..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jirka Panther":

  1 ... 11 12 13 14 15 ... 69      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
451.002-0Zase ale máš výhodu, že máš o co opřít žebřík. Taky bys mohl mít nízké stěny těsně u kolejí na švédský způsob a nevyfotil bys podvozky.24.05.11 - 18:15
810Dovoluji si oponovat. Myslím, že ze zdrojů světla autor nepoužil blesk. V každém případě to co je v pozadí jsou mraky osvětlené nějakým městem. Podle výšky spodní hrany mraků to může být město za lesem, nebo také 70km vzdálené. Zde to vypadá na Matičku stověžatou.24.05.11 - 18:12
193.922-2poznámka - má někdo technické údaje o této mašině? Slyšel jsem, že je to hvězda proti naší 380tce, ale žádné důkazy mi nikdo neukázal.24.05.11 - 11:17
240.090-1Barevně naprosto skvělé. Červnová zeleň v květnu a laminátka (až na několik detailů) v původním nátěru.

Ad Skankie: Zajímavější je snad jen tou nejhezčí kastlí na světě. Většina elektrickým mašin se moc neliší a zdálky vypadají hodně podobně. Ono vlastně ani u automobilů není co řešit - zdálky jsou posledních 10 let pořád stejné.
24.05.11 - 11:16
471Vynikající. Voda se jeví jako umělá, protože je jako s polarizákem. Navíc z oblohy je vidět jen ten šeďour na obzoru a ne ta modrá nahoře.10.05.11 - 14:37
754.057-8technické poznámky: vláček jede po nesprávné (nejsme na Ferdinandce) a to zřejmě proto, že v té době již probíhaly předelektrizační přípravy (za 1+3/4 roku se jezdilo s ESy). Při rekonstrukci zhlaví se s odstupem 60let konečně odstranil odsun osy ve směru Praha - Plzeň. Bylo vybudováno esíčko na 80km/h. Nyní při koridorizaci (po 25letech) se natočil celý most a esíčko umožňuje již 1,5 roku rychlost 120km/h, avšak pořád tam je pomalá jízda 80km/h.14.04.11 - 19:04
350.004-8Ad bighans: jsou tam dva tunely stavěné v různé době. Konstrukce mostů je stejná, protože za Slovenského národního povstání byly zlikvidovány.

Podívej se na pořádnou mapu: http://mapy.hiking.sk/. Více by pověděl např. Želam z Ostravy. Já to nyní nemám čas hledat.
10.03.11 - 10:05
ET 22 - 1069Krásné foto na nudném místě. Skvělá dokumentace trakčního vedení, jehož konstrukce je závislá na kolejišti, které není v trávě vidět (nebo už tam není?). SUPER!22.02.11 - 14:59
363Bohužel zde jsem musel použít nejnižší hodnocení 3*, protože to sem prostě nepatří. Toto téma je stoleté a vlak vždy zaniká v příhradovině mostu a dominantní jsou Hradčany. V tomto případě i ty zanikají ve smogu, takže je vidět kulový.

Kdyby se podařila v galerii technicky udělat kategorie "krajina" s rozlišením 2560x1600 pixelů, pak by tato fotka mohla mít něco do sebe. Na 6x menší ploše je to o ničem.
08.02.11 - 16:21
M 61.001Skvělé!08.02.11 - 16:08