Komentáře uživatele "taz":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| T 478.4023 | Ještě bych doplnil čtvrtou, která v tomto barevném provedení není tak patrná, totiž na tu dobu atypický lak - v kombinaci zelená, bílá, žlutá a šedá. Krásná mašina, krásná vzpomínka. Snad se tu někdy objeví i další tehdejší barevné modifikace. | 10.07.10 - 10:17 |
| 365.404 | Čím dál, tím víc realističtější, kouř je Ok, obláček páry je super, prozradíš "výrobní postup"? | 31.05.10 - 11:07 |
| 810.343-4 | Jaromír Krys, já myslím, že je to běžné všude, kde jsou spojeny soupravy vlaků, které mají výchozí stanici stejmou a každý z nich má jinou cílovou. José, na "přidávání a ubírání výkonu" myslel předpis už za Rakouska-Uherska. Teď mohou např. použít vysílačku. A pokud jsou ta vozidla obě činná, a strojvedoucí mají poznání pro trať kde jedou, vědí moc dobře, kdy pomoci "tlačit". | 23.05.10 - 15:57 |
| 750.243-8 + 754.039-6 | Nejezdily v Brně obě? | 10.05.10 - 21:46 |
| 475.1 | Nevím, zda došlo k nějakému retušování, mám pocit, že nikoliv, ale nevidím velmi často diskutovanou rudou hvězdu. | 09.05.10 - 1:38 |
| 842.001-0 | RE:Martin Grill, jednička ani dvojka asi první nebudou, stále jezdí, a jeden stroj už by měl být v dílnách na rekonstrukci. | 01.05.10 - 14:02 |
| 749.263-0 | Pluh, číslo lokomotivy a madla jsou výrazně červená, a celkem reálná, vypadá to, že ta střecha je atypická. | 12.04.10 - 20:13 |
| Ge 6/6 I Nr. 414 RhB | Působí to jako věrný model s absencí patiny :) | 09.04.10 - 8:22 |
| Strojvedoucí I. | Nechápu debatu o autentičnosti brýlí, pokud je ten fíra v okamžiku focení měl na očích, a nejedná se o fotomontáž, pak mi přijdou autentické zcela. Pokud by to mělo být ilustrační foto z provozu např. z padesátých let minulého století, pak by se o autentičnosti dalo pochybovat. | 26.03.10 - 2:09 |
| 363.001-9 | Chyba v datu nebude, tehdy byla fakt teplá zima, 10.12.2008 v Brně Tuřanech 10 celsiových stupňů :) | 21.02.10 - 15:04 |










