Komentáře uživatele "IvoP":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 721.549-4 | Zpočátku měly venkovní vstupní dveře pro vlakvedoucího madlo z obou stran, okénko v nich bylo ve tvaru zaobleného čtverce a čela vozů s "vykousnutým rohem" (prototyp, zřejmě všechny 99-10 a možná ještě pár 99-18). Pak došlo k úpravě: u oněch dveří madlo jen na jedné straně (vnitřní), okénko ve dveřích prodlouženo na zaoblený trojúhelník a čelo bez "vykousnutého rohu". Ten vůz v Pardubicích je tedy jeden z těch "raných" vozů. | 29.09.11 - 9:39 |
| Poslední šumavské léto(?) | Drahos Svestka: Na 8105/8110 jede souprava BDs+2*Bdt279, která pak odpoledne jede na : 8505/1936 v X 80xx nebo 82xx v 6,+. Ale od ctvrtka by tento ranni par mel byt udajne opet v 810+Bdtax785 | 25.08.11 - 13:11 |
| T 478.4048 | Možná ještě v onom roce 1983 začaly zde elektrifikační práce. Elektrický provoz v úseku Praha Bubeneč - Vraňany zahájen 31.5.1985 | 25.06.11 - 18:49 |
| 753.269-0 | Nasazení klasiky na 7908 a 7909 se právě chýlilo ke konci. Z 7908 obracela lokomotiva na odpolední Bezdrev a na 7909 byla lokomotiva z dopoledního Bezdreva. | 20.06.11 - 9:05 |
| 810.016-6 | Prosím, ještě více takových souprav, i na jihu Čech jezdily takové podobné kombinace: 22.8.2000 - po poledni z ČB do Nového Údolí 810 UNI97-lak+013 polomáčený+010 ODS +010 UNI97+810 UNI97 Toho roku přes léto se běžně objevovala též sestava 810 ODS+013 polomáčený+010 UNI97+010 UNI97+810 UNI97 | 06.06.11 - 11:12 |
| 753.291-4 | Je to opravdu rok 1989? Není to spíš 1987? 29.4.1987 bylo slunečno, zatímco 29.4.1989 bylo deštivo. | 26.02.11 - 17:34 |
| 363.084-5 | MirKo: Přesně tak - ještě před tím, než se začalo jezdit bez přepřahu Tábor - ČB (17.12.1985), již se začalo pracovat na úseku Tábor - Benešov. Z Benešova do Olbramovic byla trolej natažena na jaře 1986. Muselo se včak počkat dva roky, než začala sloužit svému účelu. | 28.01.11 - 21:24 |
| T 679.1471 | Zanedlouho po vzniku fotky byly započaty práce na elektrifikaci. Elektrický provoz zahájen 5.6.1987. | 08.01.11 - 15:23 |
| 363.070-4 | 240.025: ano, jsou, zejména kombinace zelenobílých, červenobílých a modrých. Jako IC 100/101 Anton Bruckner začátkem roku. | 24.03.10 - 9:35 |
| 749.262-2 | Degen: Na 194 mimo sezónu na žádném vlaku není 810+010+010+810. Maximum je 810+010+010: v pátek na 8109, někdy i 8108, o víkendu pak 8105 a 8108, někdy i 8107 a 8106. A právě u 8106 je zázrak, když jsou v neděli 3 vozy. Naposledy v neděli byly jen 2: 810.155+ex 012.064 | 08.10.09 - 9:04 |










