Komentáře uživatele "Ážetďák":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
451.061-6 + 451.001-2 | To M 475: Kolik typů elektrických hnacích vozidel + dieselů s elektrickým přenosem výkonu ČD mají? A všechno jezdilo sníh nesníh, jediné, co masivně kleklo, byly ešusy! Takže se jedná o trestuhodnou konstrukční chybu, kterou by měl výrobce urychleně a na vlastní náklady odstranit! To Sim: Není podstatné, kam se v zimě prašan (ne)dostane, podstatné je, zda to způsobí, nebo nezpůsobí neschopnost vozidla. Vlak není ponorka, takže z principu nemůže být vodo, ani sněhotěsný, ale musí být zkonstruován tak, aby průnik sněhu dovnitř nemohl zapříčinit neschopnost vozidla! Když mohou zvířeným sněhem bez následků projíždět všechna ostatní hnací vozidla, musí toho být schopny i ešusy. A pokud toho schopny nejsou, je třeba s tím urychleně začít něco dělat a ne tvrdit, že ,,je to poprvé" nebo že ,,neschopnost po spřažení dvou dílů je jen 1% případů". I to 1% je nepřípustně mnoho, když jde o cestující. V nákladní dopravě by se to tolerovat dalo, ale v osobní ne, zejména když není v silách vlakové čety závadu odstranit. | 02.03.10 - 9:58 |
827353 | Jednotka je zajímavá, mne ale upoutaly izolátory. Přesně tenhle typ se u nás používal v 50. a 60. letech. U nás už jsou dávno všechny vyházené, ale ve Francii slouží stále. | 01.03.10 - 10:43 |
814.013-9 | To Khunas: kdo se jednou svezl v regiokřápu (a přežil to), tak už do něj dobrovolně, alespoň do motoráku, nikdy nevleze. Já sám jsem jednou jel z Holešovic do Bubenče regiokřápem, zpátky jsem se nádraží vyhnul a raději jel přes půl Prahy autobusem a metrem. | 28.02.10 - 22:44 |
451.061-6 + 451.001-2 | Vrcholem techniky byl Favorit, nebo Felicia, když už. A stokrát raději jednoduchou Feldu, než elektroniko přecpanou Fabii, nebo Octavii. Problém s nasáváním sněhu a následnými zkraty u Ešusů bohužel reálně existuje a tvé námitky ho rozhodně nevyřeší. O tom, že ho vyřeší výrobce tak, aby přestal existovat, silně pochybuji, stačí si vzpomenout, jak se k problémům s Regiokřápy staví Pars. | 28.02.10 - 18:45 |
814.013-9 | To Bob: Spalování tak cenné suroviny, jako je hnědé uhlí v elektrárnách je vrchol zhovadilosti! Všechny uhelné elektrárny u nás už měly být dávno předělány na jaderné! A proč spotřebovávat levnou elektřinu, kterou si umíme v dostatečném množství vyrobit sami, když můžeme za valuty dovážet drahou naftu, o kterou bude čím dál tím větší bída, že? A místo výroby Regiokřápů by měl Pars raději vyrábět elektrické lokomotivy, nebo nízkokapacitní jednotky právě pro takováto nasazení. S koženkou problémy nevidím, při průměrné přepravní vzdálenosti u vlaků tohoto typu na materiálu sedadel až tak moc nesejde. Mnohem větší problém jsou ,,jednonápravové podvozky", které drncají i na relativně kvalitním svršku, natož na tom, co je většinou k dispozici u nás. | 28.02.10 - 12:28 |
451.061-6 + 451.001-2 | Co je tristního na tom, že se tehdy dělaly podstatně kvalitnější, levnější a blbuvzdornější věci, než dnes? Buď rád, že to ještě jezdí. Až přijde za pět let stejná zima, jako letos, tak se bude chodit pěšky, protože tohle už bude ve šrotu a Ešusům zvířený prašan nesvědčí, přes 50% stavu DKV Praha letos v zimě kleklo! | 28.02.10 - 12:18 |
814.013-9 | Pokud se těch dvacet lidí domluví a nasednou do čtyř aut, vyjde je to mnohem levněji, než cesta vlakem, o rychlosti a pohodlí nemluvě. Takže ČD by měly raději řešit, jak to udělat, aby místo dvaceti lidí vozily 200. Jenže to by na Nábřeží musel sedět někdo úplně jiný a Regiokřápy skončit ihned ve šrotu. | 28.02.10 - 0:14 |
814.013-9 | To Bob: (Ještě jednou): O kousek výš jsem Ti spočítal, kolik energie ( max. 14 kWh) spotřebuje na rozjezd do 120 km/h kombinace plecháč + osobní vagon! Zkus namontovat do Regiokřápu 14 kW spalovací motor a rozjet ho na 120 km/h!!! | 28.02.10 - 0:11 |
814.013-9 | Bobe, rekuperace u nás už je realita! Váha nehraje až takovou roli, vzhledem k tomu, že účinnost střídavé lokomotivy je minimálně 85% a účinnost Dieselu slabých 30%; smrad z čmoudícího výfuku a řev spalovacího motoru úmyslně pomíjím. Maximální rychlost (120 u elektriky a 80 u Regiokřápu) pro tebe také není podstatná, že? A upřímnou soustrast všem, kteří jsou odsouzeni k tomu, aby řvoucím a drncajícím Regiokřápem pravidelně jezdili! Na téhle žlutozelené obludě se mi nejvíc líbí, jak se výfukové potrubí hezky tulí k palivové nádrži! Stačí, aby do téhle nechutné pixly na přejezdu jemně drcnul z boku kamion a okamžitě to blafne! | 28.02.10 - 0:07 |
T 448.0785 | Položme si otázku, komu ta lokomotiva patří. Pokud to není stroj ČD, a nemá povolen vjezd na koleje ČD, tak by to snad mělo být jedno | 27.02.10 - 22:30 |