Komentáře uživatele "Jiří Pekárek":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 754.055-2 | "ZSSK/ČD cirkus" :-( | 23.04.11 - 16:12 |
| 151.020-5 | Kema: Ale jak dlouho to trvalo, než si uvědomili, jak se to bude špinit a začali to barvit odstínem RAL 7022... tomik: Na mne to působí, jako by se ta lokomotiva "zvětšila". Třeba to přinese míň nehod... | 23.04.11 - 16:10 |
| 750.702-3 | Trochu mi to připomíná propagační fotku ČD pro nějaké ty reklamní materiály. Bohužel to vypadá, jako by to jelo po tom poli. Pěkně by se podle toho dělal obrázek do řazení... | 23.04.11 - 16:04 |
| 754.018-0 | (snad nebude vadit tykání) Tuto fotku považuji za tvoji nejlepší, pochopitelně bez nějakého toho "propojení" barev hladiny rybníka a lokomotivy (doufám, že se jí Najbrt bude dlouho vyhýbat) by to vypadalo zase nějak jinak... Nebo kdyby nebylo to AB v najbrtu. To se tam totiž celkem hodí. Proto hodnotím plným počtem a těším se na další podobnou fotku (s podobným podvečerním násvitem)... | 23.04.11 - 16:01 |
| Gr 6.286 | Zdá se mi, že vyniká spíše ta ohlá svíce než vlak. Bohužel z mé strany hodnocení vysoké nebude... | 23.04.11 - 15:50 |
| 843.008-4 + 80-29.008-3 | Také bych řekl, že jede do řádného krpálu. 743 010-1: RS1 to tam bude kazit, zejména pokud bude v Najbrtu. Ono do této fotky se nehodí žádný najbrt... | 17.04.11 - 20:52 |
| 218 + 218 | Z náhledu jsem se lekl, že to táhnou naši plecháči :D khunas: Ani bych se nedivil, určitě bych byl pro, aby to na jídelácích bylo. Přecijenom ten vůz spotřebuje elektriky dost, zejména pokud tam je (místo plynového) elektrický sporák. Nevím, proč by to mělo jít všechno z mašiny, když si to může brát sám. V tom případě by to mašina zásobovala, jen pokud by tam nebyla trolej (jako v tomto případě), když by jel pod trolejí a nebo by byl odstaven na zatrolejované koleji, proč by si to nemohl brát sám? Nazval bych to jako "Nouzový RailJet, na jehož složení státy spolupracují". Zahraniční železnici moc nemusím, ale tahle fotka mne "chytla" a tak budu výjimečně opět hlasovat - 5* . | 17.04.11 - 20:44 |
| 150.226-9 | Fotka je pěkná, nevím proč, můj mozek si ji rozděluje na 3 části - rybníček a porost, zelené vozy, najbrt loko+A. Bylo by to lepší, kdyby to poslední "B"čko bylo zeleno-bílé a najbrt byl na tom služebáku. Ale za to nemůže autor fotografie, za to mohou na ONJ a hlavně tvůrci oběhů. | 17.04.11 - 20:33 |
| 151.001-5 | Zlámalík: Klid, co by pak byl Os 8506 v řazení od R 201 po dobu nynějších výluk? http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2109780 | 14.04.11 - 17:52 |
| 754.027-1 | Neonym: No, jak bych to řekl... 1. vozová třída jezdí, když jsou na trati Plzeň-ŽR výluky, nejede-li jiná souprava (např. BDs + 3x Bdt). Např. při výluce Nýrsko - ŽR je celkem zbytečné ji v Klatovech odpojovat a až se vrátí z Nýrska ji zase dávat zpět. Takže nyní je do půlky května výluka Plzeň-Valcha - Dobřany (- Chlumčany u Dobřan), takže jednička zatím jezdí. Jinak jezdí také když je vlak opožděn, aby se to v Klatovech ještě více nezpožďovalo (odstavujou ji elektrikou od nějakého vlaku, teď nevím). Takže když má třeba +20 minut, jede jednička. Ale ne vždy! Jednička taky jezdila, když se v Klatovech rekonstruovaly nástupiště - vždy obvykle 2 koleje vyloučené, takže 5-2=3, čímž byla menší kapacita. Ještě zbývá k rekonstrukci první peron, ale staniční budova, na kterou navazuje, prý není SŽDC, jako 2. a 3. nástupiště, které je již převléknuto do modra... No a pochopitelně když jezdí hodně lidí - třeba ta zimní sezona... | 14.04.11 - 17:46 |










