..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "743 010-1":

  1 2 3 4 5 6 ... 20      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Dravec jde na klesáníBáječná věc! Jsem rád, že se tu objevila fotka ze 162. A rovnou od Pana Fotografa! Chary, co Vás zaválo do těchto odlehlých končin?11.11.15 - 17:32
1116.257 + 1116.025Velmi hezká scenérie i vlak. 5* autorovi, dalších 5* Dale Cooperovi za brilantní maďarštinu (-:25.06.15 - 16:37
T 669.0001Nickon, autor: právě jsem byl zvědavý na svižnost. Když byla v prosinci 2014 ta velká ledovka, viděl jsem videa s náhradními soupravami. Jezdily 742, 754, 749, 731 - ale EC tažené čmelákem z nich jelo na tom foceném úseku (někde u Pardubic) suverénně nejrychleji. Podle toho videa se čmelák blížil své provozní devadesátce.26.05.15 - 7:41
T 669.0001Tohle je ovšem famózní úloveček! Gratulace.

Autorovi: a jak to čmelák dával? Přece jen - Orient Express není z nejlehčích. I když - čmeláci tahali i jinačí tonáž...
25.05.15 - 14:34
754.008-1 + 854.021-3Sdílím s panem Drahošem Švestkou nadšení pro brejlovce, jsou to pěkné a oblíbené lokomotivy a díky bohu za ně. Kdo byl šikovný, uměl s mašinou zajet i s normativní zátěží pod jízdní doby (počítané na lokomotivní řadu). Byla to, troufám si tvrdit, i otázka strojvůdcovské cti.

Hnací vozidlo, zde 854, by se mohlo snad vézt i jako pohotové ke službě, tudíž by výkon vyvíjet nemuselo.

Myslím si však, že je celkově dobře, když je aspoň nějaká snaha o přizpůsobení jízdních dob nikoliv lokomotivní řadě, ale poptávce. Čili: brejlovec by tohle určitě dal sám, ale všichni snad uvítáme, když nepojede 40, a proto nabídnutý výkon hydry, byť třeba nezávratný, uvítáme. K čemu se tam plazit, když je na rychlostnících řekněme 80-90? Specielně na turnovské by větší svižnost neuškodila. Rozjíždět se s vlakem na 60ku 8 minut nebo hrdinně zvládat svah trvalou rychlostí už dnes není asi úplně přijatelné.
17.02.15 - 20:08
...Autor tu má pověšeno v galerii množství kvalitní tvorby. Je pravda, že i já jsem z téhle trojice fotek, byť z exotické země, rozpačitý.
Ta Srí Lanka může být zajímavá dokumentačně. Podle mého je škoda, že se autor nepustil do nějakého třeba stručného reportíku. V rámci článku by tyhle fotky splnily účel a nebyly by na ně kladeny tak přísné požadavky.
Ostatně s cestopisem má autor zkušenost - viz "V zemi plné vřesu a ovcí" - dva díly o Skotsku. Vůbec ne špatně!

http://www.zelpage.cz/clanky/v-zemi-plne-vresu-a-ovci---1-cast
27.01.15 - 22:10
140.058-9Ač ta trať vypadá pompézně, je tam max 16 o/oo. Čili podobně jako Brno-Žďár. Spíš jde o délku toho stoupání, je to souvislý dlouhý úsek. A také (a ne zanedbatelně) o ty oblouky.

Fotka je to moc hezká, ukazuje domovinu bobin.
10.12.14 - 10:15
749.006-3 + 380.020-8V aktualitě věnující se ledovce a mimořádnostem je video s čmelákem, jak projíždí. Podle rytmu klapání na styku si myslím, že jel těch 90, možná necelých, ale blížil se jim. Kocouři až na jednoho znatelně pomaleji, 50 - 60. Takže bych toho čmeláčka úplně neshazoval, udělal tu nezbytnou službu.

Díky fotografům za pohotové postřehy z této celoplošné mimořádnosti!
04.12.14 - 15:19
Večerní rychlíkTak tohle je grandiózní! Atmosféra, provedení i skutečnost, že Slovinci provozují tyhle francouzské šarmantní krasavice. Nebo je to licenční výroba? Buď jak buď, radost pohledět. Díky.29.11.14 - 10:25
165 + 172Já se pořád nemohl při každé fotce vlaků z Améru ubránit přesvědčení, že v USA mají široký rozchod. A teď mě to teprve trklo - je to optický klam daný hustším rozestupem pražců. A kolejnice budou také určitě mocnější, aby unesly oněch standardních 32 tun na nápravu, natožpak těch magických 36 - 39, to je snad až neuvěřitelné... A nebude to pak problém do těch jejich stoupání ve Skalistých horách? A do jakých rozměrů vyrostou lokomotivy, které budou tahat třeba kilometrový nebo dvoukilometrový vlak těchhle oblud? Big Boy bude proti tomu asi takový kafemlejnek... A ty rámy a spřáhla, to snad bude muset být z titanu nebo nějakého mimozemského materiálu. Ale vize jak z J. Vernea. Nebo od čaroděje Zababy.

Díky za pěknou exotickou fotku.
18.11.14 - 19:59