..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "MB":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
556.0506Rejpat asi můžeš, ale kde mají vzít plné vozy? Myslíš že zákazník, co si zaplatí přepravu, by byl nadšený že mu vozí náklad bůhvíkde kvůli šotoušům? Jinak fotka pěkná.10.04.09 - 17:12
railjetxdas: Lokomotiva je z jedné strany, na druhé straně je řídící vůz. tzn. vratná souprava24.02.09 - 22:23
railjetZaráží mě fakt, že se nakupovaly náhradní díly na ještě neobdržená vozidla, a to v řádu stamiliónů korun, stejně jako neodstoupení od smlouvy, dělal někdo finanční porovnání odstoupení od smlouvy z důvodu jejího porušení (termín dodání) a nebo jejího refinancování (což se nakonec stalo)? Zavání to tady kapříkama, a to už i tenkrát určitě bylo po vánocích. Přiznám se že vlakem jezdím denně, a přeju si jediné, aby se ČD orientovaly čistě na nostalgii, stát se staral pouze o dopravní cestu, a moje největší přání je aby sem expandovali DB a OBB. Možná by se dalo ušetřit kdyby pánové z ředitelství přestali používat služební auta - jako např. šestiválcový superb - a jezdili vlakem, když ho stejně mají zadarmo. Omlouvám se všem, hlavně Tomášovi že to plevelím sem, ale jsem fakt naštvaný, jezdím každý všední den minimálně 150 km, a na vlacích Ex se setkávám s Bdt, a na EC v lepším případě Bee, v tom horším rozpadající se B, případně Bc.24.02.09 - 20:57
railjetimisa: Popravdě ten smysl nákupu by mě zajímal, beze srandy. Mě to přijde jakože si někdo chtěl postavit pomníček. Vždyť už tenkrát bylo jasné že nám to k ničemu nebude, nebo jaký byl s tím původní záměr? Když mám peníze tak nerozhoduji jestli koupím věc A nebo nic. Vybírám si vždycky mezi několika alternativami. A myslím že už tenkrát bylo lepší koupit radši nové vozy, než tohle.24.02.09 - 20:10
railjetimisa: S tím si dovolím nesouhlasit, myslím s tím koncem, že můžeme být rádi že máme aspoň něco. Myslím že většina lidí by radši místo kriplů měla trošku lepší úroveň vlaků EC a IC, s tím že klidně mohlo být SC tak jak jezdil manažer kdysi, těch cca max 20minut rozdílu by nikoho nespasilo.
Ať to není úplně OT, mohu se zeptat jestli by nebyla i fotka z jízdy zpět, tedy soupravy sunuté? A ještě dotaz, jezdí sunuté i takto spřažené dva páry?
24.02.09 - 19:58
railjetdoomlukas: Schválně jsem to přehnal, ale máš pravdu, rozhodně to není víc jak těch mojich 20, myslím že koupit kriply byla jedna z největších blbostí, neboť Taurus+2*A+WR+4B (všechno pochopitelně vozy typ X) by udělaly výrazně větší službu, a myslím, že jich za stejné peníze, co stály kriply, mohlo být víc než sedm souprav, a to nemluvíme o variabilnosti použití. A to že by kripl měl něco navíc proti vozům X se opravdu tvrdit nedá, neb to, že u nás nejsou v Xmz zásuvky, je ostuda a ne rozdíl proti kriplům. Leda že tedy budeme mít obyč. vlaky prostě horší a pomalejší, aby vyniknul ten úžasný rozdíl a zdůvodnila se existence něčeho nadbytečného.24.02.09 - 18:53
railjetbtw ještě dotaz na autora, jezdí to zdvojené v celé délce, nebo se někde dělí? A jaká je obsazenost, nevíš?24.02.09 - 13:41
railjetARpeer: Z čehož vyplývá že i z důvodu údržby, poruch apod. je výrazně lepší, protože když ti odejde HV pendolina, tak stojí celá jednotka, tady mrsknou jinýho Taurusa a jedou dál. Nevím, proti pendolinu mám antipatie, byly to zbytečně vyhozené peníze, při ušetření jízdní doby z Prahy do Ostravy asi 20minut.
Fotka hezká, jsem rád že ho vidím v provozu.
24.02.09 - 12:59
150.202-0Firefighter: Pravdu máš, stydím se, myslel jsem 425.9;) Už jsem si i v koutě naliskal.16.02.09 - 17:47
150.202-0Mě se náhodou ta kompozice líbí, uříznutý peršan mi nevadí, a například velice se mi líbí čelo zubačky nahoře. Paráda, jako vždy.16.02.09 - 17:39