..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 229 230 231 232 233 ... 235      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 679.1006 + M 152.0039Pěkné, jako od Trainmaniaka vždy. Nemohu si ale uvědomit, zda vůbec někdy nějaká T 679.1 mohla v Rumburku být - měly tam kdy přechodnost?04.01.11 - 8:18
1Sázel bych na výstavu v Bošicích 24. a 25. října 1981 - akce ke 100. výročí Pečky - Kouřim. Obě ty mašinky tam tehdy byly a také podle té zarostlé koleje, na které výstava byla.31.12.10 - 12:35
02.0201-0pavel polaku: ta lokomotiva byla v roce 1988 na ŽZO již podruhé; poprvé se tam vyskytla při zkouškách v roce 1964; přibližně ve stejné době, kdy tam naše 498.106 stanovila rychlostní rekord 162 km/h. Tato lokomotiva tehdy jela ještě o poznání rychleji - 176 km/h.
Viz např. zde: http://de.wikipedia.org/wiki/DR_18_201
22.12.10 - 14:59
Vánoční přáníDrahoši, děkuji za krásnou gratulaci, přeji i Vám a rovněž všem na ŽelPage krásné prožití vánočních svátků a mnoho úspěšných úlovků v roce 2011.22.12.10 - 12:19
425.952-9TTtrain, Honza a další: máte s tím designem pravdu, je to samozřejmě věc vkusu. Mně osobně připadá to staré čelo zvlášť na úzkém rozchodu nepřiměřeně hřmotné. Samozřejmě že by na Bechyňce bylo i staré čelo o 1000 % lepší než Regiošuk ;-/21.12.10 - 15:09
753.713-7Výťas: některé LH používané u bývalého OKDD by přechodnost na trati SŽDC měly mít (navíc si vzpomínám, že jsem takovou soupravu někde na Ostravsku na trati SŽDC viděl) - viz zde:
http://www.parostroj.net/katalog/nv/clanky/LH40/LH40.php3
20.12.10 - 15:45
425.952-9TTtrain: A ještě více, kdyby měla modernější čelo (viz novější výrobky fy Stadler)20.12.10 - 15:35
753.713-7Zaza, stene: jedná se o tzv. "dumpcar" = oboustranně výklopný vůz. Nárazníky a šroubovka tam jsou, po zvětšení sice ne úplně zřetelně, ale viditelné. Vozy "LH" jsou jednostranně výklopné a používají se především v povrchových dolech.20.12.10 - 8:05
V 63.143Ještě k předchozímu: navíc mi připadá, že trať je ve stoupání. A každý metr, o který se strojvedoucí dřív dozví, že má volno, může u těžších vlaků hrát roli z hlediska rychlosti rozjezdu a případně i uvíznutí - proto těch několik opakovacích návěstidel.16.12.10 - 13:25
V 63.143Z Maďarska a Polska si situace se dvěma i více opakovacími předvěstmi hustě za sebou uvědomuji. V těchto zemích, kde většina tratí je rovná a přehledná, by patrně někdo mohl v oblouku návěstidlo přehlédnout.16.12.10 - 8:36