| Fotka | Zpráva | Datum |
| 362.010-1 | re Bea Želtvayová: Děkuji Vám za odpověď.Fotografie je samozřejmě kompozičně bezvadná,pěkná "traťovka",žádné rušivé momenty,nádherná zimní scenérie.Dovolím si akorát poznamenat svou zkušenost z téměř 45-ti letého fotografování.Na svých posledních analogovch zrcadlovkách Minolta jsem vždy používal při fotografování zasněžené krajiny,u vody nebo moře ultrafialový /UV/ filtr.Při zmíněných okolnostech totiž dochází díky nadměrnému UV záření k posunu spektrálního složení světla,i k určité neostrosti.Tento filtr,který může být na objektivu nasazen i trvale /navíc chrání optiku/ bezpečně odstraní různé nádechy,závoje a neostrost.Nevím,možná ho používáte,jinak si ho dokupte a používejte.Takže "dobré světlo" a další snímky ze Slovenska.Mějte se hezky. | 06.02.12 - 21:54 |
| 362.010-1 | Zde se to jen hemží fajnšmekry a specialisty na editaci.Spíše bych se zeptal autorky-co říká fotoaparát na mrazy? | 06.02.12 - 0:50 |
| Su 251-86 | Pěkné,pro změnu něco jiného z cizích krajů.Hned ráno si o páře něco nastuduji,abych trochu rozšířil vědomosti. | 06.02.12 - 0:46 |
| T 47.006 | re.Rodny: Je to možné,asi jsem to popletl-buď JH nebo Bystřice.Musel bych ten dokument dosti dlouho hledat.Každopádně shořelo vše a je to tak,jak píšete.Bylo to domluveno. | 04.02.12 - 17:43 |
| T 47.006 | re toffees:Perlička ode mě-někde doma mám schován dokument o úmyslném zapálení unikátních úzkorozchodných osobních vozů přímo v J.Hradci/70.-tá léta/.Prostě zavazely,staly se nepotřebnými,tak se zapálily a nechaly shořet.Z hlediska historického přímo zločin.....Neberte to ale politicky... | 03.02.12 - 21:49 |
| 750.364-2 | re.Miloš:Jelikož bydlím poblíž,mám podobných fotografií nadmíru.Ani by je nestačili schvalovat....Jelikož tento úsek velmi dobře znám,zdá se mi nyní za "koridoru",více zarostlý,pardon,přes nynější protihlukovou zeď není vidět.Ale tehdy ještě fungovaly traťovky a nebylo tolik popadaných stromů...jako nyní za "neunitární"železnice./doufám,že bude "mínus"/. | 30.01.12 - 23:31 |
| Leipzig Hbf 1979 | Gratuluji ke snímku,zůstávám v němém úžasu.S unitární železnicí máte naprostou pravdu.Dnes na "neunitární"-zvláště u nás, prosperují akorát tuneláři.V době ražby tunelů se jim říkalo tuším "barabové"....A museli se sakra nadřít,aby se skromně najedli... | 28.01.12 - 19:05 |
| T 435.003 | Také škoda téhle trati,jako každé jiné.Přitom svršek je v solidním stavu.Nezbývá než doufat,že na trati Mor.Budějovice-Jemnice zůstane alespoň letní sezónní provoz,než to "odborníci na dopravu" vše rozkradou. | 25.01.12 - 21:22 |
| 433.002 | Srdečně zdravím,pane Švestka,nevíte,jak to vypadá v Morkovicích dnes?Asi před 4-mi lety jsem tam byl,nafotil jsem ruiny nádraží,topírny,zbytky kolejiva.Nádraží je přímo v obci,byla to pro mě dost depresivní záležitost,vidět to v takovém stavu.Vše zarostlé,zničené,rozbité....Trať mezi Morkovicemi a Nezamyslicemi,která po zastavení provozu sloužila k dlouhodobé odstávce nákladních vozů,je snesena.Podobně se to nyní realizuje i na "Mutěnce". | 25.01.12 - 21:14 |
| 433.002 | Také se nad touto tratí stahovala mračna a uvažovalo se o jejím zrušení.Naštěstí se jezdí dále.I když není vyloučeno,že s "ekonomikou provozu" zase nějaký "papaláš" vyrukuje.Zato "Mutěnka" /Kyjov-Mutěnice/ už to má definitivně spočítáno.Foto moc hezké,jako pohádka ze starých časů. | 24.01.12 - 12:25 |