Komentáře uživatele "MB":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 556.0506 | Rejpat asi můžeš, ale kde mají vzít plné vozy? Myslíš že zákazník, co si zaplatí přepravu, by byl nadšený že mu vozí náklad bůhvíkde kvůli šotoušům? Jinak fotka pěkná. | 10.04.09 - 17:12 |
| railjet | xdas: Lokomotiva je z jedné strany, na druhé straně je řídící vůz. tzn. vratná souprava | 24.02.09 - 22:23 |
| railjet | Zaráží mě fakt, že se nakupovaly náhradní díly na ještě neobdržená vozidla, a to v řádu stamiliónů korun, stejně jako neodstoupení od smlouvy, dělal někdo finanční porovnání odstoupení od smlouvy z důvodu jejího porušení (termín dodání) a nebo jejího refinancování (což se nakonec stalo)? Zavání to tady kapříkama, a to už i tenkrát určitě bylo po vánocích. Přiznám se že vlakem jezdím denně, a přeju si jediné, aby se ČD orientovaly čistě na nostalgii, stát se staral pouze o dopravní cestu, a moje největší přání je aby sem expandovali DB a OBB. Možná by se dalo ušetřit kdyby pánové z ředitelství přestali používat služební auta - jako např. šestiválcový superb - a jezdili vlakem, když ho stejně mají zadarmo. Omlouvám se všem, hlavně Tomášovi že to plevelím sem, ale jsem fakt naštvaný, jezdím každý všední den minimálně 150 km, a na vlacích Ex se setkávám s Bdt, a na EC v lepším případě Bee, v tom horším rozpadající se B, případně Bc. | 24.02.09 - 20:57 |
| railjet | imisa: Popravdě ten smysl nákupu by mě zajímal, beze srandy. Mě to přijde jakože si někdo chtěl postavit pomníček. Vždyť už tenkrát bylo jasné že nám to k ničemu nebude, nebo jaký byl s tím původní záměr? Když mám peníze tak nerozhoduji jestli koupím věc A nebo nic. Vybírám si vždycky mezi několika alternativami. A myslím že už tenkrát bylo lepší koupit radši nové vozy, než tohle. | 24.02.09 - 20:10 |
| railjet | imisa: S tím si dovolím nesouhlasit, myslím s tím koncem, že můžeme být rádi že máme aspoň něco. Myslím že většina lidí by radši místo kriplů měla trošku lepší úroveň vlaků EC a IC, s tím že klidně mohlo být SC tak jak jezdil manažer kdysi, těch cca max 20minut rozdílu by nikoho nespasilo. Ať to není úplně OT, mohu se zeptat jestli by nebyla i fotka z jízdy zpět, tedy soupravy sunuté? A ještě dotaz, jezdí sunuté i takto spřažené dva páry? | 24.02.09 - 19:58 |
| railjet | doomlukas: Schválně jsem to přehnal, ale máš pravdu, rozhodně to není víc jak těch mojich 20, myslím že koupit kriply byla jedna z největších blbostí, neboť Taurus+2*A+WR+4B (všechno pochopitelně vozy typ X) by udělaly výrazně větší službu, a myslím, že jich za stejné peníze, co stály kriply, mohlo být víc než sedm souprav, a to nemluvíme o variabilnosti použití. A to že by kripl měl něco navíc proti vozům X se opravdu tvrdit nedá, neb to, že u nás nejsou v Xmz zásuvky, je ostuda a ne rozdíl proti kriplům. Leda že tedy budeme mít obyč. vlaky prostě horší a pomalejší, aby vyniknul ten úžasný rozdíl a zdůvodnila se existence něčeho nadbytečného. | 24.02.09 - 18:53 |
| railjet | btw ještě dotaz na autora, jezdí to zdvojené v celé délce, nebo se někde dělí? A jaká je obsazenost, nevíš? | 24.02.09 - 13:41 |
| railjet | ARpeer: Z čehož vyplývá že i z důvodu údržby, poruch apod. je výrazně lepší, protože když ti odejde HV pendolina, tak stojí celá jednotka, tady mrsknou jinýho Taurusa a jedou dál. Nevím, proti pendolinu mám antipatie, byly to zbytečně vyhozené peníze, při ušetření jízdní doby z Prahy do Ostravy asi 20minut. Fotka hezká, jsem rád že ho vidím v provozu. | 24.02.09 - 12:59 |
| 150.202-0 | Firefighter: Pravdu máš, stydím se, myslel jsem 425.9;) Už jsem si i v koutě naliskal. | 16.02.09 - 17:47 |
| 150.202-0 | Mě se náhodou ta kompozice líbí, uříznutý peršan mi nevadí, a například velice se mi líbí čelo zubačky nahoře. Paráda, jako vždy. | 16.02.09 - 17:39 |










