..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Zdeněk J":

  1 2 3 4 5 ... 19      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
362.016-8Ten poslední vagón je lůžko Moskva-Bratislava ?26.09.12 - 20:16
310.093Vidím dobře ? V Nové Peci je ostrovní nástupiště ?25.09.12 - 20:48
812.018-0Krásná fotka pod Spišským hradem. Doufám že bude možné pořídit tuto fotku i příští rok (tím narážím na hrozbu zastavení provozu na této trati).30.08.12 - 20:08
464.102Mnichováka vozily zamračené hned od jeho zavedení v roce 1970. Parní lokomotivy jej vozily vyjímečně, a když už tak to byly Albatrosy.22.08.12 - 19:59
122.009-4Pěkné. To je foceno z nadjezdu staré hradecké silnice (II/611), že ? A ta trať vlevo je lokálka do Městce Králové.16.08.12 - 20:21
223.070-4Martin Grill: neříkám že Kyklopy byly kdovíjaké zázraky, ale na svou dobu špatné nebyly, a měly minimálně dvě přednosti - výkon 1800 kW a hlavně rychlost 140 km/h. To považuji za největší minus Brejlovců - maximálnhí rychlost 100 km/h. Teď už to nevadí, ale to že až do elektrizace nemohly ani expresy jet rychleji než stovkou ani na tratích kde to poměry v pohodě dovolovaly (značná část Praha-Ústí nad Labem, část Česká Třebová-Brno, Přerov-Břeclav, Bratislava-Púchov, ...) je podle mě chyba. A Kyklopy to mohly napravit. Anebo se měly Kyklopí motory namontovat do Brejlovců.05.08.12 - 19:28
810.368-1Stupenská stanice je krásně opravená. Bravo !30.06.12 - 10:51
371Ria Ria Hungária ?
Kráský okrázek, krásná příroda.
16.06.12 - 10:18
498.104Na tuto trať měly "velké" parní lokomotivy přechodnost už od konce 30-tých let 20-tého století, neboť po zabrání jižního Slovenska Maďarskem na podzim roku 1938 byla trať Lužianky-Kozárovce součástí hlavního tahu Bratislava-Zvolen-Banská Bystrica, s rychlíkovou dopravou.23.05.12 - 21:19
242.237-6Jo jo, Karola či Karlex by se uživily i dnes...09.01.12 - 19:57