušný kopec dolů k následnému dalšímu zvyšování rychlosti. Jízdní vlastnosti těchto vozů jsou opravdu na slušné úrovni. Bohužel interiér je špatně. Z hlediska technického jsou problémem protismyky, které jsou zdrojem poměrně častého vytváření plochých kol. Je s podivem, že se zrovna tomuto nikdo něvěnoval, protože jinak řešený protismykový regulátor by pravděpodobně uštřil značné sumy peněz za soustružení popř. výměnu dvojkolí. | 19.09.11 - 9:38 |
| 750.709-8 | Martin Grill: Nebyl bych zas tak radikální v odsuzování zrovna této reko. Poměrně hodně kusů různých dopravců v nákladní vozbě ukazuje spíš na to, že to nebyl až tak špatný nápad. Jenom vychytat počáteční mouchy... | 10.09.11 - 14:56 |
| 263.002-8 | Jenom čistě technická. Podle předpisu jsou to staničníky. A traťová rychlost není 120 ale 160... | 30.08.11 - 11:22 |
| Letní odpočinek u trati... | No právě, ve vlaku ne na vlaku.... | 11.07.11 - 13:03 |
| Letní odpočinek u trati... | Flexaretista: Ono to není tím teleobjektivem... Je to reálná situace. Pro strojvedoucí jsou tyhlety průjezdy na souběhu s vlečkou do OTV Blansko velkým adrenalinem. | 11.07.11 - 12:20 |
| 371.004-3 | Podle sestavy bych to tipoval na EC173 Vindobona... | 07.07.11 - 21:36 |
| 560.010-1 | Honza: Ten fialový lak pamatuju coby student. Mimochodem mě se líbil velmi. Ta jednotka běhala v normálním oběhu s ostatníma, určitě pro ni nebyl vytvořen žádný zvláštní turnus. Jestli se někdy jakýkoliv střídavý panťák objevoval pravidelně na rychlíku si nejsem jist, ale mám za to že ne. | 25.04.11 - 20:55 |
| 560.010-1 | Současný stav je: 003/004,007/008,021/022,023/024,025/026,027/028 jsou po rekonstrukci. Kromě drobností vyplývající ze zásady co kus to originál jsou dá se říci s mírnou nadsázkou stejné. 001/002 je nereko a má modré koženkové potahy sedadel. Kromě toho se odlišuje prohnutými skříněmi motorových vozů, prohozeným pořadím okna-dveře (dveře jsou posuvné) ve služebním oddíle a jedním vložákem, vytvořeným z řídícího vozu. 005/006,009/010 jsou nereko. 009/010 má plyš na sedadlech. 005/006 prošel jakousi polorekonstrukcí v celkem dávné době (8? let). Ale ostatně podobným procesem si těch panťáků prošlo víc. | 25.04.11 - 20:44 |