Komentáře uživatele "Zdeněk J":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 362.016-8 | Ten poslední vagón je lůžko Moskva-Bratislava ? | 26.09.12 - 20:16 |
| 310.093 | Vidím dobře ? V Nové Peci je ostrovní nástupiště ? | 25.09.12 - 20:48 |
| 812.018-0 | Krásná fotka pod Spišským hradem. Doufám že bude možné pořídit tuto fotku i příští rok (tím narážím na hrozbu zastavení provozu na této trati). | 30.08.12 - 20:08 |
| 464.102 | Mnichováka vozily zamračené hned od jeho zavedení v roce 1970. Parní lokomotivy jej vozily vyjímečně, a když už tak to byly Albatrosy. | 22.08.12 - 19:59 |
| 122.009-4 | Pěkné. To je foceno z nadjezdu staré hradecké silnice (II/611), že ? A ta trať vlevo je lokálka do Městce Králové. | 16.08.12 - 20:21 |
| 223.070-4 | Martin Grill: neříkám že Kyklopy byly kdovíjaké zázraky, ale na svou dobu špatné nebyly, a měly minimálně dvě přednosti - výkon 1800 kW a hlavně rychlost 140 km/h. To považuji za největší minus Brejlovců - maximálnhí rychlost 100 km/h. Teď už to nevadí, ale to že až do elektrizace nemohly ani expresy jet rychleji než stovkou ani na tratích kde to poměry v pohodě dovolovaly (značná část Praha-Ústí nad Labem, část Česká Třebová-Brno, Přerov-Břeclav, Bratislava-Púchov, ...) je podle mě chyba. A Kyklopy to mohly napravit. Anebo se měly Kyklopí motory namontovat do Brejlovců. | 05.08.12 - 19:28 |
| 810.368-1 | Stupenská stanice je krásně opravená. Bravo ! | 30.06.12 - 10:51 |
| 371 | Ria Ria Hungária ? Kráský okrázek, krásná příroda. | 16.06.12 - 10:18 |
| 498.104 | Na tuto trať měly "velké" parní lokomotivy přechodnost už od konce 30-tých let 20-tého století, neboť po zabrání jižního Slovenska Maďarskem na podzim roku 1938 byla trať Lužianky-Kozárovce součástí hlavního tahu Bratislava-Zvolen-Banská Bystrica, s rychlíkovou dopravou. | 23.05.12 - 21:19 |
| 242.237-6 | Jo jo, Karola či Karlex by se uživily i dnes... | 09.01.12 - 19:57 |










