..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "SYN":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
350zireček: sice je pravda že vývoj techniky pokračuje, ale taky se dost rozrůstá počet uveřejňovaných foto (a tedy datové nároky stoupají i bez zvětšení rozlišení fotek) a druhak také stoupá počet uživatelů vybavených různými přenosnými "udělátky" které většinou mají displeje v rozsahu šířky 800 až 1280 pixlů.
I u desktopů je monitor 1280x1024 ještě docela běžný (já osobně "širokáče" nenávidím) a tedy zvýšení sířky až na 1280 způsobí že budu standartně rolovat i na šířku což je dost nepříjemné...
Osobně bych byl pro když už zvýšit tak na něco < 1280 tak aby to vyšlo bez scrolování, řekněme 1200?

P.S. Aby to někdo nemusel hledat, rozdíl velikosti těch dvou verzí je 400kB a 600kB čili skoro přesně 50% nárůst...
19.10.12 - 10:32
T 435.0139Mimochodem mám vloni v Jizerkách prakticky vyzkoušené že i ta středně nahnědlá voda s huminy (potůčky vytékající z rašelinišť) jde bez zdravotních následků pít... na chuť to prakticky nemá vliv...31.07.12 - 12:59
671.001-6Docela slušné převýšení vnější koleje v tom oblouku co?25.05.12 - 18:45
381.001-7 + 362.001-0Lhůta možná skončí, ale u těch push-pull souprav by ty loko docela chyběly kdyby se měly posílat na cokoliv jiného, ne? A upravovat místo nich "něco jiného" pro řízení z řidičáku nevypadá jako rozumná investice...10.04.12 - 9:40
railjet 15555Rozumím, chápu, a může to být i někdy pravda, ale určitě ne vždycky. Znovu připomínám že mohutné parní loko už jsou historií... a mimochodem při jejich vzájemné srážce je velmi slušná šance že by mohlo dojít k výbuchu aspoň jednoho z kotlů, což jsou taky moc "pěkné" pyrotechnické efekty...
TSI kapsle u řidičáku je při rozumné konstrukci natlačena do hajzlíku nebo nástupního prostoru, není důvod proč by se musela dostat až do salonu.
Ty nehody na přejezdech se těžko srovnávají jedna s druhou, nejsou ani zdaleka identické. Bylo tu už pár MV které při nárazu též úplně vykolejily... těžko to bude stačit na uspokojující statistickou analýzu. A navíc je právě u takovýchto menších motoráků nebo jednotek už dneska prakticky vyloučeno že by se vozily jednostranně bez řidičáku s objížděním, to už nikdo nedělá, smiřme se s realitou... takže toto těžko považovat za platný bod v diskuzi o ŘV u rychlíku... Ten ŘV je tam podstatně větší, vyšší a těžší než 943, znovu připomínám že není výrazně lehčí než loko. Takže to máme vykolejení při nehodě. Vykolejení při provozu si myslím je snad dostatečně prokázáno provozními zkušenostmi že nenastává (to už za nás vyzkoušeli dost jiní když my jsme se báli). Zbývá snad jen to že v ŘV při nehodě skutečně sedí pár lidí blíž místu nárazu než když je v čele loko, aspoň tedy pokud se jedná o čelní náraz (při najetí zezadu to může být dokonce naopak!) Takže podle mě zbývá jen dát pozor aby ŘV byly extra pevné konstrukce... v čemž mě zrovna neuklidňují předělávky stylu Sysel, přecejen když to patlají z desítky let starých vozů které mají jednak už hodně za sebou (rez, únava materiálu atd.) druhak byly konstruovány podle citelně méně náročných norem tak to mi příjde napováženou :(
21.03.12 - 14:05
railjet 15555Týjo, tak nevím jestli ty nažidla byl správnej argument... hezký že se loko skoro nic nestalo, ale ten motorák byl nasra*ky a to by se stalo téměřř stejně i s řidičákem... a pokud ne tak tím líp spíš... a stejně to tam pak ještě chytlo plamenem a to už bylo úplně jedno kde je loko a kde řidičák...
A ještě něco k tomu - parní loko byly ještě o kus těžší, že?
A pokud ten vlak má řádově nějakých 7-8 vozů tak je to skoro jedno co je vpředu a co vzadu, rozdíl jsou nějaký procenta...
Řeknu to takhle - pokud nemá být každá čelní havárka automaticky rozsudek smrti pro fíru tak musí být vyřešená dostatečná pevnost i u řidičáku (to není neřešitelný problém). A pokud ten řidičák uchrání fíru, tak celkem není důvod proč by neuchránil i ostatní lidi v něm. A za ním bude jeden každý další vůz v úplně stejné situaci ať je vpředu HV nebo ŘV... OK teda jak říkám drobný rozdíl tam bude, řekněme že za ním není masa 200t dalších vozů ale 230t (když je loko těžší).

A co má být s tím motorákem vs. kamion? Jako že ta strana co je na ní 843 je výrazně pevnější nebo tam sedí mnohem míň lidí?
21.03.12 - 13:05
railjet 15555Chikatetsujin, ythomas: Vřelý souhlas. Fakt nechápu proč se někomu jeví loko s 85t tak zásadně těžší či strukturálně pevnější než vysokopodlažní těžký vůz (řádu 45t) RailJetu... a fíra je vždy na čele, ať už je to loko nebo řidičák nebo jednotka... opravdu si myslím že tu zažité stereotypy hrají velkou roli.
Auto s motorem vzadu taky považujete apriori za nebezpečné?
21.03.12 - 10:26
Jednotka pro Saudskou ArábiiBender - jojo, taky mi to na první pohled přišlo jako "nějaký ameriky" :)01.11.11 - 16:16
477.043 + 498.022Abychom to zase nepřehnali s tou superekologičností - předměty okolo parní dráhy nebývají začerněné vodní párou, že... a spalování naftových mototrů které by už dávno měly být v lokomotivách je též trochu něco jiného (EURO 4...) než K6S310DR... Takže milovníci Barun by se na ně už dávno měli jezdit dívat do muzea pokud nám aspoň trochu jde o obsah benzenu, formaldehydu, benzopyrenu, olova, rtuti, arzenu, a např. dioxinů
Takže kolem a kolem, ona taková projížďka parním vlakem taky nebude úplně nejčistější ekologie.
závislost na kvalitě uhlí a dokonalosti spalování
A jaké se tedy kupuje do parní loko, antracit? A kolik ho na tu projížďku padne?
24.10.11 - 10:03
Ge 4/4 III 643 RhBTýjo, bomba fotka, dlouho jsem si říkal že pokračování trati snad spadlo do propasti či co... a ten sroj též nebyl hned na první pohled k rozeznání jako lokomotiva :)21.10.11 - 16:56