..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "taz":

  1 2 3 4 5 ... 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 478.4023Ještě bych doplnil čtvrtou, která v tomto barevném provedení není tak patrná, totiž na tu dobu atypický lak - v kombinaci zelená, bílá, žlutá a šedá.
Krásná mašina, krásná vzpomínka.
Snad se tu někdy objeví i další tehdejší barevné modifikace.
10.07.10 - 10:17
365.404Čím dál, tím víc realističtější, kouř je Ok, obláček páry je super, prozradíš "výrobní postup"?31.05.10 - 11:07
810.343-4Jaromír Krys, já myslím, že je to běžné všude, kde jsou spojeny soupravy vlaků, které mají výchozí stanici stejmou a každý z nich má jinou cílovou.
José, na "přidávání a ubírání výkonu" myslel předpis už za Rakouska-Uherska. Teď mohou např. použít vysílačku. A pokud jsou ta vozidla obě činná, a strojvedoucí mají poznání pro trať kde jedou, vědí moc dobře, kdy pomoci "tlačit".
23.05.10 - 15:57
750.243-8 + 754.039-6Nejezdily v Brně obě?10.05.10 - 21:46
475.1Nevím, zda došlo k nějakému retušování, mám pocit, že nikoliv, ale nevidím velmi často diskutovanou rudou hvězdu.09.05.10 - 1:38
842.001-0RE:Martin Grill, jednička ani dvojka asi první nebudou, stále jezdí, a jeden stroj už by měl být v dílnách na rekonstrukci.01.05.10 - 14:02
749.263-0Pluh, číslo lokomotivy a madla jsou výrazně červená, a celkem reálná, vypadá to, že ta střecha je atypická.12.04.10 - 20:13
Ge 6/6 I Nr. 414 RhBPůsobí to jako věrný model s absencí patiny :)09.04.10 - 8:22
Strojvedoucí I.Nechápu debatu o autentičnosti brýlí, pokud je ten fíra v okamžiku focení měl na očích, a nejedná se o fotomontáž, pak mi přijdou autentické zcela. Pokud by to mělo být ilustrační foto z provozu např. z padesátých let minulého století, pak by se o autentičnosti dalo pochybovat.26.03.10 - 2:09
363.001-9Chyba v datu nebude, tehdy byla fakt teplá zima, 10.12.2008 v Brně Tuřanech 10 celsiových stupňů :)21.02.10 - 15:04