..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš Jirota":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.039-4Už konečně vím, kam se poděla moje oblíbená Bardotka, když zmizela z Putimky :-).22.04.11 - 15:04
749.121-0podle chlorofilu se nechce věřit, že jde o únor20.02.11 - 18:15
753.258-3Vskutku památná fotka na den mých 10. narozenin. Předpokládám, že logo Československých státních drah mělo zakrátko zmizet, není-liž pravda?19.02.11 - 10:49
BS 80Díky za úžasný snímek. Dýcha z toho nostalgická atmosféra a taky smutek po zaniklých průmyslových provozech. Bylo to krásné údolí bez té dálnice D5, která brutálně a neprodyšně rozkrojila krajinu Českého krasu a křivoklátska.07.02.11 - 22:25
T 679.1471Poráda! Měl jsem zato, že elektrifikace proběhla dříve než v roce 86. Jde o náklad královodvorského cementu, že? Řekl bych, že na fotce je patrná mnohem menší zástavba než dnes a ovšemže chybí dálnice D5.08.01.11 - 16:50
M 262.0209Zajímalo by mě, jaké náklady vykázala SŽDC na opravu trati za loňský rok. Jistě to bude několik miliónů Kč. Minulý rok byl plný optimismu, a tak doufám, že lokálka tento kritický rok nakonec přežije.07.01.11 - 22:56
809.232-2Jiří Hovorka - nesouhlasím s Vámi. Nebylo právě zavedení železnice do našich měst přičinou jejich rozvoje (viz. Pardubice vs. Chrudim). Kdo by přece stavěl město bez kvalitního spojení.
Myslím si, že bychom propojením získali nejenom alternativní spojení s Vídní. Obnovení provozu by také pomohlo oživit chabou dopravní infrastrukturu a osblužnost v regionu v době, kdy nás za pár let patrně postihne ropná krise vč. krise IAD. Víte např., že parkoviště před termálními lázněni v Laa je neustále plné aut s českou SPZ? Proč tyto lidi nedostat na železnici, když slepá kolej vč. drátů prochází pár metrů od areálu a končí díky neschopnosti Čechů ve křoví? Další důvod: v budgetu fondů EU je pro léta 2007-2013 700 mld. Kč. Jistě by se oněch 300 miliónů sehnalo, i když EU by dala asi jen 50%.
09.11.10 - 14:13
809.232-2Prosím vás, budou do Hevlína vytrhány koleje nebo ne (viz. chystané barbarství kapitalisticko-plutokratické lůzy, která ovládá MD a SŽDC)? Jak bylo napsáno na posledním vlaku do Hevlína: "Už jsem mohla jezdit do Laa na der Thaya, ale nakonec mě zruší" nebo "přežila jsem všechny hrozné režimy, ale né ten demokratický"... Nedovedu si totiž představit, že pokud trať srvonají se zemí, měl by projekt na znovupropojení do Rakouska ještě šanci.08.11.10 - 19:39
751.354-2Děkuji za krásnou fotku z domovské tratě. Předpokládám, že jde o obvyklý raní manipulák do Dobříše. Odjzed z Mníšku v 7.56h (když mám volno, Barča mě dokáže probudit, ač bydlím cca 2km od nádraží :-)).05.11.10 - 14:05
M 262.056Máte někdo přehled, jaká je nyní (víkendová) zaplněnost pravidelného spoje (sólo šukafon "mediálně nepodpořen")? Ze své zkušenosti vím, že vozí jenom pár místních obyvatel do práce a zpět. Paní průvodčí rychle poznala, že jsem nenapravitelný železniční romantik resp. neznámá tvář ve voze :-).12.05.10 - 20:40