| Fotka | Zpráva | Datum |
| 914.016-1 + 814.016-2 + 810.466-3 | škoda že osmsetdesitka nemá přívěs aby tam byla souprava 814 + 914 + 810 + 010 to ž by bylo lepší | 23.07.10 - 10:20 |
| 754.049-5 | Jestli jsem dobře počítal tak 41 fotek brejlovců za sebou kolik jích bude 50 / 100 / 200 / 300 / 400 / 500 / 600 / 700 / 800 / 900 / 1000 / 10 000 / 100 000? | 07.07.10 - 17:04 |
| 754.018-0 | Já jen lituji 018 ta teda dostává zabrat :( | 05.07.10 - 23:14 |
| 750.103-4 + 750.277-6 + 750.013-5 + 753.073-6 | V Buhumíně máte čtyrky nebo už nejsou? | 04.07.10 - 12:12 |
| 750.258-6 | tak to tu máme pěkný brejlooooošop. Ju chcu gorila a bastardy | 04.07.10 - 12:11 |
| 184.501-5 + 184.502-3 | Martin Michl: Odborná literatura praví kapátko něco jiného viz zde http://www.atlaslokomotiv.net/page-sberace.html | 20.06.10 - 21:20 |
| 184.501-5 + 184.502-3 | Je zvláštní, že si nikdo nevšiml, že fíra v 1. lokomotivě ty 2. pěkně sviní okno, měl by totiž jet na přední aby svninstvo od smykadel, zůstavalo mimo přední okna druhé lokomotivy | 20.06.10 - 13:20 |
| 363.064-7 | Mimo fotku, která je opravdu povedná, bych se chtěl zeptat sem již stroje 1216, 680 a jim podobní také smí? U bych také nerušili kolejové obvody? | 14.06.10 - 18:10 |
| 350.018-8 | Fotka je pěkná 5*. Řazení je zajisté jedno ze zajímavějších. Nevěděl by někdo porsím náhodou odkud to táhá stroj 350? Doufám že to netáhne celou cestu Beograd - Praha to by přece jen bylo docela dost naráz. | 10.06.10 - 14:20 |
| 854.020-5 + 954.214-3 + 854.008-0 + 954.205-1 | Taková otázečka, jak je to prosím v takovém případě s vícelčenem umí katr řídit katr přes ŘV? A jak by to dopadlo kdyby to jelo obráceně umí ŘV řídit dva katry? | 03.06.10 - 22:56 |